20 απαντήσεις με εικόνες

Προσκεκλημένος σε μπλογκοπαίγνιο από τον αγαπημένο turigr (και σκεφτόμουν πριν λίγες μέρες πόσο μου έχουν λείψει αυτά τα παιχνίδια) ήρθε και η σειρά μου να συμμετάσχω. Μερικές από τις παρακάτω απαντήσεις είναι εντελώς άσχετες αλλά αυτές τις εικόνες έβγαλε πρώτες το google!

ΟΔΗΓΙΕΣ:

Οι οδηγίες είναι απλές: πρέπει να απαντήσεις σε 20 ερωτήσεις, όχι όμως με λέξεις, αλλά πληκτρολογώντας την απάντηση στο Google images. Την πρώτη εικόνα που θα εμφανιστεί στα αποτελέσματα  (προσοχή: την πρώτη εικόνα, όχι την πιο όμορφη ή την πιο ξεχωριστή) θα πρέπει να την αναρτήσεις ως απάντηση.

1. η ηλικια των επομενων γενεθλιων σου
(τώρα αυτό γιατί μοιάζει με ταμπέλα από δρόμο που δεν οδηγεί πουθενά...)

2. ενα μερος που θα ηθελες να επισκεφτεις
 (και από όλες τις φωτογραφίες, πάρε αυτή σου λέει το google, χάρτινο τραπεζομάντιλο από ταβέρνα)

3. το αγαπημενο σου αντικειμενο
(Μαζί κοιμόμαστε, μαζί ξυπνάμε. Και τώρα δίπλα μου είναι. Πες γεια. -Μπλιπ)

4. Το αγαπημενο σου μεροσ

5. το αγαπημενο σου φαγητο

(και μην μιλήσει κανείς για ανόητες παρενέργειες, εντάξει; δεν υπάρχουν)

6. το αγαπημενο σου ζωο



7. το αγαπημενο σου χρωμα

(Ήθελα να 'ξερα, ρε turi, πώς είναι δυνατόν να έχουμε αγαπημένο χρώμα και οι δύο το μπλε και εμένα να μου βγάζει έναν μαρκαδόρο ως πρώτη επιλογή)


8. το μεροσ οπου γεννηθηκεσ


(σόρι αλλά δεν μπορώ και να με δώσω στεγνά! κάπου εκεί είμαι κι εγώ!)


9. το μεροσ οπου ζεισ



10. το ονομα ενοσ κατοικιδιου ζωου που ειχεσ



11. το ψευδωνυμο σου στο μπλογκ


(Πόσο άσχετο;)


12. το πραγματικο σου ονομα


 (Αυτή για πρώτη επιλογή;;; όταν έγραψα George πάντως, έβγαινε ο Τζορτζ Κλούνι. Που και πάλι άσχετο αλλά προτιμότερο, σωστά;)

13. το ονομα της γιαγιασ σου απο την πλευρα της μητερασ σου
(Ό,τι να 'ναι, έτσι;)

14. το ονομα τησ γιαγιασ σου απο την πλευρα του πατερα σου

(Εδώ κάτι έχουμε. Και όχι, την γιαγιά μου δεν την λένε Mεvεγάκη)

15. μια κακη σου συνηθεια


(Θες να μου πεις ότι είμαι ο μόνος;)

16. οι αγαπημενεσ σου διακοπες

(Αυτές είναι οι δεύτερες πιο αγαπημένες :-) )

17. ενα προτερημα σου

(Και ξανά, ό,τι να 'ναι. Το καλό είναι ότι αυτό το παιχνίδι θα σας βάλει σε σκέψεις)

18. ενα ελαττωμα σου 

(Όχι, άλλο θέλει να πει η εικόνα, δεν είμαι αργόστροφος. Τις περισσότερες φορές)

19. ενα αγαπημενο σου αμαρτημα

(ΣΑΣ ΟΡΚΙΖΟΜΑΙ ότι η λέξη που γκούγκλαρα ήταν παγωτό!!! ψάξτε κι εσείς αν δεν με πιστεύετε!!)

20. ενα ατομο που θαυμαζεισ

(Σκέφτηκα αλλά πραγματικά δεν μου έρχεται κάποιος στο μυαλό...)


Αυτά προς το παρόν, χάρηκα που έπαιξα αν και πήρε ώρα να βάλω το ποστ σε μια τάξη. Θα ήθελα να παίξουν οι Bear και Ephemeros