הבועה


Συνεχίζοντας το παραλήρημα με τον Ισραηλινό κινηματογράφο και χθες, και κατόπιν προτροπής του ανιψώλη μου g for george αποφασίσουμε να γαμήσουμε ολωσδιόλου την ήδη ρημαγμένη ψυχολογία μας, και είδαμε το The Bubble του ιδίου σκηνοθέτη με τον ίδιο κούκλο πρωταγωνιστή Ohad Knoller.
Με τον οποίο παρεμπίπτοντος έχω πάθει τον επάρατο ντουβρουτζά.
Η ταινία είναι Gay Περιεχομένου χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι δεν την βλέπουν άνετα και οι str8 Μιας και είναι εξαιρετικά πολιτικοποιημένη.[το οποίο το λες και καλό]
Διαδραματίζεται στο Ισραήλ, δοσμένη μέσα από μια φρέσκια και κατανοητή ματιά και οπτική γωνία.
Γενικά όμως για να μην νιώθω ότι πάω να φάω και τη δουλειά του Leviathan με την κριτική ταινιών, αλλά και επειδή δεν είμαι ούτε ο Τιμογιαννάκης θα στα πω από τη δική μου οπτική γωνία.
Είδα μια ταινία στην οποία οι άνθρωποι ήτανε φυσιολογικοί, ανθρώπινοι καθημερινοί χαρακτήρες που δεν το τραβάγανε το θέμα από τα μαλλιά. Οι gay φερόντουσαν σαν άντρες με διαφορετική σεξουαλικότητα και όχι σαν κακομαθημένα κοριτσάκια. Οι γκόμενες δεν έχουν πλαστικά βυζιά και δεν φοράνε High Heels.
Στα συν η μουσική της ταινίας και οι σκηνές του σεσκσάκοι που δεν ήτανε χυδαίες καθόλου μα καθόλου απλά ήτανε από τις σκηνές που λες «οχιρεπουστημουγαμωτοθελωκαιγω!»
Στα πλην το εξαιρετικά τραγικότατο τέλος της ταινίας που σε κάνει να κλάψεις, και η αίσθηση που μου άφησε ότι μάλλον [εδώ μπορεί να κάνω και λάθος] ψιλόχάιδευε τα γένια των Ισραηλινών τελικά,αφήνοντας σε να πιστεύεις ότι οι Παλαιστίνιοι είναι οι κακοί της υπόθεσης.
Όμως αυτό μάλλον μόνο στην επιφάνεια, γιατί αν το δεις αναλυτικά όλοι είμαστε άνθρωποι φτιαγμένοι από σάρκα και αίμα, ζούμε κάτω από τον ίδιο ουρανό, κάτω από τον ίδιο ήλιο και βλέπουμε τα ίδια αστέρια το βράδυ, απλά από διαφορετική γωνία.
Πληροφορίες για την ταινία θα βρεις εδώ
και το τορεντάκι εδώ.
Υγ
Συμβαίνουν διάφορα στον κόσμο γενικά και ειδικά, αλλά τη βρίσκω να βλέπω ταινίες με τον κολλητό μου.
Τουλάχιστον μπορώ να κλαίω μπροστά του άφοβα.