Εγινα 34.Αισιως δοξα το θεο!

Σαν σήμερα το 1977 Η ΝΔ αναδεικνύεται και πάλι κυβέρνηση, συγκεντρώνοντας το 41,84% των ψήφων και 171 έδρες.
Η μάνα μου είχε κοιλόπονο πραγμα που δεν ξερω εαν εχει να κανει με τις εκλογες [τυπου χέστηκα απο τη χαρά μου] αλλά κατι θείες απο αυτές που μυρίζουνε μετάνοια και σαρανταπενθήμερο μνημόσυνο, που έχουν αποψη απο τη συνταγή για κουλουράκια μέχρι την ενθρόνιση του βασιλιά στη Σουηδία, προνόησαν και τις βάλανε ζεστά στην κοιλιά της αλλά δεν υπολογίσανε δυο βασικά πράγματα ότι η μαναμ ήταν έγκυς και φυσικά το μαλάκα που βρισκότανε μέσα.
Και έτσι ο μαλάκας αφού είδε ζεστά είπε  να βγεί προς τα έξω. Και τι κατάλαβες που γεννήθηκες με νικητή τον Καραμανλή θα μου πεις?
Ανυπόμονος ανθρωπας απο τοτε χρυσό μου τι περιμένεις. Για αυτό έχω οροσκόπο Υδροχόο.
Με πήρανε άρων άρων να με πάνε στη θερμοκυτίδα στη Σαλονίκη αλλα οι δρόμοι ήτανε κλειστοί και ο ταρίφας ανέβηκε φίλε, επάνω στο πεζοδρόμιο του λιμανιού στη Λ. Νίκης.
Απο τότε δεν τη μπορούσα αυτή την πόλη αφού!
Οι γιατροί φυσικά επιμένανε ότι γεννήθηκα με σκοπό να πεθάνω γιατι 8 μηνων και κατι λιγοτερο απο 1 1/5 κιλό η αλήθεια είναι ότι ήμουνα να πάρω και το μπούλο.
Το μπούλο δεν τον πήρα αλλά πήρα τα υπόλοιπα 80 κάτι κιλα. Και ακόμη κάνω αμαν να τα χάσω η πουτάνα!
Τον ταξιτζή εκείνο τον ξαναπέτυχα και όταν του θύμισα το σκηνικό σταμάτησε και με κοίταγε λες και έβλεπε τη γιαγιά του τη μακαρίτισσα!
Εχω μια γυναίκα που τη λένε  μαγειρική και ο γαμος μαζί της προέκυψε μάλλον γιατί η μάνα μου ήτανε λιχούδα σε εκείνη τη φάση της ζωής της [ βλ. Ειμαι εγκυος στο μαλακα, και για τα υπόλοιπα 34 χρόνια παρέμεινε έτσι απο όσο βλέπω]
Για αυτό και γω απο πάντα ανακατέυομαι με τα τηγάνια μέχρι που τα παντευτηκα και κανα χαϊρι και είδα προκοπή!
Μετά στη σχεση μου με τη γυναικα μου τη μαγειρικη ηρθε μια ξύλινη που τη λένε Κυρια Μανωλίδου και κάτι τζάνκια με Tattoo και εγω σταμάτησα να λέω ότι μαγειρέυω. Αλλα την αγαπαω.
Οχι τη Μανωλίδου μωρη!
Εχω και μια ερωμενη. Απο το 94 επίσημα.
Που τη λενε μουσικη και δεν μπορω μακριά της!
Σιχαίνομαι την κανέλα το ρύζι πλάφικαι τη φέτα.
Πίνω φραπε χειμώνα καλοκαίρι
Και αισίωςσήμερα μπαίνω στα 34.
Βοήθεια μας.