Η Κουτσομπόλα! [ΕΚΤΑΚΤΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝ!]

Ξέρεις ότι η θεία όταν πρόκειται για κουτσομπολιό και ειδικά όταν πρόκειται για την Ελληνική [ μη χέσω] Ζόου Μπίζ πετάει τη σκούφια της! Ποιός τη γαμεί και τη Μαριέτα και την Ξεκολελέτα και όλο το καρακατσουλιό χρυσό μου!!!
Αλλού είναι το ψωμί!
[κρέας για την ακρίβεια!]
Ξέρεις ανιψώλη μου καραμπουζουκλή, ότι τον τελευταίο καιρό μπήκε ο “Οξαποδώ” μέσα μου [ ε κάποιος έπρεπε να μπει και σε μένα μέσα κάποια στιγμή μωρή!] και έφαγα τη φάπα να βλέπω Greek [my ass] Idol κάθε Δευτέρα βράδυ.
Προχθές που λες...[πονηρό βλέμμα] μπήκε μέσα στο παιχνίδι ένας από τους επιλαχόντες, στη θέση του τεμπελχανά και χοντρομπαλά του Gypsy King του κλαψιάρη τεσπα μη με βάζεις τώρα να σου λέω διαδικασίες ..
και μπήκε που λες κόρη μου ένα πλάσμα...
Δυο μέτρα ΝΑ!
Μέχρι εκεί πάνω!
Νίκος Τασιόπουλος
[ αυτό το γράφω επίτηδες  για να το “χτυπάει” το Ποστ, ο ρουφιάνος ο Google στην αναζήτηση που θα γίνεται της πουτάνας τώρα]
Και με τα Tattoo του που λες το καυλάκι, και με τα μούσκλια από έξω... κόλαση σου λέω κόλαση!
Που φωνή, και ποια φωνή, και ποιος τη γαμεί τη φωνή και τι με λες τώρα!
Φωνή θα κοίταγα?
Κόντεψα να χύσω!
Μισός Έλληνας μισός Ολλανδός ο Νικολάκης....και με ρίζες στη Λάρισα
[Αχ!!!! ανατρίχιασα θεέ μου!!!!!]
[θανατηφόρος συνδυασμός άσε ξέρω τι σου λέω]
Έλα μου ντε όμως που η Θεία σου είναι σαν την Άννα Παναγιωτοπούλου στο “Έκτο Πάτωμα”
και ψάξε από δω, και ψάξε από κει, βρήκα ένα προφίλ στο FB [καλέ ναι σε λέω για την ενημέρωση για τι άλλο πια?]
και “Έχετε ένας κοινός φίλος”με το Νικολάκη λέει ο Φεηςμπούκης..
Και φίλο καλό λέει η θεία! Που μπορεί αφενώς, να είναι αδαής περί τας Ελληνικούς Τέχνης αλλά αφετέρου είναι ένας άντρακλας και καραγκέουλο σαν τη θεία σας
Και λέω: “Λες μωρή Ντόννα, ο νιος τραγουδιστής να ξέρει να τρώει καρπούζι?”
Αλλά μια που το δα, μια που το ξέχασα.
Η Κυρία Ντένη όμως αγάπη μου δεν είναι χαζή! Ήξερε όταν έλεγε:
“Δεν Φταίω εγώ Τόλη χρυσό μου, που τα μαθαίνω, φταίνε οι άλλοι που μου τα λένε”
έπεσα και γω σε μια ανάρτηση του Τροκτικού
[ Ναι Σκάσε! Και τέτοια διαβάζω στον ελεύθερο χρόνο μου!] που έλεγε ότι ο εν λόγω νεαρός έχει ένα Video ανεβασμένο κάπου που μπορεί φωνητικά να είναι στο Mute και ποιός χέστηκε άλλωστε! Αλλά αποδεικνύει περίτρανα, το μέγεθος απτά αγγούρια που βγάζει ο Θεσσαλικός Κάμπος....
Λες να ναι αυτός?
Για δες και συ το Video ΕΔΩ!
[ελπίζω μόνο να μην τοχουνε κατεβάσει τα γαμιόλια και μείνουμε ανενημέρωτες]