Και Σ' Όποιον Αρέσει!

   Σκεφτόμουν το σχόλιο που έκανε ο Neverlandean στο blog του πριν κάτι μέρες. Και το post δεν είναι απάντηση σ' αυτό. Απλά ήθελα να διευκρινήσω κάποια πράγματα. Ναι, κολλάω σε χαζοκαταστάσεις! Ναι, κολλάω με το παρελθόν! Ναι, το παραδέχομαι! Θέλω να σπάσω τον καθρέφτη όταν βλέπω έστω κι ένα σπυράκι στο πρόσωπο μου, θυμώνω όταν βλέπω πως δεν έχω σχόλια στο blog μου, όταν θυμάμαι κακές στιγμές, όταν άκυροι ασχολούνται με εμένα, όταν μου λένε πως αυτός μου αρέσει ακόμα ενώ ξέρω πως είναι πλέον καλός για μια τυπική συζήτηση. Yes, I'm that hysteric!
   Αλλά σε όποιον αρέσω. Γιατί όταν επιλέγεις έναν άνθρωπο, πρέπει να υποστείς τα ελλατώματα του κι αν δεν σου αρέσουν, να κάνεις μεταβολή και δρόμο. Γι' αυτό είναι τα blogs. Ο άλλος σου παρουσιάζει όλες τις πλευρές του και μετά διαλέγεις και παίρνεις. Kι ότι παίρνει κανείς καλό είναι...