Somewhere...

...over the rainbow, skies are PINK!
και κάπου εκεί ανάμεσα θα βρεθώ κι εγώ, να κολυμπώ στα hard ... candies και τα lullabies :)

Oh I'm so thrilled που η εξεταστική μου οδηγείται σε ένα (αίσιο ελπίζω) τέλος.
Ένα μήνα έχω αναβάλλει ότι είχε να κάνει με κάστινγκ και γκόου σι (!) βάζοντας μόνο εμβόλιμα όσα δε μπορούσα να αποφύγω με την καμμία.

Με ετούτα και με εκείνα λοιπόν (ψιλό)εγκατέλειψα τον ον λάιν χώρο έκφρασής μου με συνέπεια να δημιουργηθούν διάφορα πηγαδάκια πίσω απο την (καλογυμνασμένη) πλάτη μου τα οποία διέσπειραν πως έχω σαγηνεύσει έναν Ρώσο κροίσσο μοντελοπνήχτη (ως η αρσενική Ναόμι) και έχω μετακομίσει μόνιμα στο φτωχικό στη Μοσχα(ρα)!
Άλλες πάλι φήμες με ήθελαν σε απόγνωση, να κλαίω ασταμάτητα πάνω απο ένα μπαρ σοκολάτας κάντμπερι, επειδή το πρακτορείο μου δε με αφήνει να τη φάω - οι συγκεκριμένοι φημοποιοί δε, ήθελαν τους οσφρητικούς μου κάλικες να έχουν χτυπήσει νέκρωση (για ευνόητους λόγους)

Οι ενδεικτικές αυτές κατινιές παρατέθηκαν ώστε να αποκαλυφθεί το πραγματικό πρόσωπο (ενός μεριδίου) της Όμο Αθήνας (και όχι μόνο)!

I really can't help but wonder, HAVE YOU EVER HEARD ABOUT DOUCHING?!

Εγώ όμως έχω έρθει με ανανεωμένη διάθεση (γκίμι φίντμπακ για το τεμπλέιτ πλιζ) όπως βλέπεις και έχω σκοπό να αναδομήσω τα πάντα.
Τώρα που τελειώνει λοιπόν η εξεταστική (και ελπίζω να πάρω πτυχίο) αρχίζει ο διακρατικός μαραθώνιος για κάστινγκς-γκόου σιζ, για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2011.

Συνεπώς θα ψιλοεπικεντρωθώ στη μόδα για το προσεχές διάστημα! (I know you love it)

Αύριο είναι Δευτέρα και θα είναι λέει όλη μέρα φουλ του ήλιου (τόσο πρωτότυπο - διαφωνείς?), η πρότασή μου λοιπόν για αύριο γκόουζ ως εξής...



Απολαύστε την ηλιόλουστη αύρα, με τίγκα αντιηλιακό και το απαραίτητο καπέλο (πάντα με στυλ) γι'αυτό προτείνω (σε ανάλυση κατ'αντιστοιχία της εικόνας απο αριστερά προς τα δεξιά)

Dockers (παντελόνι)
San Fransisco Tapered Fit Chinos
78 ευρώ

Polo Ralph Lauren (πουκάμισο)
Plaid Short Sleeved Shirt
84 ευρώ

Paul Smith Accessories (καπέλο)
Khaki Printed Straw Trilby
72 ευρώ

Sperry Topsiders (παπούτσια)
Tan Suede Deck Shoe
108 ευρώ

Όλα θα μας πάνε τέλεια με ένα τέτοιο ή αντίστοιχο λουκ, που πρεσβεύει επάξια την ταυτότητα του καθενός :D
Θα σου προτείνω κάθε μέρα κάτι κι εσύ κάνε ότι θες ;)


Την κάνω τώρα, με ελαφρά, γιατί αύριο δίνω και πρέπει να κάνω ένα γρήγορο ρεπετισιόν (ναι στοχεύω στο δέκα οπότε cross fingers for me, ναι?)


Σας Φιλώ