Νέο Molto Κρουασάν Βανίλια Κεράσι

Δεν συνηθίζουμε να γράφουμε για διάφορα προϊόντα...σήμερα όμως θα κάνω μια τοποθέτηση προϊόντος στο ποστ μου... Θα σας μιλήσω για την ηδονή που βίωσα τρώγοντας το νέο κρουασάν της 7days, Molto Βανίλια - Κεράσι....Πάντα τρώω κρουασάν με βανίλια ή κεράσι τα προτιμώ από αυτά της σοκολάτας.

Ωστόσο όταν σπούδαζα στο Ηράκλειο είχα γευτεί ένα γλυκό που το αποκαλούσαν Βιενέζικο και είχε μέσα κρέμα ζαχαροπλαστικής και κεράσι. Ακόμη δεν κατάφερα να νιώσω την ηδονή εκείνης της γεύσης μέχρι σήμερα....Είδα στο ράφι το νέο Molto Βανίλια - κεράσι το πήρα και το δάγκωσα... και τότε



τότε ΤΟΤΕ με τη πρώτη μπουκιά ένιωσα ένα τεράστιο κεράσι να σκάει στο στόμα μου. Ζαλίστηκα και ξαφνικά βρέθηκα κάτω από τις ανθισμένες κερασιές της Ιαπωνίας .... με τη δεύτερη μπουκιά γεύτηκα τη βανίλια και βρέθηκα σε κεντρική πλατεία της Βιένης με ένα άρωμα κερασιού να πλανιέται στον αέρα.

Στην επόμενη δαγκωνιά ένιωσα και τις δύο γεύσεις ταυτόχρονα και αυτό ήταν!!!! Όλα γύρω μου μεταμορφώθηκαν στη πλατεία με τις κερασιές της Κέρκυρας, αυτές ήταν γεμάτες με τους ροζ ανθούς και εγώ χόρευα βαλς με έναν Βιενέζο πρίγκηπα. Η ατμόσφαιρα ήταν γεμάτη με τη μουσική Κερκυραϊκής μπάντας και στον αέρα πετούσαν ελεύθερα χιλιάδες ροζ πέταλα...Τότε με κοίταξε ο πρίγκηπας και μου είπε "ένα πακέτο τσιγάρα παρακαλώ".... και επανήλθα στην πραγματικότητα του ψιλικατζίδικου...(πω πω αυτά τα Ιαπωνικά σήριαλ με επηρέασαν άσχημα, είμαι σίγουρη πως αυτό το προϊόν θα πουλούσε απίστευτα στην Ιαπωνία...με την κατάλληλη διαφήμιση...)

Έχουν περάσει πόσες ώρες και ακόμη νιώθω το κεράσι και τη κρέμα να μου έχει γεμίσει το είναι. Τι απίστευτη γεύση, δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο τέλεια παντρεύτηκε η κρέμα με το κεράσι μέσα στο περιτύλιγμα της φρέσκιας ζύμης του κρουασάν. Η κρέμα στο κρουασάν υποβαθμίζει την γλύκα του κερασιού και έτσι η γεύση έρχεται σε ισορροπία ενώ ούτε η κρέμα ούτε το κεράσι χάνουν το αρχικό τους άρωμα. Ενώ το aftertaste που άφησε στη γλώσσα μου το νιώθω ακόμη και τώρα. Η κρέμα ζαχαροπλαστικής σε συνδυασμό με το κεράσι έκανε το Βιενέζικο πολύ γλυκό σε αντίθεση με το κρουασάν που έφαγα. Έτσι το Molto Κρέμα Κεράσι έγινε το νέο αγαπημένο μου γλυκό.

Ω ναι το αποκορύφωμα της σημερινής μου ημέρας ήταν αυτή η στιγμιαία απόλαυση του Molto, ένιωσα και εγώ μια στιγμή από τη ζωή σε φάση Molto.