Παραμύθια είναι όλα μαλάκα μου.

Σαν θέμα το λες και κοινότυπο. Μια «απαγορευμένη» αγάπη, ανάμεσα σε δύο άντρες του Ισραηλινού στρατού.
Την ταινία φυσικά και την ξέρετε οι περισσότεροι.
Και γω την ήξερα. Αλλά δεν την είχα δει, παρόλο που χρονολογείται από το 2002
Yossi & Jagger ο τίτλος της.
Μου βαλε δύσκολα. Η αγάπη που πρέπει να μείνει κρυφή γιατί είναι απαγορευμένη.
και είναι απαγορευμένη γιατί μέσα σε όλα τα άλλα είναι στρατός.Και το χειρότερο είναι ότι έχουν πόλεμο. Η ανάγκη μας όμως να αγαπήσουμε και να αγαπηθούμε είναι τεράστια. Είδα τον εαυτό μου να καθρεφτίζετε στα καρέ της ταινίας σαν σε ντίσκομπαλα και να σπάει στον τοίχο σε χιλιάδες είδωλα.
Ο «μικρός» της υπόθεσης. Κάνει όνειρα σαν σε Αμερικάνικη ταινία. Ποιο τσαχπίνης, ποιο αγαπησιάρης, ποιο γλύκας, ποιο αυθόρμητος, ζητάει επιβεβαίωση για την αγάπη του συντρόφου του.
Ο «μεγάλος» της υπόθεσης. Κρατάει τα λόγια του λίγα. Είναι σκληρός. Ποιο Βαρύς, ποιο μετρημένος, αρκείται στα λίγα και καλά.
Κάποιος φεύγει. Κάποιος μένει.
Ένα σ'αγαπώ που λέει κάποιος την τελευταία στιγμή αλλά το τουλάχιστον κάποιος το λέει.
Η Κοπέλα που είναι ερωτευμένη με ένα από τους δυο και κάνει όνειρα για γάμο, οικογένεια.
Ο Αντίζηλος που τυφλωμένος από τη ζήλια του δεν ξέρει τι του γίνεται.
Και τέλος η μάνα που όπως η ίδια παραδέχεται:
«Δεν γνωρίζω ποιος είναι ο χαρακτήρας του παιδιού μου»
Περάσανε όλα μπροστά από τα μάτια μου μέσα σε μία ώρα.
Και συνειδητοποίησα. Ότι δεν έχω ερωτευτεί εδώ και χρόνια. Δεν έχω κάνει έρωτα εδώ και χρόνια. Προσπάθησα να θυμηθώ πότε ήταν η τελευταία φορά που φίλησα κάποιον τρυφερά και πήγα τόσο πίσω που ξέχασα γιατί έκανα αυτή την αναδρομή στη σκέψη μου.
Και όλα αυτά γιατί απογοητεύτηκα κάποτε από ανθρώπους. Δεν είναι ψέματα. Απογοητεύτηκα πολύ. Και έτσι στην προσπάθεια μου να γίνω εγώ καλύτερος και να αρέσω ποιο πολύ. Πλακώθηκα στη δουλειά και στα γυμναστήρια αναζητώντας το φάρμακο εκεί που τελικά δεν υπάρχει.
Παραμύθια είναι όλα μαλάκα μου.
Η δουλειά είναι για να σου δίνει να ζεις και τίποτα παραπάνω.
Το γυμναστήριο είναι για να μπορείς να έχεις μια καλή φυσική κατάσταση και τίποτα παραπάνω.
Το σ'αγαπώ πρέπει να λέγεται γιατί είναι φτιαγμένο για να λέγεται.
Η αγάπη πρέπει να δείχνεται και να μην κρατιέται κρυφή για άσσος στο μανίκι από φόβο μην τυχών και πληγωθούμε.
Και το χειρότερο όλων είναι ότι τα έργα είναι βγαλμένα από τη ζωή.
Θα καταλάβεις...




*το τορεντάκι θα το βρείτε κάνοντας κλικ πάνω στον τίτλο της ταινίας
Υπότιτλους Ελληνικούς δεν βρήκα οπότε θα τη δείτε με Αγγλικούς για να κάνετε απόσβεση τα λεφτά που δίνατε τόσα χρόνια στο Στρατηγάκη