Γιατί έχω πολύ υψηλή αισθητική ως Έλληνας.


Γενικά έχω πολύ υψηλή αισθητική. Μου το λέει όλος ο κόσμος.
Δεν είναι ότι έκατσα και την καλλιέργησα με ζήλο, το αντίθετο μάλιστα- πιστεύω ότι είναι γενετική πληροφορία που έχει εγγραφεί στα γονίδιά μου, όπως αυτό που είμαι και πολύ όμορφος και αυτά τα πράγματα ή τα έχεις ή δεν τα έχεις, αν το πιέζεις φαίνεται. Πιστεύω επίσης ότι την ίδια πάρα πολύ υψηλή αισθητική μοιραζόμαστε όλοι οι Έλληνες από παναρχαιοτάτων ετών, τότε που σκάλιζαν την κολόνα της Ακρόπολης και μετά την έβαφαν κεραμιδί και μετά που σχεδίαζαν πάνω στα κανάτια φαλλούς, γι' αυτό και κανείς συμπατριώτης μου δεν κάθεται να το καλλιεργήσει, για να μην φαίνεται. Από πού την απέκτησαν την υψηλή αισθητική αυτοί οι πανάρχαιοι Έλληνες δεν ξέρω, ίσως έχει κάτι το νερό εδώ σε αυτά τα τιμημένα χώματα. Αυτό είναι κάτι που εκτιμώ ιδιαίτερα στους συμπατριώτες μου, γιατί είμαστε όλοι απόγονοι του Καλλικράτη σε ευθεία γραμμή και αυτό μας κάνει αισθητικά αδέρφια.
Αυτή την πολύ υψηλή αισθητική μας την εφαρμόζω καθημερινά στη ζωή μου και στην πόλη μου και στο σπίτι μου και σε όλο μου το είναι. Αναβλύζει από τους πόρους του δέρματός μου, δεν ξέρω πώς να το περιγράψω.
Αλλά παρόλο που αυτή η αισθητική δυσθεώρητου ύψους μου χαρίζει μια ηρεμία στην ζωή μου και σε κάποιες αισθητικές παρατυπίες ίσως κάνουμε τα στραβά μάτια, είναι κάποιες φορές που η προσβολή της σπάει το κουκούλι και αδυνατώ να ακούσω άλλο τα βιολιά και τα όμποε και τη Νανά Μούσχουρη και αγανακτώ γιατί αυτό το αισθητικό κληροδότημα μου επιτρέπει να έχω άποψη για τα πάντα.
Όπως συνέβη πρόσφατα με το το logo του Μουσείου της Ακροπόλεως που είχαμε την ιδέα τόσα χρόνια και τελικά πήραμε έναν ξένο να μας το φτιάξει (εμείς του είπαμε τι και πως, σκέψου τον Τσουμί σαν τον Πακιστανό που σκάβει το χαντάκι της ΔΕΗ για να πιάσεις το μέγεθος) και τέλος πάντων ήρθαν τώρα κάποιοι και έκαναν ένα logo απαράδεκτο και ανθελληνικό και μουσταρδί γιατί προφανώς αυτοί είναι Έλληνες από προσμίξεις με λαούς χωρίς αισθητική (Βίκινγκ, γύφτους, μασάι δεν ξέρω). Δεν καταλαβαίνω γιατί τώρα του ήρθε του μουσείου να κάνει logo στα καλά καθούμενα, μπορεί να θέλει να μας υπενθυμίσει ότι είναι και μουσείο εκτός από καφετέρια. Παλιότερα είχα αγανακτήσει και με το logo της ΟΝΝΕΔ θυμάμαι.
Φαντάσου τώρα στην Αθήνα εκεί που περπατάμε και μυρίζουμε την υψηλή αισθητική μας που αναδύεται από την λιτότητα του αστικού τοπίου, τα πεζοδρόμια και τις λακούβες και τα ταξί μας και τους φραπέδες μας να περνάμε μπροστά από το Μουσείο να βλέπουμε μια ταμπέλα neon να αναβοσβήνει με αυτό το logo, άσε με ούτε να το σκέφτομαι δεν θέλω, μια μαχαιριά που τεμαχίζει τη λειτουργική συνέχεια και αρτιότητα της ελληνικής αισθητικής από την αρχαιότητα έως σήμερα, της οποίας είμαστε κοινωνοί.
Απαράδεκτα πράγματα.
Προτείνω να γίνει ένα πανελλαδικό δημοψήφισμα για αυτό το θέμα. Και γενικά να γίνονται δημοψηφίσματα για όλα τα logo. Ας πούμε ούτε του Κωτσόβολου μου αρέσει.