βάζω τα πράγματα στη θέση τους και πάλι.-

Μου κολλάνε συνέχεια τραγούδια στο μυαλό αλλά δεν έχουνε ειρμό ούτε και συνοχή μεταξύ τους.
Βρίσκομαι σπίτι είναι πρωί, ευτυχώς έχει συννεφιά. Γιατί για κάποιον απροσδιόριστο λόγο δεν θα άντεχα να βάλω γυαλιά ηλίου και σήμερα.
Χθες επιτέλους βγήκα βόλτα με μια κολλητή φίλη το βράδυ, μετά από μια εβδομάδα ηθελημένης απομόνωσης και κάνοντας αυστηρά και μόνο το δρομολόγιο δουλειά – σπίτι. Πήγα και στο γυμναστήριο μετά από μια σχετική απουσία και φυσικά ένιωσα πολύ καλύτερα όταν έγινα λούτσα αι έβγαλα όλα μου τα νεύρα και την τσίτα..
Ευτυχώς εκεί βρήκα την ανιψιά – συντοπίτισσα blogger “Mariw” με το που μπήκα μέσα, και για κάποιο λόγο ένιωσα πολύ καλύτερα. Πολύ πολύ καλύτερα...
Όταν συναντάω ένα Blogger κάπου και με ξέρει και τον/την ξέρω αισθάνομαι ασφάλεια.
Ειδικά με τη “Mariw” που απλά μου κάνει αρέσει σαν άνθρωπος και είναι γλυκιά και όμορφη.
Για την τιμή των όπλων.
Το μεσημέρι ο ψηλός έστειλε μήνυμα και ίσως να μπήκανε λιγουλάκι τα πράγματα στη θέση τους αν και με σχεδόν 1800 χιλιόμετρα διαφορά, και ειδικά τέτοιες σκέψεις να όπου είσαι αναγκασμένος να μεταφράζεις από τα αγγλικά στα ελληνικά, και όλα αυτά... ο κίνδυνος να γίνει παρεξήγηση και να σκατώσουν όλα, είναι ίδιος με το να πάρεις το τιμόνι σουρωμένος, άρα και γω απλά δεν έδωσα συνέχεια πέρα από τις βασικές δηλώσεις μου οπότε και ξεκαθάρισα μια και καλή στον εαυτό μου αλλά και δεν τα έγραψα ποτέ σε μήνυμα, και κάπου πρέπει να τα πώ και γω ο άνθρωπος.
"Μαλάκα ψηλέ δεν περίμενα να με αγαπήσεις επειδή σε πήδηξα. Δεν περίμενα ούτε καν να με φιλήσεις! Πόσο μάλλον να με καψουρευτείς.
Δεν περίμενα να γίνω ο έρωτας της ζωής σου. Ξέρω καλά που αρχίζει ο έρωτας και που τελειώνει το γαμήσι, όπως και ξέρω ότι δεν ήμουν καλό γαμήσι, γιατί αν ήμουν καλό γαμήσι θα έψαχνες να με ξαναδείς. Έτσι γίνεται στην κρεαταγορά που ζούμε. Τα κάνω και γω συχνά. Δεν βγήκα από μπουκάλι.
Από τη στιγμή που εγώ πρώτος επέλεξα να σε πλησιάσω και να σε γνωρίσω είχα κατά νου ότι θα κάνουμε στεγνό σεξ. Όταν φιλάς και αγκαλιάζεις όμως κάποιον έτσι και με τόσο πάθος δεν είναι στεγνό σεξ.....τουλάχιστον "εμείς οι Έλληνες" το βλέπουμε έτσι
Ήξερα ότι δεν θα ξαναβρεθούμε μαλάκας δεν είμαι...[αν και το ήθελα σαν τρελός να σε ξαναδώ πόσο μάλλον να σε ξαναγαμήσω]
Μπορεί η καρδιά μου να χτύπησε παραπάνω από όσο θα έπρεπε, και ίσως και να σε καψουρέυτηκα για λίγο. Δεν λέω ψέμματα σε μένα για να με κάνω να νιώσω καλύτερα ρίχνοντας το φταίξιμο στη μοίρα ή στους άλλους.
Αλλά να ξέρεις ότι σαν άνθρωπος που έχει πληρώσει τόσες φορές για σεξ ξέρω παρά πολύ καλά να φέρομαι στα κρέατα και θα έπρεπε να είσαι ευτυχισμένος μετά από όλα αυτά και που συνεχίζω να είναι διακριτικός απέναντι σου.
Φυσικά δεν ξέρεις εσύ ότι εγώ έχω πάψει να προσδοκώ το κάτι παραπάνω από μια τέτοια γνωριμία αλλά όμως περίμενα μετά από το sex[?] έρωτα[?] πες το όπως σκατά θέλεις, να κρατήσεις τους τύπους.
Αυτούς που δεν είναι Ελληνικοί ή Ευρωπαϊκοί ή δεν ξέρω και γω τι...
Αυτούς τους τύπους που λέγονται “ευγένεια” και μας κάνουν λίγο ή πολύ αρεστούς στους άλλους.
Τους τύπους που υπάρχουν για να διαχωρίζουν τους ανθρώπους από τα ζώα και λέγονται “διάκριση”.
Για αυτό περίμενα να με σεβαστείς σαν άνθρωπο.
Δεν είναι κατ' ανάγκην σίγουρο ότι με ένα μήνυμα σου που θα έλεγε “καλό ταξίδι” ή “χάρηκα για τη γνωριμία”, εγώ θα έτρεχα στο δημαρχείο για άδειες γάμου.
Ίσως να ήξερα καλύτερα από σένα για ποιο λόγο θα βρισκόμασταν και το μυαλό μου μικρό ή μεγάλο ήξερε τι θα γίνει εάν αφήσω τον εαυτό μου να χαλαρώσει για αυτό και δεν σε φίλησα πρώτος.
Κατάλαβες μαλάκα?"
p.s.
Τις μαλακίες ότι είχες να κάνεις δουλειές όχι σε μένα. Αυτά είναι δικαιολογίες του κώλου και δεν σε τιμούν..Αν ήθελες να βρεθούμε θα ξαναβρισκόμασταν δεν ήθελες και δεν ξαναβρεθήκαμε. Θα μπορούσες απλά να είσαι λιγό περισσότερο ποιό ειλικρινής θα το εκτιμούσα.
Όπως λέει και η Νατάσα Θεοδωρίδου όμως:
“Μα τι και αν είναι
κάποιου άλλου η ενοχή
τους χωρισμούς μου εγώ
τους έχω πια μισήσει”
Έτσι λοιπόν κουτσά στραβά ξεκίνησε η εβδομάδα με λίγο πολύ περισσότερο “κράταγε μικρό καλάθι” στις προσδοκίες μου από δω και πέρα και μερικά σχέδια για το κατά τα άλλα αμφίβολο μέλλον μου.
Καλημέρα.