Η Παντελια Συμβουλευει - Νεα Στηλη



Φίλες και φιλές,

Όταν πριν από περίπου ένα χρόνο μου έγινε πρόταση να γίνω συντάκτρια και να αρθρογραφώ στο μπλογκ ονόματι Λα Μουνί αρνήθηκα κατηγορηματικά, περιγράφοντας τις θέσεις μου σχετικά με το επίπεδο που απαιτώ να έχει ένα μπλογκ πριχού μπει το όνομα Παντελία μέσα. Η ποιότητα είναι από τα πρώτα πράγματα που διδάχτηκα μέσα από την παδεία και το κοινωνικό μου μπαγκράου.

Σήμερα λοιπόν με το ένα πόδι στο 2009 δηλώνω ότι το Λα Μουνί δεν με εκπροσωπεί σαν άτομο και επιστήμονα. Δεν συνάδει με το καθιερωμένο επίπεδο που ο μέσος αναγνώστης μου περιμένει από μένα. Φτηνές σκευωρίες και πολιτικές νύξεις με έκαναν να αμφισβητώ την επαγγελματική στέγη του μπλογκ τόσο σαν άνθρωπος όσο και σαν κοινωνικο-πολιτική περσόνα, φοβούμενη πως θα υπήρχε αμφισβήτηση από υποστηριχτές και φίλους για τις πεποιθήσεις μου. Αυτός ήταν και ο λόγος που τελικά αρνήθηκα την αποκλειστική συνέντευξη που είχα υποσχεθεί στο ιστολόγιο. Για αυτό και αποφάσισα να συμμετάσχω στο νέο μπλογκ ονόματι Ντε Λα Μουνι. Απέχοντας παρασάγγας από τον προκάτοχο του, διαθέτει πλέον ότι χρειάζομαι για να συντάκτρια, δηλαδή επίπεδο – ήθος – αξιοπρέπεια, άξιες που με διακατέχουν βαθύτατα. Το ιστολογιο αυτο διέπεται από υψηλή αίσθηση σοβαρότητας και σεμνής αισθητικής.

Ο ρόλος μου στο νέο αυτό μπλογκ είναι ύψιστης σημασίας αφού εγκαινιάζω την νέα στήλη «Η Παντελία Συμβουλεύει». Ήταν κάτι που ήθελα να κάνω εδώ και πολύ καιρό αλλά δεν μπορούσα λόγω ανειλημμένων υποχρεώσεων. Πλέον ήρθε όμως η ώρα να ανταποκριθώ στα καθήκοντα μου. Στα πολλά χρονιά πορείας μου ως μπλογκερ έχω λάβει αμέτρητα μειλ από άτομα που απελπισμένα χρειάζονται μια συμβουλή, μια βοήθεια από κάποιον ειδήμονα, έναν ώμο να στηριχτούν και να κλάψουν. Δεν μπορούσα όμως να τους δώσω την πολύτιμη συμβουλή μου που θα τους έβγαζε από τον Γολγοθά που περνούσαν γιατί είχα και εγώ τα γυναικολογικά μου. Μη νομίζετε, ακόμα και εγώ, η Παντελία, έχω τα προβλήματά μου όπως όλοι εσείς. Κι εγώ έχω χωρίσει, κι εγώ έχω κλάψει, κι εγώ έχω περίοδο.

Τώρα πια μπορώ όμως και για αυτό είμαι δω αγαπητή φίλη του Ντε Λα Μουνι, για να σε βοηθήσω όσο δεν μπορεί να σε βοηθήσει η μανά σου, η κολλητή σου, η αδελφή σου. Στείλε μου το πρόβλημα σου σχετικά με τα αισθηματικά σου, τα οικογενειακά σου, τα σεξουαλικά σου, τα γυναικολογικά σου. Θα σου απαντήσω όσο πιο σύντομα μπορώ με απολυτό σεβασμό και προσήλωση στο πρόβλημα σου. Θα λάβεις μια απολυτά αντικειμενική και ώριμη γνωμάτευση η οποία θα βασίζεται πάνω σε γνώσεις ετών βαθειά χαραγμένες στο μυαλό μου. Θέλω να ξέρεις ότι είμαι δίπλα σου σε κάθε στιγμή για αυτό σύντομα σκάφτομαι να λανσάρω και χοτλαιν «Μίλα ζωντανά με την Παντελία» για άμεση βοήθεια ανά πασά στιγμή. Η απόψεις μου θα είναι 100% μέσα από την ψυχή μου εξεφραζόμενη από καλές, αγνές προθέσεις.

Δεν είμαι κορίτσι, ούτε ακόμα γυναίκα. Γι αυτό το λόγο βρίσκω την υπόστασή μου άκρως ενδιαφέρουσα για τα γαμησιάτικα ολονών σας. Μαζί θα ερευνήσουμε σε βάθος κάθε τι που σας προβληματίζει, κάθε κρυφή σας επιθυμία, κάθε απορία σας, βοηθούμενοι πάντα από τις κοσμο-ιστορικές μου γνώσεις.

Γι’αυτό αδέρφια μου, μην αργείτε. Στείλτε μου στην διευθηνση: pantelia14@yahoo.gr και πολύ σύντομα θα δείτε το γράμμα σας δημοσιευμένο στο αξιοσέβαστο Ντε Λα Μουνί συνοδευόμενο από μια διαπιστευμένη γνωμάτευση, μα περισσότερο συμβουλή, από μια φίλη που αγαπάει τη ζωή. Αγαπάει εσάς.

Η δική σας,

Παντελία

Μην αργείς! pantelia14@yahoo.gr