έρχομαι... και είσαι τόσο κοντά!!!


επιστρέφω, έρχομαι... μ' αρέσει τόσο η πόλη μου, τη λατρεύω! αξίζει πραγματικά, θα ήθελα να ζήσω εκεί... δε μπορώ όμως, δε μπορώ να είμαι εγώ! δε μου πάει και η παραλλαγή :(
θα γυρίσω και φοβάμαι ότι θα σε δω, φοβάμαι να σε αντικρίσω! ακόμα δε μπορώ να σε αντιμετωπίσω. νιώθω παράξενα γύρω σου. σε σκέφτομαι και ερεθίζομαι και αν σε δω θα τα χάσω εντελώς! με καυλώνεις τρελά, παλεύω με τον εαυτό μου! δεν είσαι εσύ για μένα, u r toxic.... with a taste of ur lips.... αααααααααααααχ.... δεν με αναγνωρίζω γύρω σου, με κάνεις να με σιχαίνομαι! μου πήρε καιρό για να καταφέρω να σου αντισταθώ, ακόμα και τώρα υποφέρω πραγματικά! αναρωτιέμαι αν θα τα καταφέρω... σε θέλω τόσο, πονάω!!!
πλησιάζει ο καιρός να γυρίσω και σε βλέπω στα όνειρα μου! μου λες ότι με αγαπάς κι εσύ, ότι με θέλεις... σε βλέπω στα όνειρα μου και γίνομαι χάλια για μέρες. πότε θα σε ξεπεράσω?! δε ξέρω αν θέλω να σε ξεπεράσω!!!
είμαι τόσο χάλια που δε θέλω να καπνίσω, δε θέλω να πιω... με αναγκάζω!!! έλεος είμαι!!! μου χρειάζεται όμως αυτή η ζαλάδα!!! δε μπορώ να πάω με κάποιον άλλο. προσπάθησα, μου είναι όμως δύσκολο... πάντα έρχεσαι εσύ στο μυαλό μου... γιατί?! τι θέλεις?! τι?!
θέλω να αφεθώ στα χέρια σου, στα χείλη σου... να νιώσω τη ανάσα σου... και ναι, θέλω να νιώσω το πέος σου μέσα μου.... θέλω να νιώσω το πέος να πάλλεται στο στόμα μου, λίγο πριν τελειώσεις... μ' αρέσεις όπως και να είσαι!!! πιο χοντρός, πιο αδύνατος... δε με ενδιαφέρει γιατί είσαι εσύ!!! είναι δυνατόν?! πέρασε καιρός και εγώ ακόμα εκεί?! αναρωτιέμαι αν μπορώ να αγαπήσω γενικά κάποιον και όμως είμαι κολλημένος μαζί σου! μήπως αυτό δεν είναι έρωτας?! τότε τι είναι?!
σε μισώ... ναι, σίγουρα σε μισώ...

τόσο καιρό έλεγα ότι σε είχα ξεπεράσει, μάλλον το καταπίεζα. ε να λοιπόν που το λέω...
-δε σε έχω ξεπεράσει και φοβάμαι ότι ποτέ δε θα τα καταφέρω- φύγε τώρα, φύγε μακριά μου! δε θέλω να σε δω ξανά, σταμάτα να υπάρχεις...!!!



~δε φταις εσύ καλό μου, σε ευχαριστώ και καλημέρα :) ~