Ένα βραβείο και ένα παιχνίδι

Δεν μπορείς να πεις, ο τίτλος είναι ενδεικτικός. Σαν να βλέπεις ταινία μυστηρίου με τίτλο, "ο μπάτλερ είναι ο δολοφόνος".



Ένα βραβείο
Κατά πρώτον, θα ήθελα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στους: Leviathan και Bear για αυτή μου την βράβευση. Έπραξαν το σωστό, αλλοίμονο, όλοι το ξέρουμε αυτό.


Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους εσάς για την ευκαιρία που μου δόθηκε να είμαι ένας από τους πρωταγωνιστές του Blogger τα τελευταία χρόνια. Εκφράζω απερίφραστα βαθειά ευγνωμοσύνη στους γονείς μου που πριν 38 χρόνια αποφάσισαν να με φέρουν στον κόσμο (και όλοι ξέρουμε πόσο κερδισμένος βγήκε ο κόσμος). Τελειώνοντας, θα ήθελα να ευχαριστήσω τους φίλους μου για την ηθική υποστήριξη και να πω πόσο ευλογημένος αισθάνομαι που έχω τόσο καλούς συνεργάτες. Περνάμε καλά και αυτό βγαίνει στον κόσμο.

Και ένα παιχνίδι
Και τώρα πάμε στο παιχνίδι. Να ευχαριστήσω για μια ακόμα φορά τους Leviathan και Bear που με κάλεσαν να παίξω και να βγάλω τα εσώψυχά μου στην φόρα. Έτσι όμως κερδίζονται τα βραβεία και η αγάπη του κόσμου. Όταν ο απλός ο κόσμος θέλει να ξέρει, ποιος είμαι εγώ που θα του το στερήσω. Εφτά πράγματα που δεν ξέρετε για εμένα και καίγεστε να μάθετε, λοιπόν... δύσκολο αλλά θα το προσπαθήσω.

1. Άσε με σε ένα κατάστημα με κινητά και συσκευές τελευταίας τεχνολογίας και έλα να με πάρεις αύριο. Αν προλαβαίνεις. Και μεθαύριο καλά είναι. 

2. Έχω μεγάλη περιέργεια για το τι θα γίνει όταν πεθάνω. Εννοώ τι θα γίνει μετά, πώς θα είναι εκεί, αν όντως βλέπουμε ένα λευκό φως, κτλ. Μόλις το επιβεβαιώσω να είστε σίγουροι ότι θα επισκεφθώ μερικούς από εσάς να το μάθετε από πρώτο χέρι. Κατά έναν περίεργο τρόπο ανυπομονώ να πεθάνω για να μου λυθεί η απορία. 

3. Μπορεί να δουλεύω αρκετά, να έχω δύο δουλειές αλλά κατά βάθος είμαι τεμπέλαρος. Ο χώρος μου είναι συνεχώς ασυμμάζευτος. Ρωτήστε τον bear και θα σας το επιβεβαιώσει. Βέβαια πιέζω τον εαυτό μου να γίνω παιδί για σπίτι. Ξέρετε.  

4. Κλαίω ακόμα στις ταινίες. Παθιάζομαι πολύ και ζω αυτό που συμβαίνει στην οθόνη.

5. Νομίζω πως είμαι αναίσθητος, άσχετα με το ν.4.

6. Δεν πιστεύω στους εξωγήινους εδώ και αρκετά χρόνια. Νομίζω πως είμαστε εντελώς μόνοι μας εκεί έξω.

7. Δεν μιλάω πολύ αλλά καταλαβαίνω περισσότερα από αυτά που αφήνω να εννοηθούν. So, watch it.

Αυτά. Ελπίζω τώρα να ξεκινήσει η μέρα σου ευχάριστα. Τελειώνοντας θα ήθελα να βραβεύσω τον Tovenito για τις ατέλειωτες στιγμές κεφιού που μας χαρίζει στο μπλογκ του. Αυτό και ότι ανυπομονώ να ακούσω την δική του λίστα. Ήδη έχω αγοράσει ποπ κορν και έξτρα τυρογαριδάκια.