Έλα να βιογραφηθούμε Ντάρλινγκ!


Αυτό είναι αγάπη μου καταξίωση!
Να έχεις βγάλει τα μάτια σου στο μπλογκάρισμα 3 χρόνια και ο ρουφιάνος [Google statistics] να σου βγάζει στα αποτελέσματα σου ότι η δημοφιλέστερη σου ανάρτηση είναι αυτή με τον τίτλο: “Τον παίζω και μαθαίνω” δηλαδή να γελάσω η να κλάψω εγώ τώρα η έρμη η γυναίκα πείτε μου... που η ροφκιάνα, τι συνταγές σας ανέβασα, τι τραγούδια, τι ιστορίες, τι για γκόμενους σας είπα και τώρα τι? Αυτή είναι η αξία μου στο διαδίκτυο? [με αρέσει όταν γίνομαι πχιοτικιά]
Μαλάκα είναι τραγικό έχω πεθάνει στο γέλιο. Δηλαδή ψάχνουν στο Google πως να τον παίξουν και τους βγαίνει το post?
Δεν θέλει Manual Πουλάκι μου. Τον βουτάς τον πέουλα με το χέρι και τον παίζεις. Έτσι απλά! Εναλλακτικά μπορείς να βάλεις σάλιο, λιπαντικό, να στον παίξει κάποιος άλλος, ενίωτε να κάνεις και σέξ.
Το μόνο μυστικό, να ξέρεις δηλαδή εδώ που φτάσαμε, είναι να αλλάζεις χέρι πυκνά συχνά για να νομίζεις ότι γαμάς παρθένα.
Είναι απλό! Πολύ απλό σου λέω!
Σαν τη συνταγή του Σιμιγδαλένιου χαλβά ένα πράμα
1 ποτήρι λάδι
2 ποτήρια σιμιγδάλι
3 ποτήρια ζάχαρη
4 ποτήρια νερό
Σε μία κατσαρόλα βάζεις το Σιμιγδάλι με το λάδι να καβουρδιστούν και σε δεύτερη κατσαρόλα βάζεις το νερό με τη ζάχαρη να βράσει. Όταν ο μείγμας Νο 2 αρχίζει να κοχλάζει τον ρίχνεις στο μείγμα Νο 1 με προσοχή γιατί:
α. Θα καείς
β. θα σου γίνει η κουζίνα μουνί καλλιγραφία
γ. Όλα τα παραπάνω
Έπειτα το αδειάζεις σε φόρμα, και μόλις σφίξει είναι έτοιμος ο χαλβάς.
Τώρα ο χαλβάς με τη μαλακία τι σχέση έχει δεν ξέρω, αλλά ξέρω να σου πω ποιες είναι οι λέξεις κλειδιά σύμφωνα με το ρουφιάνο, που στέλνουν τον άτυχο ανυποψίαστο κόσμο στο Blogg μου και θα σου κάνω μια λίστα με τις 10 πρώτες!
Τώρα πόσο ανυποψίαστος είναι κάποιος που κάνει search “Τον παίζω” είναι άλλη ιστορία...

1. theiadonna, και Aunt Donna
Ναι αυτή είμαι εγώ και ευτυχώς που Νο 1 στα results είναι αυτό, για να επαληθευθεί και πάλι στην Ιστορία, η ατάκα της αείμνηστης Τζένης Χειλουδάκη:
“Να μην σε νοιάζει τι γράφουν, ή τι λένε για σένα. Να σε νοιάζει να γράφουν σωστά το όνομα σου!

2. Γλυφοκώλι
Πως λέμε σαραγλί? Καμία σχέση!
Κλασική επιλογή για όσους σπρώχνουν την πίσω πόρτα, και για αγόρια με ανησυχίες του κώλου. Γνωστό και ως rimming κάνει θραύση τα τελευταία χρόνια σε όλες τις τσόντες είτε Gay είτε straight. Οι περισσότεροι κοινοί θνητοί το απεχθάνονται όπως και εγώ! Υπάρχουν και λιπαντικά για αυτές τις δουλειές. Η DUO κλέφτης θα γίνει?

3. sofa logia gia poutanes
Τώρα εγώ τι να πω εδώ μου λες? Που άμα κρεμάσουνε της πουτάνες αύριο το πρωί, τζάμπα και βερεσέ θα πάω η γυναίκα, που χω να κάνω σέξ προ ΔΝΤ....
Ότι είμαι σοφή ή ότι είμαι πουτάνα? Γιατί αν ήμανε σοφή δεν θα ερωτευόμουν 10/10 φορές straight άντρες, αλλά και αν ήμουν πουτάνα δεν θα τους ερωτευόμουν απλά θα τους γαμούσα μόνο. Για τα λεφτά δεν ξέρω, γιατί: "πουτάνα δεν είναι αυτή που τα παίρνει, είναι αυτή που κάνει ότι δεν τα θέλει" Πάντως τιμή μου και καμάρι μου. Και για το Σοφή και για το Πουτάνα

4. Τον Παίζω
Να την πω την αμαρτία μου...και εγώ. Πυκνά συχνά. Αν πετύχει η μαλακία τύφλα να χει το γαμήσι δεν το ξερες?

5. Ράμματα
Και γάμα τα μη σου πω! Πώς λέμε “έχω πολλά ράμματα για τη γούνα σου”? Ή πως λέμε “θα σου γαμήσω τα ράμματα”? Τι σχέση έχουν όλα αυτά μεταξύ τους και τι ακριβώς ψάχνει να βρει κάποιος πείτε μου γιατί θα δαγκώσω το πληκτρολόγιο! Δηλαδή αν είναι γιατρός και ψάχνει να βρει εδώ μέσα ως κάνουν ράμματα και το ψάχνει εδώ... κέντημα θα σου βγει χρυσό μου! Ύστερα λένε πως το σύστημα υγείας είναι μπουρδέλο. Άδικο έχουνε?

6. γιαγιά Αντιγόνη
Γνωστή Blogger!
Μωρή Αντιγόνη! Έγινες φίρμα πλάκα πλάκα κουφαλίτσα! Αχ η γιαγιάκα μου η καλή και η λατρεμένη που πολύ την αγαπάω γιατί είναι και του λιμανιού και του σαλονιού! Αλλά όποιος την ψάχνει θα την βρει εδώ

7. depon odis
Να χαρείς δεν έχω ιδέα τι σχέση έχω με αυτά. Σαν καραμέλες είναι. Ψέμματα όχι σαν.
Καραμέλες είναι και τα γουρλώνεις και καλά σου περνάει ο πονοκέφαλος.
Αν όχι να το ψάξεις. Μπορεί να έχεις μάτι, και τότε θα πας στο Νο 6 για ξεμάτιασμα!

8. www.Η μαρίνα να γαμιέται
Στο θεό σου το βρήκα όπως στο γράφω, και στο γράφω όπως στο βρήκα! Ποια Μαρίνα? Η Μαρίνα Κουντουράτου? Η Μαρίνα της σιωπής? Η Μαρίνα Ζέας? Και γιατί γαμιέται? Και αν γαμιέται ο Σειρινάκης το ξέρει να την κάνει σταρ? Είναι όπως λέμε “γαμιέται ο Δίας?” Και φυσικά γιατί είναι φίρμα και την ψάχνουν στο Google! Τώρα το τι σχέση έχει με μένα δεν θέλω να ξέρω......

9. γίδες μαλτέζες
Μπέ! Κοίτα αναγνώστη μου.. από γίδια γενικά ξέρω κάτι ψιλά, αλλά ειδικά για τα Μαλτέζικα δεν ξέρω να σε κατατοπίσω, και να σου πω την πικρή αλήθεια και γω στο Google το έψαξα και τίποτα δεν βρήκα. Πάντως κυκλοφορεί ένα βιβλίο του Λουκά Ευσταθίου από τις εκδόσεις ΠΕΛΕΚΑΝΟΣ και είναι αφχιερωμένο στα γίδια, είναι 275 σελίδων να χορτάσει γίδι το μάτι σου και έχει μόνο 11,29 γιούρος! Και επίσης για ψάξε ώς "Γίδια Μαλτέζικα" ίσως σου βγάλει κάτι....
Ίσως σε κατατοπίσει....
Μπέ!

10. γάμησα θεία από κώλο
[α την πουτάνα.....]
Τα σχόλια δικά σας εγώ τερμάτισα!