Oslo Calling

Hey there Darlings :)
Did ya miss me???
I'm sure you did :PpP

Όπως λοιπόν εντέχνως έχω διασπείρει εδώ και ένα ποστ, είμαι υπότροφος με το πρόγραμμα Εράσμους.Η χώρα που επέλεξα ήταν η Νορβηγία και κατ'επέκταση το Όσλο...
Γεγονότα βαριέμαι προς το παρόν να περιγράψω, πάντως είναι ΤΟΣΟ πολλά και είναι ΤΟΟΟΟΟΣΟ καλά που εννοείται θα τα μοιραστώ μαζί σας αγάπες μου :)

Εν τω μεταξύ περίμενα να μου έρθει το καλώδιο που συνδέει το κινητό και τη φωτογραφική και όλα με το λαπτοπ (επειδή μέσα στη φούρια μου το ξέχασα---γιατί όπως καταλαβαίνεις νοιαζόμουν περισσότερο για την Haute Couture γκαρνταρόμπα μου--που βέβαια μόλις ήρθα άρχισα να απορώ που θα τα βάλω...κάτω απο εκείνο το χιόνι ή πάνω απο εκείνο τον παγοκρύσταλλο??---το οποίο (χιόνι) δυο μέρες πριν έφτασε τους 50 πόντους και ουχί λιγότερο...να ήταν και κάτι hard να βλέπαμε και καμιά χαρά αλλά που...ενιγουέι και βεβαίως δεν ξέχασα και τη λατρεμένη ενυδατική του Korres Natural Products...μα να μην έχει κάνει ο κορρές franchise εδώ πάνω?? απορώ πως ζουν οι Σκανδιναβοί χωρίς τα λατρεμένα προϊόντα του γούτσου γούτσου μου...)

Αυτά προς το παρόν...θα επισυμάνω επίσης την απίστευτη ακρίβεια..σε όριο υστερίας...θα μου πεις τρίτο ΑΕΠ στον κόσμο,λογικό...τεσπα...

Περνάω ΤΕΛΕΙΑ λέμε...και οι Νορβηγοί ΘΕΟΙ αγάπη μου ΘΕΟΙ...θα μάθετε περισσότερα...μη μου αγχώνεστε θα κάνετε ρυτίδες και μετά δε θα έχετε επιτυχίες κι εγώ θα κλαίω σε μια γωνία για τη δυστυχία σας...καλά ότι να'ναι loool

Courtesy about to come....

Σας φιλώ σε στυλ απλούν..ως συνηθίζεται εδώ...όχι δύο-μα ούτε τρεις φορές...μία και αρκεί...έτσι για να μη χορταίνει ο άλλος...έτσι είναι εδώ,αντε απο κέι παλιο θερμέ Έλληνα που θες και παραπάνω...ξουτ

LOL