x#56: masculine

σκόρπιες σκέψεις ημερολογιακής φύσεως.

- κούρεψα πρώτη φορά μόνος μου (με λίγη βοήθεια απο τον trey) τα μαλλιά μου. ξεκίνησα με σκάλα 6 και κατέληξα με 2. μου πήρε λίγο να το συνηθίσω αλλά (όπως μου είπε ο trey εκείνο το βράδυ) το αεράκι και το ψιλοβροχο έξω με έκανε να χαμογελάσω. είδα το un prophete και μου άρεσε (στο angelika) και το single man για 2η φορά το οποίο μου άρεσε περισσοτερο και από την π΄ρωτη φορά και από τον προφήτη.

- η πολύ πρόσφατη ανασχόληση μου με το romeo είχε κάποιο αποτέλεσμα. 2-3 σέξυ ατομάκια πίσω στην ελλάδα / για να δούμε.

- εντελώς συμπτωματικά, έναν που τυχαία είχα βρει fb μα πολύ μου είχε αρέσει, βρέθηκε και στο romeo. και μετά βρεθήκαμε στο skype. και ελπίζω να ξαναβρεθούμε.

- ο κωνσταντίνος πολύ ωραίο τυπάκι και να δεις πως το είπε το εντελώς κουφό που με έκανε να κλάψω απο τα γέλια και να μου απαντήσει ότι επιτέλους του έσκασα ένα χαμόγελο? einai kanenas kalos loipon?

ρωτάω αν 2 φίλοι του με τους οποόους μιλάει είναι 'καλοί'
απαντά:
"19:15
oloi kaloi einai
19:15
oi kakoi eniai sti filaki'

απαντάω
19:16
mlk tha klapso apo tin paranoia

απαντάει
"19:16
epitelous mou skases ena xamogelo "

- το καινούριο κούρεμα γενικά πήρε θετικά σχόλια. και από το σίμο στη δουλειά (όπυ παρεπί πήγα για τελευταία φορά για ένα μιτινγκ με άλλους interns), και από αρκετό κόσμο στο fb. περί ορέξεως sushi...

- και μια που σήμερα ήταν st.paddie's day, κι ένα εκπληκτικό βίντεο από τα παλιά