Απομνημονεύματα


Θυμάμαι που κάποτε είχε βγάλει η Βασίλισσα -όχι η Βασιλομήτωρ, η άλλη- μια ταινία-ντοκιμαντέρ με τίτλο: "In bed with Madonna".

Κάπως έτσι αισθάνομαι τις τελευταίες μέρες.. Όχι, δεν εννοώ βασίλισσα αλλά in bed (είχες την βλακεία έτοιμη να την πεις, έτσι;) Είμαι στο κρεββάτι από το βράδυ της Παρασκευής. Την αυριανή θα την περάσω στο κρεββάτι επίσης και όπως πάει.. και την Τετάρτη.

Σήμερα αποφάσισα να πάω στο νοσοκομείο μιας και ο χθεσινοβραδινός μικρός πυρετός με θορύβησε. Πήγα και έκανα τις απαραίτητες εξετάσεις και έχω λοίμωξη του αναπνευστικού, κτλ. Αναρωτιέμαι πόση ραδιενέργεια έχω πάρει τελευταία μιας και πριν δυόμισι μήνες χρειάστηκε να κάνω άλλη μια ακτινογραφία. Θα ακουμπάω λαμπιόνια και θα ανάβουν, θα καταλήξω κινητός φορτιστής. Ούτε πρίζες, ούτε τίποτα.

Με χτύπησε βαρειά η ίωση, που μάλλον πρέπει να είναι η νέα. Ο γιατρός είπε, μετά από τόσες μέρες που είσαι άρρωστος δεν έχει σημασία αν είναι η παλιά ή η νέα. Ακολούθησε εκεί πέρα την αγωγή και άμα την βγάλεις καθαρή έλα να σε ξαναδούμε (το τελευταίο κομμάτι το πρόσθεσα εγώ, είναι προφανές). Δεν ξέρω πού θα βγει αλλά πολύ μανίκι αυτή η ίωση. Κι άλλες φορές έχω αρρωστήσει αλλά κάνει τον κύκλο της σε 3-4 μέρες και περνάει. Αύριο ξημερώνει η πέμπτη.

Δεν εννοώ ότι αύριο ξημερώνει Πέμπτη, εννοώ ότι αύριο ξημερώνει η πέμπτη μέρα που είμαι στο κρεββάτι.

Επίσης έχω χάσει και την όσφρησή μου. Νάδα. Τίποτα δεν μυρίζω, είτε κοτόπουλο τρώω είτε μπάμιες, την ίδια γεύση έχουν. Δηλαδή καμμία. Αρκεί να σου πω ότι απόψε ήπια τσάι χωρίς ζάχαρη που για μένα αυτό το πράγμα είναι δηλαδή αδιανόητο. Φαντάζεσαι τώρα να γίνει καμμία διαρροή υγραερίου στο σπίτι; Χριστό δεν θα καταλάβω. Αδιάβαστος θα πάω.

Αυτά. Ελπίζω να υπάρξει νέο ποστ σύντομα. Το "ελπίζω" ξέρεις πού κολλάει.