On the T.O.P of the World!!!!

με βάση το κάτω χαρτί μπορώ να καταλάβω τι λέει αυτό το βίντεο:


βοηθάει βέβαια ότι μιλάνε περισσότερο Αγγλικά και όχι Ιαπωνικά ...αλλά όπως και να έχει...

Dekimasita ne!!!!!!!!!!! ^ ^"


Πραγματικά δεν περίμενα ότι θα τα κατάφερνα....αλλά σήμερα το έλαβα... και είμαι πολύ χαρούμενη...γι'αυτό και εγώθα το γλεντήσω σήμερα χαρίζοντας μου something T.O.P




να θυμηθώ να τον ρωτήσω πως σκατά έχασε τόσα πολλά κιλά για να το κάνω και εγώ...


Άντε και σύντομα να πάρω και το πτυχίο της σχολής....
Φυσικά σήμερα νιώθω ότι μπορώ να καταφέρω τα πάντα, να τελειώσω τη σχολή, να πάρω υποτροφία για Κορέα ή Ιαπωνία, να γνωρίσω τον T.O.P, να τον κάνω να αγνοήσει τα χρόνια και τα κιλά που του ρίχνω και να τον κάνω να μου κάτσει....

Ακόμη και βίντεο σαν την Τζούλια είμαι
σίγουρη ότι μπορώ να κάνω...