Let's look at the bride side of life...

O.k τα πράγματα δεν πάνε τόσο καλά όπως θα θέλαμε. Αλλά τουλάχιστον μπορούμε να δούμε την ευχάριστη πλευρά των πραγμάτων σωστά;

Ας κάνω λοιπόν ένα αισιόδοξο post γιατί όπως κατάλαβα ο ξάδερφος μου ο Αντώνης διάβασε το προηγούμενο post και ανησυχήσε και όχι τίποτα άλλο το είπε και στη θεία μου και στεναχωρήθηκε και εκείνη.

Λοιπόν τη τελευταία εβδομάδα επέστρεψα στην ουδετερούπολη. Προς μεγάλη μου έκπληξη μου κόπηκε το internet παρόλο που το πλήρωσα... Αλλά δε βαριέσαι χρειαζόμουν μια αλλαγή μπας και ξεκολήσω απο την οθόνη. Όπως είναι γνωστό ο κουμπάρος μου δεν είναι καλά. Έτσι τον τελευταίο καιρό προσπαθώ να βοηθήσω την οικογένεια του όσο μπορώ.

Έτσι κάθομαι όλη μέρα στο ψιλικατζίδικό του και βοηθάω στη δουλειά. Κοινώς το κρατάω όλη μέρα. Δεν ξέρω αν ποτέ είχατε διαβάσει το blog της Ψιλικατζού, εγώ πάντως όχι, αλλά μπορώ να υποθέσω τι έγραφε. Έχει πολύ πλάκα να δουλεύεις εκεί. Καθώς η Νεάπολη είναι γεμάτη γραφικούς χαρακτήρες που μπαινοβγένουν στο μαγαζί και μου χαρίζουν αγάπη, γέλιο μερικές φορές στεναχώρια και άλλες μιζέρια. Αλλά τουλάχιστον με έκαναν να πιστέψω πάλι στην Νεάπολη και στις γειτονιές της.

Έτσι έχουμε τα πιτσιρίκια που έρχονται για μαστίχες καραμέλες και άλλες ουσίες που εγγυούνται παντελή έλειψη δοντιών στα 30. Είναι όλα χαριτωμένα, πολλές φορές μου σπάνε τα νεύρα αλλά τα καλά μου δίνουν λεφτά στους φίλους τους, αγοράζουν μαστίχες για όλη την παρέα και γενικώς προσφέρουν μια αλληλεγγύη χωρίς να τους ζητηθεί (Σε αντίθεση με αυτό που γίνεται στα στέκια των αναρχικών). Το τρομακτικό ειναι ότι σε όλα λείπει ο κουμπάρος μου και όλα με ρωτάνε τι κάνει και αν θα γίνει καλά. Εκεί απλά σιωπώ και τους λέω. Σημασία έχει να είσται εσείς καλά που είστε και μικρά.

Έχουμε και τους εφήβους... αν είναι αγόρια κλέβουν...Αν είναι κορίτσια τσιροκοπάνε και γκρινιάζουν πως τα αγόρια δεν κάνουν τη πρώτη κίνηση και πρέπει αυτά να τη κάνουν. Εκεί τωρα τι να τους πω; Ότι τα αγόρια στην εφηβεία κοιμούνται όρθια; Δεν μπορώ.

Μετά έχουμε τις γριές της γειτονιάς που για κάποιο λόγο νομίζουν ότι εγώ είμαι η κόρη του Κουμπάρου μου. Για μερικές είναι πολύ δύσκολο να καταλάβουν ότι είμαι η κουμπάρα του και ότι εγώ είμαι η Νονά της κόρης του. Τι να τους πεις τώρα; Γενικά πρέπει να είσαι λίγο ψυχολόγος στο ψιλικατζίδικο. Η καιμενούλες δεν έχουν σε ποιον να μιλήσουν και τα λένε όλα σε εμένα. Αφού με ρωτήσουν για την κατάστασή του αρχίζουν και σου λένε όλες τις ιστορίες των συγγενών τους που πεθάναν απο την ίδια αρώστια ή παρόμοια. Για κάποιο λόγο αυτές νομίζουν ότι ο κουμπάρος μου έπαθε εγκεφαλικό. Φυσικά δεν μπαίνω στον κόπο να τους εξηγήσω την κατάσταση γιατί δεν θα την κατανοήσουν.

Μετά έχουμε τους γεράκους της γειτονιάς αξιολάτρευτοι αλλά χωρίς αίσθηση του χιούμορ και αυτοί νομίζουν ότι είμαι η κόρη του. Αν και μερικοί νομίζουν ότι είμαι και εγώ ανηψιά του όπως η μαμά της Angelira. Δεν βαριέσαι...

Στη γειτονιά μας υπάρχουν και αρκετοί Έλληνες Μουσουλμάνοι, οι οποίοι ειναι και οι καλύτεροι πελάτες μας. Όχι μόνο επειδή είναι πολλοί αλλά επειδή είναι Άνθρωποι (ναι με το Α κεφαλαίο) δεν έχουν γίνει όπως εμείς που με το ζόρι λέμε καλήμερα στο γείτονα μας. Άσε που τα παιδιά τους είναι αξιολάτρευτα και ευγενικά. Είναι άτομα στα οποία μπορείς να ζητήσεις βοήθεια και να σου τη προσφέρουν χωρίς να περιμένουν αντάλαγμα. (ή Έτσι νομίζει το ρομαντικό μου κεφάλι)... Με τα πολλά διασκεδάζω πολύ μαζί τους επειδή είναι ευχάριστα άτομα, λένε αστεία και φαίνονται να έχουν καλή καρδιά.

Το πιο αστείο ειναι οτι οι γείτονες απο την πολυκατοικία με πέρνουν τηλέφωνο και μου λένε. Λίζα κατεβάζω καλάθι/Σακούλα/ κουβά βάλε μου αυτά και αυτά τα τσιγάρα.... έτσι βγαίνω έξω μου πετάνε με το σχοινί απο το μπαλκόνι τα καλάθια/σακούλες/κουβάδες και βάζω τα ρέστα και τα τσιγάρα...

Ο κύριος Α απο το διπλανό μαγαζί έρχεται όλη ημέρα βλέπει αν είμαι καλά παίρνει μια μπύρα και φεύγει.

Γενικώς πάντως δεν βγάζεις λεφτά στο ψιλικατζίδικο. Στο συγκεκριμένο κάτι γίνεται αλλά κέρδος δεν βγαίνει πουλώντας τσιγάρα... Γι αυτό φίλες αναγνώστη την επόμενη φορά που θα μπεις σε ένα να πάρεις τσιγάρα μπες και στον κόπο να αγοράσεις και μία τσίχλα.

Τελικά νομίζω ότι μπορώ να κάνω αυτή τη δουλειά αρκεί να έχω ιντερνετ να μεταφέρω συνέχεια τα αστεία που ακούω εκεί μέσα...

xl xl xl Gossip Girl

Ps. Πρέπει να κάνω ένα ποστ για το MTV GREECE