Μάρτιος

...... Αυτός δεν είναι μήνας είναι περιπέτεια....Πάντα μου άρεσαν οι ιστορίες για τον μήνα που γεννήθηκα... Μου άρεσε που η λαϊκή παράδοση τον παρουσιάζει πάντα πονηρό και σκανδαλιάρη ή τουλάχιστον έτσι νομίζω.... έχω χάσει πολλές γνώσεις τον τελευταίο καιρό...ο εγκέφαλος μου έχει τηγανιστεί....

Μάρτιος λοιπόν...ο μήνας με τις περισσότερες γεννήσεις αφού όλοι φυστικώνονται το καλοκαίρι...έτσι έκαναν και οι δικοί μου μάλλον. Είχα μια διαφωνία με την Dannossiel, εκείνη λέει ότι ο Μάρτης είναι ο πρώτος μήνας της Άνοιξης εγώ έλεγα ότι ημερολογιακά δεν είναι ο πρώτος μήνας της άνοιξης αλλά ο τελευταίος του χειμώνα... αφού η πρώτη ημέρα της άνοιξης είναι η 21η Μαρτίου...



Κάθε χρόνο τέτοιο μήνα έχω την ανάγκη να βγω από το σπίτι και να αρχίσω να κάνω δουλειές... Είναι ο μήνας που όλα τα νησιά και όλοι οι τουριστικοί προορισμοί προετοιμάζονται για τις ορδές (ή μπορεί και όχι) των τουριστών που θα ξεκινήσουν να έρχονται το Πάσχα και να φύγουν τον Νοέμβριο... Γι' αυτό και εγώ θέλω να φύγω να φύγω να φύγω να φύγω να πάω κάπου να βοηθήσω στην προετοιμασία και να κάθομαι να περιμένω τους τουρίστες να έρθουν... να μου δώσουν δύναμη και ενέργειά για την αρχή της σαιζόν....να με κουράσουν τον Ιούλιο... να μου σπάσουν τα νεύρα τον Αύγουστο και να με χαιρετήσουν τον Οκτώβριο με την μεγαλύτερη ανταμοιβή που μπορούν να μου δώσουν... Το χαμόγελο τους ....Αχ μου λείπει η δουλειά στον Τουρισμό...


Αυτοί οι Empire of the Sun...μου προκαλούν και αυτοί τάσεις φυγής...όπως και ο Μάρτιος....
αλλά πότε θα σταματήσει ο εαυτός μου να με σταματάει;

αχ...βρείτε μου μια δουλειά στο Μακάο να
υποδέχομαι τουρίστες όλο τον χρόνο....