Άλλαξε ο Μανωλιός και έβαλε τα ρούχα του αλλιώς!

Το καλοκαίρι πέρασε.
Κουλό καλοκαίρι φέτος. Ούτε συναυλίες ούτε μπάνια, ούτε γλέντια ούτε πολλά πολλά. Κάτι η οικονομική κρίση εντός και εκτός, κάτι η ζέστη κάτι ο κόσμος κάτι τα λόγια του Παπά, πέρασε και δέν ακούμπησε. Έφυγε αυτό και γύρισα εγώ.
[σώπα καλέ σοβαρά? τι μου λέτε....]
Άλλαξα και Template έφτιαξα και φραπέ και ήρθα.
Μυαλά δεν άλλαξα.
Το καλό είναι ότι είμαι η ίδια η τρελή η θεία σου.
Το κακό είναι ότι συνεχίζω να καψουρεύομαι λάθος γκόμενους.
Όχι δεν ερωτεύτηκα μην ανάβεις τσιγάρο ακόμη δεν ολοκλήρωσα.
Τον θυμάσαι εκείνον το πιτσιρικά τον τσαχπίνη [ποιόν από όλους μαρσή θειά?] από το γυμναστήριο ντε!
Τον πούστη [θα ήθελες κοπελιά!] πάνω που λέω Οκ την επόμενη φορά που θα τον δω θα τινάξω το μαλλί με τσαχπινιά και θα πω με ύφος Οφηλίας "Δεν άκουσα, πως είπατε ορίστε? Συγνώμη κύριε ποιος είστε?" και θα τον αγνοήσω χτυπώντας τη γόβα στο πλακάκι. Αλλά φευ! Κόρη μου, κάθε φορά που τον συναντάω, παθαίνω το σοκ που θα πάθαινε μια αδερφή αν έβλεπε ένα λόχο Καταδρομείς γυμνούς στο δωμάτιο της. Δεν μπορώ να γίνω ποιό περιγραφική με κατανοείς!
Κατά τα άλλα Τούλα μου καλά. Ο Γάτος καλά.
Πηγαινοέρχεται μεταξύ αυλής σπιτιού, θεωρεί το σπίτι μου δικό του, το κρεββάτι μου δικό του, εγώ χαίρομαι που επιτέλους μοιράζομαι το ίδιο κρεββάτι με έναν τριχωτό με μουστάκια που με γλείφει κάθε πρωί στη μούρη.
Έστω και αν μου κάνει μιούρ και περιμένει να τον ταΐσω.
Και κάπως έτσι κυλάει η ζωή στην επαρχία μη νομίζεις.
Πήγαμε και στην Πάολα [ τι εννοείς όταν λες ποια είναι η Πάολα] αλλά θα στα πω στο επόμενο πούστ μου για να χει και σασπένς.
Για πες καλέ μέχρι να ψήσω το γλυκό.
Εσύ πως τα πέρασες?