Darling, I'll Tell You The Truth: You Suck!

                                              Ναι, you suck, εσύ:         
    1) Καθηγητή που έχεις κόμπλεξ επειδή κανονικά έπρεπε να δίνεις διαλέξεις στο Χάρβαρντ και στο Γέιλ αντί να βοηθάς μερικά δύσμοιρα παιδάκια να μάθουν πέντε γράμματα. Άτιμη κοινωνία, άλλους τους ανεβάζεις, άλλους τους κατεβάζεις!       
    2) Ηλίθιοι συμμαθητές μου που με κορο'ι'δεύετε για το επίθετο μου (το ξέρω πως είναι χάλια και σκέφτομαι να το αλλάξω αν γίνεται, αλλά δεν χρειάζεται να μου το πείτε, ευτυχώς ο Θεός μου έδωσε λίγο μυαλό σε αντίθεση μ' εσάς, και το έχω καταλάβει), την προφορά μου στ' Αγγλικά (ενώ εσείς που γνωρίζετε πως να προφέρετε ένα "fuck you" νομίζετε πως με τις γνώσεις σας θα σας δώσουν Proficiency στο χέρι), τον γραφικό μου χαρακτήρα (γιατί, τα δικά σας τα ορνηθοσκαλίσματα καλύτερα είναι;) και δεν ξέρω εγώ τι άλλο και που μου "προξενεύετε" τον τάδε χλέμπουρα κι από πάνω θέλετε την ψήφο μου στις εκλογές! Ναι, καλά, χαρήκατε!  
   3) Wannabe Blair Waldolf/Antonella που δεν ξέρεις πόσες σε θάβουν επειδή το αβυσσαλέο ντεκολτέ σου, το βουνό μακιγιάζ σου και το ψευτο- bitchy σου βλέμμα φωνάζει από χιλιόμετρα μακριά "θέλω να βρω γκόμενο, δεν έχω φασωθεί εδώ και 48 ώρες, υποφέρω, υποφέρω πολύ, είμαι σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης, μέσα σε μια φάση τραγική, δεν το βλέπετεεεεεε;;;;;;;;"
   4) Έλληνα υπουργέ που τρως τα λεφτά του κόσμου κι ενώ κάνεις τον ψόφιο κοριό, κυκλοφορείς με κάτι λιμουζίνες και κατά τ' άλλα τα ρίχνεις στους άλλους του αντίπαλου κόματος οι οποίοι φυσικά δεν πάνε πίσω.
 5) Σκυλού - μοντέλα που θες να κάνεις απεγνωσμένα καριέρα στο δελτίο του Star για συνολικά δεκαπέντε λεπτά.
                         You are all fuckin' hopers!