Όλα Κλειστά.

“Θεία είσαι καλά?”
Έχω σωριαστεί σε μια καρέκλα και χαμογελάω σαν να χω φάει τριπάκι ή να έχω πάρει πολλά και μαζεμένα ανάμεικτα ναρκωτικά
“Όχι δεν είμαι καλά”
Ο Φίλος της Άλιεν με κοιτάει από απέναντι και χαμογελάει. Σκέφτομαι ότι με είδε να φεύγω με τον ψηλό και θα κατάλαβε τι παίχτηκε αλλά από την άλλη χέστηκα
“Δεν μου λες” μου λέει ο φίλος της... "το τσέκαρες το γκομενάκι από πίσω σου"?
Γυρίζω και κοιτάω μια δίμετρη ξανθιά μουνάρα και σκέφτομαι ότι αυτός η πολύ διακριτικός είναι ή πολύ μαλάκας είναι, και του απαντάω ότι όχι δεν το τσέκαρα το μωρό και καλά θα κάνει να κουνήσει τον κώλο του να γαμήσει καμία από αυτές ενώ παράλληλα έχω φρικάρει γιατί δεν βρίσκω τα τσιγάρα μου. Ταυτόχρονα σκέφτομαι ποιόν πήδαγα πριν μερικά λεπτά και γελάω σαν βλάκας
“Ένα τσιγάρο γαμώτο! Άλιεν ένα τσιγάρο! Που σκατά τα χω βάλει?”
“Εδώ τα ξέχασες πανχαζή θεία. Λέγε μωρή! Τι έγινε με το γκομενάκι. Καλός ο ψηλός?”
Με αγκαλιάζει και χαμογελάει
“Ρε μαλάκα Άλιεν είμαστε σίγουροι ότι ΕΓΩ έκανα σεξ με ΑΥΤΟΝ το γκόμενο?”
“Ξέρω γω ρε μαλάκα εσύ θα μου πεις. Έκανες?”
“Έκανα” Γελάω “Αλλά έχουμε θέμα...”
“Θα σε γαμήσω! Μου λέρωσες τα σεντόνια?”
“Παρόλο που θα θελα λυπάμαι αλλά όχι. Πάνω μου έχυσα. Άλλο είναι το πρόβλημα κοπελιά...
Καπότα δεν πρόλαβα να βάλω.”
Με κοιτάει καλά καλά και γελάει...
“Εσύ έκανες τέτοιο πράγμα? Τον πήδηξες χωρίς καπότα ρε ηλίθιε?? Μαλάκα! Βλάκα!”
“Μου ορκίστηκε ότι έχει κάνει εξετάσεις και είναι αρνητικός. Δεν τον πήδηξα χωρίς καπότα αλλά περίπου”
Το Άλιεν με κοιτάει καλά καλά γιατί έχω λιώσει σε μια καρέκλα και κοιτάω το υπερπέραν ενώ μιλάω σαν μαστουρωμένο.
“Θέλεις να φύγουμε?
Θέλω αλλά επειδή είμαι στην τσίτα, ήδη είμαι στην πόρτα και βγαίνω έξω.
Φυσάει παγωμένος αέρας. Μαρέσει γιατί νομίζω ότι έχω πυρετό. Πονάει ο λαιμός μου.
Έχω πυρετό?
Είμαι κουρασμένος. Νομίζω ότι κάτι έχω κολλήσει και παθαίνω μια μίνι εγκεφαλική κρίση πανικού και εύχομαι να ήμουν ένα αναίσθητο βόδι. Σβήνω το τσιγάρο και ανάβω τσιγάρο.
Το Άλιεν έρχεται δίπλα μου και με πιάνει αγκαζέ.
“Λέγε!”
“Γαμώτο πρέπει να σου μιλήσω τώρα και κάπως με τακτ... Κοίτα την ώρα που απλά παίζαμε και δοκιμάζαμε αν μπορώ να μπω...” Έχω κομπλάρει άσχημα και έχω κοκκινίσει .. “μπήκα για σχεδόν μισό λεπτό ίσως και λιγότερο αλλά καύλωσα τόσο πολύ που ήθελα να χύσω απεγνωσμένα και τελικά έχυσα”
“Όχι μέσα έτσι δεν είναι?”
“Όχι μέσα απλά ξέρεις φοβάμαι”
Φτάνουμε στο σταθμό να πάρουμε τραμ και εκεί συνειδητοποιώ ότι ΦΟΒΑΜΑΙ και θέλω να ουρλιάξω από το φόβο σαν κάποιος να μου τρυπάει τ μυαλό με τρυπάνι. Κοιτάω γύρω γρήγορα και οι εικόνες πέφτουν στο μυαλό μου σαν από video clip γρήγορα και κοφτά. ΦΟΒΑΜΑΙ αυτό μόνο μπορώ να πω. ΦΟΒΑΜΑΙ. Ανάβω τσιγάρο και χαμογελάω.
“Θεία άκου να σου πω. Ο άνθρωπος σου ορκίστηκε ότι είναι αρνητικός και φυσικά τρόμαξε μήπως ο θετικός είσαι εσύ έτσι δεν είναι? Οι πιθανότητες να έχεις κολλήσει κάτι με μια διείσδυση λίγων δευτερολέπτων είναι απειροελάχιστες, αλλά μετά από τρεις μήνες θα πας να κάνεις ένα τεστ και θα χουμε το κεφάλι μας όλοι ήσυχο και θα δεις που απλά σε πιάνει υστερία”
Σκέφτομαι ότι μια ζωή φωνάζω σε όλους να φοράνε προφυλακτικό να μην κολλήσουν τίποτα και να προσέχουν και εγώ το ζώο πήγα και έκανα τώρα αυτό το πράγμα. Και ότι είμαι πολύ μαλάκας και πολύ ανόητος και δεν θα έπρεπε να με πιάνει πανικός γιατί όλα είναι στο μυαλό μου και όλα θα πάνε καλά.
Φτάνουμε στο κέντρο και θέλω να μπούμε κάπου να πιούμε και να γίνουμε σκατά και όλα τα μαγαζιά κλείνουν γιατί είναι αργά για αυτούς, και μιλάμε συνέχεια και από τη μία σκέφτομαι ότι “θεέ μου τον θέλω πάλι εδώ τώρα” και μετά σκέφτομαι “ μαλάκα αν έχω κολλήσει τίποτα” και απλά θέλω να πιω.
Καταλήγουμε σε ένα υπόγειο εγώ, το Άλιεν, και ένας αμφιβόλου σεξουαλικότητας φίλος της που μπορεί να είναι στρέητ μπορεί και όχι αλλά δεν με νοιάζει γιατί βασικά δεν ξέρω αν με νοιάζει.
Τελειώνουν τα τσιγάρα μου και θέλω να καπνίσω. Θέλω να καπνίσω πολύ. Θέλω να πιω. Θέλω να πιω πολύ.
Ο αμφιβόλου σεξουαλικότητας φίλος του Άλιεν που μπορεί να είναι στρέητ μπορεί και όχι κάνει επίδειξη τα ομολογουμένως φουσκωτά μπράτσα του στη φάση “και καλά τεντώνομαι να ξεπιαστώ” χρησιμοποιεί εκφράσεις τύπου "Μή ξεράσω κροκδείλους" και εγώ σκέφτομαι ότι πρέπι να ναι πολύ μεγάλη μποτόμα ο τύπος αλλά εξαιρετικά αξιογάμητος και μετά σκέφτομαι ότι έχω πάθει overdose από δαύτους στα γυμναστήρια και μετά αναρωτιέμαι εάν και αυτός είναι για πούλημα . Τα μάτια μου τσούζουν απο τον καπνό ένα ζευγάρι κάθεται δίπλα μας και η σερβιτόρα πάλι μου φέρνει λάθος ποτό και γω αναστενάζω ενώ ψάχνω την τσάντα του Άλιεν για ψιλά. Σε μια φάση που το Άλιεν μιλάει με τον αμφιβόλου σεξουαλικότητας φίλος της που μπορεί να είναι στρέητ μπορεί και όχι εγώ πιάνω το κινητό στα χέρια και στέλνω μήνυμα στον ψηλό.
Ο ψηλός φυσικά με γράφει πανηγυρικά στα αρχίδια του δεν απαντάει. Εγώ σκέφτομαι ότι είναι αργά και μπορεί να κοιμάται ή ότι είναι με κάνα γαμιά ή με τη γυναίκα του και τα παιδιά του αλλά τελικά καταλήγω στο “ότι γαμάς δεν είναι ανάγκη και να το αγαπάς” και κάπως έτσι συνεχίζεται η βραδιά με πολύ αλκοόλ.
Βγαίνουμε από το μαγαζί στο δρόμο και ο αμφιβόλου σεξουαλικότητας φίλος της που μπορεί να είναι στρέητ μπορεί και όχι. Το παίζει [ή είναι?] σουρωμένος και σκέφτομαι ότι θα ναι καλή φάση να το σκίσω το μωρό αλλά κρυώνω πονάει το κεφάλι μου έχω αρχίσει να την ακούω από τα ξίδια πονάει το στήθος μου από τα τσιγάρα και το μυαλό μου φυσικά πάλι πηγαίνει στο ότι μπορεί να κόλλησα κάτι. Παίρνουμε απο ένα κομμάτι πίτσα απο ένα παρακείμενο μαγαζί και τρυγιρνάμε.
Τριγυρίζουμε σαν τα φαντάσματα στην πόλη και γω τους λέω ιστορίες και ενώ τα λέω σκέφτομαι “θεέ μου πόσες μαλακίες έχω κάνει στη ζωή μου και ποτέ δεν έμπλεξα?”
η ώρα είναι 3 όμως και πρέπει το πρωί να κάνουμε δουλειές και πρέπει να πάμε σπίτι εγώ όμως “ένα ποτάκι το έπινα ακόμη”
αλλά δεν είμαι τόσο πιστικός όσο θα ήθελα
περνάμε από ένα Gay bar Αλλά έχει Underwear party οπότε ένας ομορφούλης νεαρός με μαύρο μποξεράκι στην πόρτα μας ανακοινώνει ότι η κυρία δεν μπορεί να μπει. Ποια από όλες μας αναρωτιέμαι εγώ. Και ανάβω τσιγάρο. Να σκεφτείς ότι το χω κόψει σκέφτομαι και γελάω
Και έτσι καταλήγουμε στο ταξί για το σπίτι. Πέφτει μια ιδέα να γίνουμε σκατά από ξίδια και τσιγάρα αλλά το Άλιεν είναι χάλια και βήχει σαν φυματικό. Ο αμφιβόλου σεξουαλικότητας φίλος της που μπορεί να είναι στρέητ μπορεί και όχι μας λέει ότι πρέπει να πάει σπίτι και ο ταξιτζής σε άπταιστα αγγλικά μας λέει να βγάλουμε το σκασμό και μεις σκάμε.
Φτάνουμε σπίτι και νομίζω ότι έχω πυρετό ή κάτι τέτοιο η ώρα είναι Δύο ή Τρεις το πρωί και είναι όλα έρημα
Την ώρα που καθόμαστε στο σαλόνι με πιάνει μια έκρηξη πανικού και λέω “Άλιεν να δεις που με έσβησε από το FB” και μπαίνω να το τσεκάρω. Φυσικά ο ψηλός παραμένει στους φίλους μου και με ένα μήνυμα στα εισερχόμενα μου γράφει “Σε ευχαριστώ για το όμορφο απόγευμα”
εγώ συνεχίζω να νιώθω πελάτης ακόμη ποιο πολύ και απαντάω “θέλω να σε ξαναδώ” και περιμένω να δω μια απάντηση ή ένα μύνημα στο κινητό αλλά κοιτάω το ρολόι και είναι αργά και σκέφτομαι ότι ίσως να είναι με το γκόμενο του ή τη γκόμενα του και μάλλον κάπου που είναι καλά και προσπαθώ να κάνω πολύ άσχημες σκέψεις για να τον ξεχάσω και τελικά αποφασίζω να πάω για ύπνο. Φιλάω το άλιεν και το κουκουλώνω με την κουβέρτα ενώ σκέφτομαι ότι κάνω σαν θεία.
και έτσι κάπως τελείωσε και αυτή η νύχτα.
Ενώ θέλω να ακούσω κάτι που να μιλάει για απουσία.