Sex And The City 2 Theias Review!

Η Θεία Μέη ήτανε αποκαρδιωτική στο τηλέφωνο:
“Εμείς αδερφή το είδαμε εχθές με την Ευρύκλεια και δεν μας άρεσε, πολύ Υπερβολική υπερβολή αλλά δες το σαν επίδειξη μόδας και θα περάσεις καλά”
Ήταν όμως Κυριακή, έβρεχε, οι υπόλοιπες θέλανε να πάνε να δούνε τη Μακρυπούλια στο “King Of Mykonos”, εγώ λεφτά για να δω ελληνική ταινία έχω να δώσω από τότε που βγήκε ο Δεκαπενταύγουστος του Γιάναρη, και στον τοπικό κινηματογράφο είχα μόνο δύο επιλογές.
Η το προαναφερθέν Μυκονιάτικο ή το Sex And The City...
μπήκα [η αλήθεια] σαν βρεγμένη γάτα στην αίθουσα, αφενός μεν γιατί έβρεχε, αφετέρου δε γιατί η απουσία παρέας με έκανε να αισθάνομαι μαλάκας.
Η αίθουσα φυσικά πίτα στις μούντζες.
Είδα και ένα, δύο στρέητ που τους κουβαλήσανε οι γκόμενες τους και απορώ με την υπομονή των ανθρώπων δηλαδή.
Η ταινία είναι μια υπερβολική επίδειξη χλιδής πλούτου και υπερβολής, φτιαγμένη για γκόμενες και αδερφές [όχι απαραίτητα με τη σειρά που τα γράφω]
Τίποτα λιγότερο και τίποτα περισσότερο.
Ειδικά ο gay γάμος στην αρχή της ταινίας είναι τόσο Bling και αστραφτερά κιτσάτος που χρειάστηκα γυαλιά ηλίου για να μην τυφλωθώ απο τα στρας και τα γκίτερ!
Φυσικά δεν περίμενα ούτε να δω Οσκαρικές ερμηνείες, ούτε και σενάριο Αγγελόπουλου.
Ήξερα πολύ καλά τι πάω να δω, και είδα αυτό ακριβώς που μου είπε ο ανιψώλης μου ο Κωστής στο Φατσοβιβλίο το απόγευμα “Δεν είναι εργάρα αλλά δύο ώρες θα ξεφύγεις από την πραγματικότητα”
Και να που λες οι Maybach και να οι χλιδές , τα εξαιρετικά υπερπολυτελή ξενοδοχεία και οι τουαλέτες υπερπαραγωγή.
Το Cast τώρα...η S.J. Parker είναι η γνωστή Cheesy Carrie που όλοι αγαπήσαμε και αν εξαιρέσεις ότι έ..όσο να το πεις το γαμημένο, δεν είναι η μπουμπούκα που γνωρίσαμε το1998, συνεχίζει να έχει αυτά τα αναπάντητα και αιώνια ερωτήματα για τις σχέσεις. Δηλαδή χρυσή μου Έξη σεζόν και δύο ταινίες μετά, κυνηγούσες τον MR BIG στη NY. Τελικά τον τύλιξες τον μπουνταλά, σε στεφανώθηκε και είπαμε να ηρεμήσουμε. Ακόμη μωρή έχεις ερωτήσεις?
Η Cynthia Nixon παίζει όπως πάντα και αυτό είναι καλό. Απλά θα την έλεγες ίσως λίγο ποιο cool στο παίξιμο της γενικότερα. Πράγμα το οποίο εμένα μου έβγαλε μια απίστευτη συμπάθεια.
Η Kristin Davis από την άλλη, δεν ήτανε και ποτέ η τρελή αγάπη μου στη σειρά, συνεχίζει όμως να παίζει με αυτό το “Είμαι Qιουρία με Q κεφαλαίο και δεν θα τα σπάσω όλα εδώ μέσα γαμώ την πουτάνα μου” στυλάκι, το οποίο ειδικά όταν θέλει να κλάψει και κάνει ότι χαμογελάει, μου θυμίζει ψυχασθενή να σου πω την αλήθεια και με φοβίζει...
Αγάπη μου όμως, οι άνωθεν σε πληροφορώ ότι μοιάζουν με κομπάρσες μπροστά στο όνομα ΔΥΝΑΜΗ που κρατάει το έργο στης πλάτες της.
Kim Katral.
Είναι μουνάρα! Είναι Θεότητα! Έχει τις καλύτερες ατάκες και τους καλύτερους γκόμενους σε όλη την ταινία, αλλά χρυσό μου This Is Samantha!
Το πόσο την απόλαυσα δεν λέγεται και δεν μπορείς να φανταστείς πως παίζει η γκόμενα.
Φυσικά γαμάει τα καλύτερα τεκνά, φοράει τα καλύτερα κοσμήματα, και αν είναι ένας και μοναδικός λόγος για να πας να δεις αυτή την ταινία, είναι αυτή!
Αν τελικά πας να τη δεις, που και πάλι σου λέω εμένα μoυ άρεσε πολύ αυτή η απουσία σοβαρότητας,
Στα Credits Και στα Plus βάλε και τα εξής:
Το Soundtrack είναι παρα πολύ καλό. Ειδικά για μένα που ακούω Εθνικ μουσικές. Μεγάλο Plus η Natasha Atlas
Οι Τέσσερις άσπρες Maybach αξίας 473.200€. έκαστος.....
Τα Ρούχα γενικά αλλα ειδικά τα Christian Louboutin παπούτσια που αλλάζει κάθε πλάνο η Carrie. Δηλαδή αλλάζουν τόσο συχνά ρούχα που σε δύο πλάνα στη σειρά τις είδα με τα ίδια ρούχα και απόρησα!
Ο κούκλος Michael T. Weiss που κάνει τον Ιταλό Μπετατζή [χάου καυλωτίκ ιζ δατ?] αδερφό του Athony Marantino.
Οι Τέσσερις μπάτλερ στο ξενοδοχείο. Αν σου αρέσουν τα Arabian sic θα τους λατρέψεις.
Η ομάδα Rugby της Αυστραλίας [Παρακαλέιται ο καποτάκος που είναι φίλαθλος να με διαφωτίσει, είναι αυτά τα ξέκωλα που πόζαραν για το ημερολόγιο?] με μαγιό στην πισίνα!.... No comments!
Εν κατακλείδι για 2 ½ ώρες ξέφυγα από την πραγματικότητα, γέλασα, ενθουσιάστηκα ταξίδεψα σε μέρη μαγικά και γύρισα σπίτι αν μη τι άλλο σίγουρη ότι πέρασα ένα ευχάριστο βράδυ παρέα με τις φίλες μου.
Και ας μπήκα μόνος στην αίθουσα.