Δεν Πέθανα Ακόμη!

 Αν κι έλειψα μέρες από το Internet εξαιτίας ενός breakdown που έπαθε το pc μου, τίποτα δεν θα με πάρει μακριά από εσάς, αγαπητά μου κορόιδα! Πως ν' αφήσω ορφανό το δύσμοιρο blogάκι μου κι όσα παρακολουθώ; Είμαι κυρία εγώ! Ένα "αντίο" θα το έλεγα τουλάχιστον!
  Τώρα μπήκα στο Λύκειο. Ok, δεν είναι και τόσο άσχημα, αλλά μου την δίνει το γεγονός ότι σε δυο χρόνια θα τρέχω από φροντιστήριο σε φροντιστήριο και θα είμαι ένα βήμα πριν την υπερκόπωση γι' αυτά τα 17.400 κάτι μόρια που θέλει η δημοσιογραφία του Πάντειου.
  Κατά τ' άλλα έμεινα όπως με ξέρετε. Bitch, έτομη για reviews και downloads μέχρι σκασμού! Είμαι ακόμα η δύσκολη  φυσική ξανθιά που θάβει τους πάντες μέχρι να βρει τον εξίσου ειρωνικό πρίγκιπα της ( αν υπάρχει).
       Beware of the bitch λοιπόν.
PS: Έχω βαρεθεί να λέω σε όσους πάνε τρίτη Γυμνασίου πόσο τυχεροί είναι. Να κάνετε πλάκες παιδιά! Cause we are born to make some noise!
   Άντε, i'm leaving you with your boyfriend tonight! (Οι γνώστες της πχιότητας και της κουλτούρας ξέρουν τι εννοώ!)