Σκέφτομαι και γράφω. Διαβάζεις και διαλέγεις.


Και τώρα εκεί που λέει εκτός. Δηλαδή άλλα λόγια να αγαπιόμαστε. Η θεία γύρισε, είδε [θα πει] και σεις θα λαλήσετε με τους ειρμούς που κάνει το μυαλό του άνθρωπα και δη το δικό μου.....
Καταρχήν για να ξηγιόμαστε.
Το παρακάτω Post φυσικά και δεν αποσκοπεί στην διαφήμιση ή στα φράγκα. Στα αρχίδια μας εμείς για αυτά κιόλας ξέρεις. Απλά μου αρέσει να μοιράζομαι με τα ανίψια μου τα ωραία πράγματα που συμβαίνουν. Κακό είναι?
[θα πω για τα κακά μην περιμένεις μόνο γλύκες. Θεία είμαι όχι υπουργός!]
*Κάθε πρωί [Καλά όταν λέω πρωί, μην πετάς τη σκούφια σου γιατί αυτό σημαίνει: εάν ΔΕΝ δουλεύω, εάν ΔΕΝ έχω βγει το προηγούμενο βράδυ και να έχω πιει τον κώλο μου, και να σηκωθώ λίγο πριν πιάσω δουλειά, με αποτέλεσμα να τρέχω σαν τη σαλεμένη μέσα στο σπίτι] ακούω Heart Fm 93,1 την Μαρία Αμανατίδου που είναι φίλη μου [γλύψ γλύψ σλούρπ σλούρπ] και έχει φτιάξει η τύπισσα ένα πολύ γαμάτο online περιοδικό, [ναι αμέ υπάρχουν και τέτοια] το http://provocateurmagazine.com και τον Αντώνη Βλαβογελάκη που είναι μεγάλο όργιο το παλικάρι λέμε και έχει και αυτός ένα γαμηστερό online περιοδικό http://www.vlavo.org το οποίο είναι έτσι για ποιο μεγάλα αγόρια και όχι τόσο “καθώς πρέπει” σαν της Μαρίας. Που λες ανιψιά μου τσαχπίνα, αυτά τα δύο αγαπημένα μου σούργελα μου φτιάχνουν για τα καλά τη μέρα.
Βέβαια η αλήθεια είναι μερικές φορές το Playlist του Heart fm με χτυπάει στον εγκέφαλο γιατί παίζει τα ίδια και τα ίδια, και το βαριέμαι σαν την πουτάνα... [ναι βαριούνται και οι πουτάνες] οπότε ανακάλυψα έναν άλλο σταθμό πάλι από Θεσσαλονίκη τον Republic στους 100,3 και παίζει φίλε γαμώ τις μουσικές! Ειδικά το βράδυ! Στα προτείνω θα με θυμηθείς!!!!!
**Μιλώντας όμως για μουσικές να σου πω ότι το τελευταίο σκάλωμα μου είναι το τραγούδι Je Veux από την [όπως όλα δείχνουν ταλαντούχα] Zaz.
Μιλάμε για κόλλημα.

Μεγαλύτερο από το τραγούδι της Σουηδίας για την Eurovision [καλά είσαι χαζή! Πίστευες εσύ ότι θα κάνω μετά-γιουροβιζιονικό post, και δεν θα κάνω έστω μία αναφορά?] το οποίο ναι μεν μπορεί να είχε την αρχή σαν το Rasputin των Boney M, Μπορεί να είχε χορευτικό σαν να βγήκε από leather bar του Amsterdam [ όχι δεν έχω πάει μου χουνε πει κάτι θείες σου. Αμέσως εσύ!] μπορεί να ήταν η χαρά του Πούστη γενικά, αλλά τουλάχιστον δεν ήτανε σαν αυτό που βγήκε 1ο. Μα συγνώμη δηλαδή κόρη μου, γιατί είμαι που είμαι τρελή, θα γίνω περισσότερο. Ήξερες μωρέ εσύ, όχι πες μου στα στεντόν που χω φάει, ήξερες εσύ που είναι το Αζερμπαϊτζάν? Αφού όλες στο ρουφιάνο [Google] το ψάξαμε! Μου βγήκε εκεί χάμω το ντουέτο και ήτανε σαν τον Πάνο Καλίδη με τη Ζέτα [φτου κακά] Μακρυπούλια. Ένα θα σου πω! Καλά που βγήκε πρώτο, και το πανε δεύτερη φορά και άκουσα ποιο είναι, γιατί στην παρουσίαση είχαμε κλείσει τη φωνή και μιλάγαμε για κολόνιες. Αλήθεια σου λέω βρε!
***Λέγαμε ότι ναι μεν το www.strawberry.com μπορεί να είναι καταπληκτικό και να φέρνει τα αρώματα στο σπίτι χωρίς να πληρώνεις γαμησιάτικα, αλλά το www.parfume.com μου είπανε κάτι θείες σας, είναι ακόμη καλύτερο, και ακόμη φθηνότερο, αλλά επειδή είναι Αμερικάνσκι και εκεί στο Αμέρικα δεν πάνε και πολύ καλά Σουζάνα μου, δεν κάνει πλέον λέει delivery στο Ελλάντα, οπότε άνθρακας ο θησαυρός Σούλα μου, και θα περιμένεις καιρό για να αγοράσεις.
Οπότε μου λές εσύ:
No Shopping No Fucking!
****Και που να κάνω shoping και που να κάνω Fucking χρυσό μου? Και πως να τα κάνω όλα αυτά η γαμιόλα, όταν μαθαίνω ότι στην μικρή μας πόλη, και μάλιστα Σαββάτο βράδυ στο ποιο κεντρικό σημείο της πόλης, Οπαδοί του ΠΑΟΚ επιτέθηκαν και σφάξαν οπαδούς του ΑΡΗ γιατί είχανε προηγούμενα λέει... [πως μάλωναν στα χωριά παλιά για τα χωράφια και για τα ζώα? Ε Κράτα μόνο το ΖΩΑ εσύ!!]
Κανονικά τους χαράκωσαν ρε φίλε σε λέω! Νοσοκομεία και έτσι! Της πουτάνας.
Κατάλαβες? 22 ακριβοπληρωμένοι μαλάκες κυνηγάνε μια μπάλα για 90 λεπτά, και εγώ θα βγω να κάνω φόνο?
Ρε μαλάκα είναι γίδια τα παιδιά [ όχι δεν έχω τίποτα με τα συμπαθέστατα γενειοφόρα τετράποδα ξαδέρφια του provatos] αλλά είναι δυνατόν ρε πούστη μου, ο καιρός έχει ανοίξει [καλά μην παίρνεις και όρκο] τα μουνάκια είναι με τα ξέκωλα στα μπαρ και στους δρόμους, και συ καλό μου παιδί αντί να πας να βρεις κάνα μουνάκι να γαμήσεις, που σε χει φάει η μαλακία όλο το χειμώνα με το Champions League και Το Playstation, κάθεσαι και κάνεις φόνο για τις ομάδες?
Εμ για αυτό γαμιούνται οι γκόμενες σας μαλάκες όταν εσείς βλέπετε μπάλα...
Που τα ξέρω?
Αμ πόσα ξέρωωωωωωωωωωω
Πι. Ες. 
Στο προηγούμενο μου post χαθήκανε όλα τα coments γιατί η Γούγλε γαμήθηκε με το Δία και ώς γνωστόν αυτοί οι δύο όταν γαμιούνται....ξεκωλιάζονται!