Hvorfor meg?


Όχι λάθος νόμισες, δε θα κάνω την ανάρτηση στα Νορβηγικά παρότι έχω αρχίσει να μαθαίνω επικίνδυνα σε σημείο που καταλάβαινα οτι απλά μου την έπεφταν, τώρα να καταλαβαίνω ΚΑΙ τι λένε...ασε σου λέω πολλαπλοί οργασμοί εδώ :Ppp


Ο τίτλος λέει: "Γιατί σε εμένα?" (προφέρεται Βόγφογ μάι) και αυτό γιατί άρχισε ΠΑΛΙ η χιονοθύελα γαμώ την τύχη μου γαμώ και πάνω που κανονίζαμε να πάμε στο London Pub = υπέρτατο gay club, τώρα θα πάμε με μισή καρδιά και μια τσάντα προφυλακτικά (έλεος καλέ,ξέφυγα) lol όχι που δε θα πήγαινα...


Βεβαίως αγάπη όπως καταλαβαίνεις δεν είναι τα δικά μας δεδομένα με το χιόνι,έχουν μάθει να ζουν με αυτο και τα σαχλοαμαξάκια που το καθαρίζουν έρχονται πριν προλάβει να ξεπεράσει το 1 μέτρο loooool

Παρόλα αυτά εμένα τίποτα δε μου λέει πως εκεί που πάω με περισσή χάρη και diviαση δε θα πέσω πάνω σε κανέναν πάγο...


Anyway...βαρέθηκα και πάω να φτιάξω το μαλλί και να οπλιστώ με θάρρος και λιγότερες τσιρίδες σε περίπτωση που μου το χαλάσει το χιόνι και ο τσιγγελωτός βοριάς.


Αυτά....


Jeg kysset et kyss norsk


=


Σας φιλώ με ένα Νορβηγικό φιλί