Η Παντελια Συμβουλευει #1


Καλησπέρα σας, είμαι η Παντελία Μακρή και από εδώ και πέρα θα είμαι η προσωπική σας σύμβουλος. Η ανταπόκριση του κόσμου υπήρξε κάτι παραπάνω από ενθουσιώδης και καθημερινά λαμβάνω αμέτρητα γράμματα από φίλους και φίλες που ζητάνε λύτρωση. Σήμερα θα ασχοληθούμε με την περίπτωση της Αλεξάνδρας από το Πικέρμι.





TO ΠΡΟΒΛΗΜΑ:


Γεια σου Παντελία!
Ήθελα να σου μιλήσω για το πρόβλημα που αντιμετωπίζω σε αυτή τη φάση της ζωής μου. Διαβάζω από το μπλογκ σου καιρό τώρα όλες τις εμπειρίες που ζεις και ταυτίζομαι όλο και περισσότερο... Είμαι 13 χρονών και τον τελευταίο καιρό παρατηρώ κάποιες αλλαγές στο σώμα μου. Πέρα από τις σωματικές νιώθω και κάπως αλλοιωμένη μέσα μου. Στην τάξη είναι ένας συμμαθητής μου που όποτε περνάει, ενώ προσπαθώ να μην το κάνω, κοιτάζω ανεπαίσθητα τα οπίσθιά του. Ποτέ δεν τα έκανα εγώ αυτά πριν. Επίσης, κάθε βράδυ που με βάζει η μαμά μου για ύπνο εγώ κάτω από τις κουβέρτες τρίβομαι σε συγκεκριμένες περιοχές του σώματός μου και τον σκέφτομαι. Είναι τόσο αψυχολόγητη η συμπεριφορά μου. Το αποκορύφωμα όμως ήταν που προχθές αφού έκανα την ανάγκη μου παρατήρησα αίμα στο βρακάκι μου. Φοβήθηκα να το πω στη μαμά γιατί φοβάμαι μήπως είναι κάποια αρρώστια. Πραγματικά έχω χάσει τον ύπνο μου. Γιατί μου συμβαίνουν όλα αυτά αγαπητή Παντελία? Μήπως έχεις κάποια ιδέα τι μπορεί να είναι αυτό το αίμα; Επίσης, μήπως ξέρεις με ποιον τρόπο μπορώ να δω τα απαυτά του συμμαθητή μου χωρίς να με κακολογήσει;
Φιλιά, Αλεξάνδρα

H ΓΝΩΜΑΤΕΥΣΗ:

Αγαπητή φίλη Αλεξάνδρα,
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ που μου εμπιστεύτηκες το πρόβλημα σου. Ομολογώ πως παιδεύτηκα πολύ με την δικιά σου περίπτωση γιατί εδώ είναι προφανές πως έχουμε να κάνουμε με σύνδρομο διαταραγμένης σεξουαλικότητας. Περνάς μία πολύ δύσκολη φάση της ζωής σου ίσως και την πιο δύσκολη μιας και στα 13 έχεις μπει πια για τα καλά στην προεφηβεία πράγμα που σημαίνει ότι το στήθος σου αρχίζει να αναπτύσσεται, αποκτάς τριχοφυΐα στο αιδοίο και αρχίζεις να περιοδεύεις. Όπως κάθε κορίτσι της ηλικίας σου έτσι και εσύ ξινίζεις τα μούτρα σου όταν βλέπεις αυτά να συμβαίνουν. Αρχίζεις να νιώθεις άσχημη και απωθητική και για αυτό ψάχνεις την επιβεβαίωση στον συμμαθητή σου στον οποίο βλέπεις ένα πατρικό πρότυπο. Αυτό που με προβληματίζει δεόντως είναι το ότι τον κοιτάς στα οπίσθια του και όχι στο πεος του. Είναι ο συμμαθητής σου αυτό που πραγματικά θέλεις; Μήπως οι κοινωνία σε έχει σπρώξει σε μία επιτηδευμένη συμπεριφορά; Θα ήθελα να σε ρωτήσω, έχεις δοκιμάσει να κοιτάξεις ποτέ καμία συμμαθήτριά σου στα οπίσθια ή στο κουτί της; Δοκίμασε να τρίψεις λίγο το βυζάκι μίας φίλης σου καθώς παίζετε. Πρότεινέ της να παίξετε «Άντρας Και Γυναίκα» και πάρε εσύ το ρόλο του άντρα. Μικρή είσαι ακόμα δεν θα σε παρεξηγήσει. Πιστεύω ότι κάτι πολύ σεξουαλικά άρρωστο υπάρχει στο μυαλό σου. Το πρόβλημα πιθανότατα είναι ορμονικό για αυτό θα σου πρότεινα να επισκεφθείς κάποιον δερματολόγο. Όσο και να σου φαίνεται περίεργο ο δερματολόγος θα σε πιάσει σε ευαίσθητες περιοχές του σώματός σου και εσύ θα μπορείς μέσα σου να καταλάβεις πόσο σε ερεθίζει. Σε μια κλίμακα από το 1 μέχρι το 10 μετρίασε τον βαθμό ερεθισμού σου. Αν ο ερεθισμός είναι κάτω του 5 θα πρέπει να γραφτείς στο γκεινταρ. Όσο για το αίμα που ανέφερες, όντως αυτό είναι πολύ περίεργο, μάλλον κόλλησες μουνόψειρες που σου δαγκανε την κλειτορίδα. Η λύση για αυτό είναι να βάλεις κέτσαπ επάνω στο αιδοίο σου, το κέτσαπ περιέχει σερβιτόλη η οποία θα σκοτώσει τα παράσιτα που κυκλοφορούν στο παρθένο γεννητικό σου όργανο. Αν πάλι δεν δεις αποτέλεσμα κάνε 2 με 3 πλύσεις του αιδοίου σου με παρθένο (πόσο ειρωνικό είναι αυτό) ελαιόλαδο Άλτις την ημέρα, σε καμία περίπτωση μην χρησιμοποιήσεις αραβοσιτέλαιο και τα συναφή γιατί αυτά θρέφουν την τρίχα. Σε μία εβδομάδα θα δεις τις ψείρες να κινούνται και θα καταλάβεις πόσο μεγάλο είναι το πρόβλημα. Αν σου φανούν υπερβολικά πολλές η μόνη λύση είναι 3 φλιτζάνια του τσαγιού πετρέλαιο. Μετά από 2 ώρες θα το ξεπλύνεις και πάπαλα. Το πρόβλημα λύθηκε! Προσοχή όμως για να μην καείς. Αν κατά την διάρκεια της θεραπείας νιώσεις τσιμπήματα θα πρέπει να τη διακόψεις αμέσως γιατί υπάρχει πιθανότητα να μείνεις στείρα. Επίσης κατά την διάρκεια της εφαρμογής του πετρελαίου πρέπει να μείνεις μακριά από σπίρτα, τσιγάρα, ζίπο και αναπτήρες. Σε περίπτωση που δεν έχεις πετρέλαιο στο σπίτι μπορείς να βάλεις και μαζούτ.

Με αγάπη,
Παντελια…