Θα σε καθαρίσω!


Ένα από τα χείριστα κακά σε αυτή την καημένη χώρα λέγεται «Μονιμότητα Δημοσίου Υπαλλήλου"
Αυτό κανονικά θα έπρεπε να θεωρείται ποινικό αδίκημα, και εδώ που τα φτάσαμε τα πράγματα, το να σε αποκαλέσει κανείς δημόσιο υπάλληλο πλέον, ισοδυναμεί με το να σου βρίζει τη μάνα. Η θεία μετά κόπων και βασάνων βγήκε εκδρομή στις εφορίες, σε ΙΚΑ, σε νοσοκομεία και Ιερούς Ναούς [βοήθεια μας!] και ξετρύπωσε την καλύτερη "φάρα υπαλλήλων" του ελληνικού δημοσίου.
Καλό μου, όποιος έχει την εντύπωση ότι στο Ελληνικό Δημόσιο κάνουνε κουμάντο οι εκάστοτε διοικητές και διευθυντές κάνει μέγα λάθος! Άλλοι κάνουν κουμάντο. Δηλαδή άλλες!
Η συμπαθής τάξη των καθαριστριών είναι παντού και πάντα, και χωρίζεται και αυτή με τάξεις και βαθμούς. Σαν το Θερμόμετρο!
Σας παρουσιάζουμε με χαρά το Top 3
Νο 1 Η θιγμένη
Είθισται χαμηλοβλεπούσα, με ύφος «εγώ είμαι πληγωμένη και βγάζω το ψωμί μου» σε κοιτάει σαν πληγωμένο κουτάβι στα μάτια και έτσι καταφέρνει να σε πείσει να ΜΗΝ κάνει τη δουλειά της. Δεν μιλάει, δεν ρωτάει. Σαν να σου καθαρίζει νεκρός! Εάν τη ρωτήσεις κάτι συνήθως η απάντηση είναι κάτι σαν: «όχι εγώ δεν θέλω τίποτα ούτε καφέ ούτε νερό, μόνο να κάνω τη δουλειά μου θέλω ε καλά μην επιμένεις θα πιω ένα καφέ» αλλά το λέει τόσο σιγά που σχεδόν τη λυπάσαι [?]
Και κάνει και 3 τσιγάρα. Με τον καφέ!
Κάνει τη δουλειά της τόσο απελπιστικά αργά που νομίζεις ότι έχεις μπροστά σου ταινία του Αγγελόπουλου σε slow motion [Ποιο πολύ πεθαίνεις!], φυσικά θα πρέπει να έχεις την υπομονή Βουδιστή για να ανταπεξέλθεις στην ασυνεννοησία μαζί της, τις λείπουν αιωνίως γάντια, [που έχει καβαντζωμένα στην άλλη τσέπη] απορρυπαντικά [που έχει καβαντζωμένα στην άλλη ντουλάπα] χαρτικά [που έχει καβαντζωμένα στην άλλη αποθήκη] και έτσι ενώ εσύ αναρωτιέσαι "γιατί ρε πούστη μου σιχτίρια τελειώνουν όλα τόσο γρήγορα?" αυτή ζητώντας από εδώ και από κει τις βγαίνει αποθεματικό να ξεχάσει το τμήμα απορρυπαντικών και χαρτικών του super market για μήνες.
Νο 2 Η Τσαχπίνα
Σκάει Μύτη ντυμένη PoP Lolita άσχετα εάν η ηλικία της συναγωνίζεται άνετα την ημερομηνία στέψης του Καρλομάγνου [800 μχ] και επιμένει να ρωτάει όλο τον κόσμο κάθε 5 λεπτά «Μα γιατί ασχολούνται μαζί μου συνέχεια! Αμάν με έχουνε φάει! ΑΜΑΝ! Μα να λένε ότι εγώ γαμιέμαι με αυτόν?». [αφού γαμιέσαι ΚΑΙ με αυτόν μωρή!] Καπνίζει και πίνει καφέδες ολημερίς σαν Νορβηγός Ναύτης, ενώ η δουλειά της περιορίζεται στο να κράζει και να κωλοχεριάζει της υπόλοιπες.
Σε περίπτωση αναγκαίας δουλειάς «καλημέρα σας κύριε προϊστάμενε» επιστρατεύονται οι τακτικές "Καβάντζα - χαμηλοβλεπισμός" [βλ. άνωθεν] ενώ τα λεφτά του μισθού ακολουθούν πιστά το ρητό "Ότι βγάζουμε στα ξένα, στο μουνί και στην ταβέρνα" Οι μανικιουρίστες και οι κομμώτριες πίνουν νερό στο όνομα της, ενώ ο Hondos γράφει το όνομα της με πυροτεχνήματα. Φυσικά η απορία του κοινού είναι; Πως στο διάολο ρε πούστη μου καταφέρνει να καθαρίζει τουαλέτες και παράλληλα χει το στρασάκι στο νύχι συνέχεια?????
Νο 3 Η Καριόλα
Θανατηφόρος συνδυασμός! Με μούρη ντόμπερμαν σε διασταύρωση με Ελληνικό ποιμενικό και πλήρη άγνοια της φράσης «περιποιούμαι τον εαυτό μου» μοιάζει με υβρίδιο Σουγκλάκου και Ασασίνου δολοφόνου. Έχει μια κακή κουβέντα για όλους. Θέλει να πιστεύει ότι είναι η καλύτερη ή έτσι την αφήνουν να νομίζει, κατηγορεί όλες τις άλλες "Αλλά Τούλα μου εγώ κάνω καλά τη δουλειά μου" Οι τακτικές Νο1 και Νο2 δεν εφαρμόζονται γιατί σνομπάρει. Συνήθως είναι κολλητή με τους εκάστοτε προϊστάμενο-διοικητές-διευθυντές. Δίνει τους πάντες στους πάντες εμπιστευτικά πάντα και δεν κουτσομπολεύει πότε. Απλά κάνει κοινωνική κριτική και σχολιάζει τις καταστάσεις.
Εξάλλου δεν φταίει ποτέ αυτή που τα μαθαίνει. Φταίνε οι άλλοι που της τα λένε!
Και τέλος...
Η Προϊσταμένη
Μαλάμω με τη φούρια σου, βάρα τα κουμπούρια σου. Τηρεί το δεκάλογο του προϊσταμένου με περισσότερη ευλάβεια από όσοι έχουν Τετρακόσιοι Καρδινάλιοι μαζί. Σκάει μύτη για δουλειά το λιγότερο ντυμένη για δείπνο στη «Σπονδή». Σνομπάρει με τακτ [αλλά ρωτάει με τρόπο «από ενδιαφέρων»] Δεν μπορεί τις λαϊκές [αλλά «αναγκάζεται» να κάνει παρέα μαζί τους και ειδικά κολλητή παρέα με το Νο 3 «ας όψεται η ριμάδα η μοίρα που την έριξε εδώ που την έριξε»] Έχει το βλέμμα του «έλα χρυσό μου με κουράζεις» ακόμη και αν αυτός που έχει απέναντι της είναι ο Πρόεδρος της Αμερικής.
Είθισται να τη γαμάει κάποιος ανώτερος Λάκης/ Μάκης/ Τάκης [κατηγορίας ΔΕ, 1100 ευρό μισθός και «ο πούστης που μας έβαλε στο ΔΝΤ φταίει για όλα, διατάξτε κύριε Πρόεδρε»] ο οποίος εδώ και 4 χρόνια της υπόσχεστε ότι θα αφήσει τη γυναίκα του για πάρτη της, και έτσι αυτή η χαροκαμένη πιστεύει ότι ίσως κάποια μέρα γίνει Διευθύντρια...
"Αν δεν το ξέρει η καθαρίστρια, δεν το ξέρει κανένας!"