Από τον Κυνόδοντα στον Θεοχάρη.

Δύο ώρες πριν ξεκινήσει το κόκκινο χαλί συζητούσα το ενδεχόμενο ο Κυνόδοντας να κερδίσει το Όσκαρ με κάποιον που το απευχόταν φοβούμενος ότι κανείς δεν θα έμενε ζωντανός από τους κυνόδοντες που θα ακολουθούσαν στα ελληνικά τηλεοπτικά και κινηματογραφικά σενάρια. Ακόμα και με μόνη την υποψηφιότητα πιστεύω ότι αυτό είναι ενδεχόμενο (ο Παπακαλιάτης μόλις τελειώσει με τα παλιο-μπετόβεν ψευτοαριστοκράτη θεατρικά του διεμήνυσε ότι θα ξεκινήσει να γράφει σενάριο για ταινία), ωστόσο υπάρχει ένας τομέας της συγγραφής σεναρίου που είμαι βέβαιος πως ο λανθισμός ούτε που θα αγγίξει, το σενάριο ελληνικού βίντεοκλίπ.
Η βασική ιδέα πίσω από κάθε βιντεοκλίπ μεγκασταρικού προσανατολισμού είναι: παίρνουμε το τραγουδιστή και τον βάζουμε να κάνει κάτι τραγουδώντας ανεξαρτήτως τραγουδιού, οπότε αυτομάτως η χρήση σεναριογράφου ήταν περιττή. Στην αρχή τα πράγματα ήταν περιπετειώδη, η Στανίση έπαιζε με τίγρεις, η Μαντώ κουτρουβάλαγε σε αμμόλοφους, ο Δάντης έβαζε φωτιές σε κάδους, στην συνέχεια κάπως μαλάκωσαν, η Βανδή κάθεται απέναντι από έναν ανεμιστήρα επί 30 βίντεοκλίπ, τα boybands κάθονται κάτω από τα ντουζ, ο Μαζωνάκης σε όλα τρέχει, μέχρι που τελικά ο τραγουδιστής δεν κάνει τίποτα, ο Πλούταρχος κοιτάει το πάτωμα, η Βίσση κάθεται μπροστά από τα φράκταλς. Κάπου ενδιάμεσα ο Ρουβάς έτρωγε ένα μήλο. Σε γενικές γραμμές αυτό που είχε σημασία ήταν να φαίνεται όμορφος ο καλλιτέχνης (βυζιά, μαλλιά, κοιλιακοί) και όχι η ιστορία.
Ο Θεοχάρης Ιωαννίδης σύμφωνα με μια φίλη μου είναι ο πιο γονιδιακά τέλειος άνθρωπος που έχει δει αφού συνδυάζει όλα τα assets που κάνουν έναν άντρα γοητευτικό. Θέλεις κοιλιακούς, έχει. Θέλεις γωνίες στο πρόσωπο, έχει. Θέλεις μάτια, γκρίζους κροτάφους, λεφτά έχει. Δεν συμφωνώ με όσα λέει αλλά δεν είναι αυτό το θέμα. Όταν έμαθα ότι θα ασχοληθεί με το τραγούδι περίμενα ένα βιντεοκλίπ με βρεγμένες φέτες καλοριφέρ, ανεμιστήρες, κοντινά στα μάτια και τον Καπετανίδη σε σιελόρροια τύπου Χουτς στα παρασκήνια. Το τραγούδι ήμουν σίγουρος ότι θα ήταν βασανιστικό. Δεν υπολόγισα όμως ότι ο Ιωαννίδης είναι πρωτίστως ηθοποιός. Οπότε αυτομάτως το πρώτο μέρος του συλλογισμού ανετράπη.



Τα opening credits με πράσινα φουτουριστικά font και κέρσορα σταυρό προμηνύουν ότι θα το λιώσουν το blue box, σαν την Βίσση στο Αγάπη Υπερβολική που την έσερναν σε ράγες ή σαν τον Διονύση Σχοινά τότε που τραγουδούσε με γυαλιά μάσκα και hitech gadget χειλόφωνο και πατούσε λαχανί κουμπιά στον αέρα και δεν θυμάμαι αν τελικά κατέληγε κάπου όλο αυτό ή ήθελαν κάπως να δικαιολογήσουν το vocoder. Ακολουθούν κοντινά σε χείλια, μάτια, χέρια, μαλλιά και κάτι πέρλες άρα το πάνε για μυστήριο. Επίσης ο Θεοχάρης είναι ντυμένος. Πατάει ένα κουμπί και του ανακοινώνεται μία αποστολή, στις 11 το βράδυ πρέπει να πάει να συναντήσει την Νέγκα που έχει γείρει στην φωτογραφία (Νέγκα θα την λέω, μπερδεύομαι στην κλίση του Αθηναΐς) σε ένα ξενοδοχείο.
Πρώτη σκέψη: ο Θεοχάρης είναι ζιγκολό. Δεύτερη σκέψη: Θα παίζει και η Λυδία. Τρίτη σκέψη: ΘΑ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ Ο ΚΟΡΚΟΛΗΣ!
Κάπου εκεί αρχίζει να ακούγεται ένα νιαρρ νιαρρ στο βάθος, υποθέτω ότι είναι το τραγούδι και χαμηλώνω την ένταση. Χαζεύω ένα τζετ και τα credits για το ελληνόφωνο κοινό και διαπιστώνω ότι ξέχασαν στην βιασύνη τους να βάλουν α στο επίθετο του ανθρώπου, ευτυχώς που είναι γνωστός ήδη. Κατεβαίνει, πέφτει η νύχτα, υποψιάζομαι πως είναι μυστικός πράκτορας. Είναι.

Η δράση μεταφέρεται στο 905, όπου ο στόχος υποδύεται κάτι μόνο με τα φρύδια της και λέει σε έναν άγνωστο σε εμάς άνδρα «Είσαι πολύ κξμφδός», κάτι βρισίδι τέλος πάντων, το είδα 4 φορές δεν κατάφερα να διαβάσω χείλη. Αυτός πρέπει να είναι πολύ καθίκι και πολύ πλούσιος γιατί α) Της απαντάει «Είσαι ποταπή» ή κάτι τέτοιο β) Φοράει μαντίλι στο λαιμό, γ) Στο τραπεζάκι έχουν μία ορχιδέα, δ) Δανείστηκε όπλο από τον μπράβο και την ακούμπησε στο στήθος, ε) Έχουν φόντο την Ακρόπολη. Η Νέγκα σε όλα αυτά κάνει φρύδι. Δίπλα ο Θεοχάρης βιδώνει κάτι πιστόλια που τα είχε στην βαλίτσα σε φελιζόλ σαν ποτήρια μην χτυπηθούν στην μετακόμιση και μετά δε του τα καλύπτει η εγγύηση.
Ξάφνου εμφανίζεται στην μπαλκονόπορτα και με δύο πίουμ πίουμ ξαπλώνει τους δύο μπράβους. Η Νέγκα κάνει φρύδι. Ο άλλος πού σκατά πήγε; Ποιος είναι; Ποιος πληρώνει τον Θεοχάρη να δολοφονεί; Γιατί δεν άλλαξε κοστούμι από το πρωί; Πώς καταφέρνει να ταξιδεύει μόνο με ένα βαλιτσάκι; Πώς έμεινε ατσαλάκωτος όλη μέρα; Τι βάζει στο μαλλί;
Μεταφερόμαστε στο εσωτερικό ενός πολύ μοδάτου κλαμπ όπου κόσμος χορεύει ασταμάτητα το τραγούδι του Θεοχάρη που εξακολουθεί να ακούγεται κάτι ανάμεσα σε Μαρτάκη και γατί που κλαίει παρόλο που ο στίχος σηκώνει ερμηνεία. Μπαίνει ο Θεοχάρης αφού τσαμπουκαλεύεται τον πορτιέρη, προσπερνάει με νεύρα μία με παγέτες και μία άλλη που χορεύει κρατώντας ένα βότκα πορτοκάλι [επιλαχούσες ntm] και κατευθύνεται στον καναπέ των vip στα μπράτσα του οποίου κάθονται κάτι βίζιτες που έχουν κομποζάρει κορσέ με ύφασμα επίπλωσης καναπέ και δεξιά ο πλούσιος που του σκοτώσανε τους μπράβους και καπάκι πήγε για ποτό με τον Πανταζόπουλο.
Στον δρόμο ταβλιάζει με ka-pow κάτι άλλους μπράβους και παίρνει και έναν όμηρο. Περνούν κάποιες εμβόλιμες σκηνές ανθρώπων σε χορευτικό παραλήρημα και κάποια κοντινά του Πανταζόπουλου από συγκεκριμένη γωνία λήψης μέχρι που αρχίζει να πυροβολεί αδιακρίτως και τους κόβεται και ο βήχας και ο χορός και όλα. Μετά σκοτώνει τον πλούσιο ο οποίος την τελευταία εικόνα που αντίκρυσε πριν πεθάνει ήταν o Θεοχάρης με eyeliner.
Ακολουθεί ένας αναβρασμός και ανησυχία για την αιματοχυσία (αν και κάπως σικ πέθανε ο πλούσιος, δεν έσταξε να λερώσει) που εντείνεται από το rewind που μου φάνηκε πως διήρκησε παραπάνω από την κανονική σκηνή αλλά βοηθάει να ξεκαθαρίσει η ιστορία γιατί το τραγούδι κοντεύει να τελειώσει. Τελικά του άλλαξαν τα σχέδια τελευταία στιγμή που μου φαίνεται πολύ πρόχειρο για πληρωμένο δολοφόνο, εδώ ένα καφέ κανονίζεις και αν σου αλλάξουν ώρα νευριάζεις, όχι να σκοτώσεις άνθρωπο, αν και βέβαια ερασιτέχνη και ανοικονόμητο τον έκοψα, για να σκοτώσει έναν χάλασε εφτά σφαίρες και προκάλεσε μακελειό σε δημόσιο χώρο.
Ευτυχώς το cliffhanger δεν κρατάει για πολύ γιατί για όλα φταίει μια γκόμενα που μπαίνει με ύφος Μπελούτσι στο Βενιζέλος γιατί αυτή τον έβαλε να σκοτώσει τον πλούσιο που δεν ήξερε τι έχει για να πάρει τον Θεοχάρη που είναι με ένα κοστούμι μονοφόρι τόσες μέρες. Κοιτάνε τις αναχωρήσεις για Λάρνακα προφανώς ψάχνοντας την πρώτη πτήση για Λατινική Αμερική, βέβαια αυτός με τζετ ήρθε, να δεις το ξέχασαν με τις σκοτούρες και τις δολοφονίες, μετά κοιτάζονται και κάνουν αυτό με τα προφίλ που δεν ξέρεις αν είναι δύο πρόσωπα ή ένα βάζο.
Η ιστορία κλείνει με πλήρη σειρά συντελεστών όπου διευκρινίζεται ότι ο Θεοχάρης Ιωαννίδης πρωταγωνιστεί ενώ για την ταινία που μόλις παρακολουθήσαμε έχει εργαστεί και casting director.
Ελπίζω η καριέρα του Θεοχάρη Ιωαννίδη να συνεχιστεί και να μας χαρίσει και άλλα βίντεο συνέχειες της ιστορίας, να δούμε και guest την Ελπίδα κάποια στιγμή ή τον Κορκολή με τις πασμίνες του, εκτός αν οι 13 θετικές και 13 αρνητικές ψήφους στο youtube την στιγμή που γράφω αυτές τις λέξεις, τον κάνουν να το γυρίσει σε καλοριφέρ, ντουζ, Καπετανίδης. Το πιθανότερο.