Νέα Ανάρτηση

Έχω σοκαριστεί μαλάκα!
Ειλικρινά έχω πάθει την πλακάρα μου!
Άκου να δεις τι έπαθα...Κάποιος τον οποίο δεν γνωρίζω κοιτάει καθημερινά το προφίλ μου σε ένα από τα γνωστά πουστοσαϊτ, έχοντας κάνει block ωστόσο σε μένα και έτσι δεν μπορώ να δω ποιος είναι....
Θα μου πεις: “ε και? Σε νοιάζει?” ναι με νοιάζει γιατί κάποιο λάκκο έχει η φάβα..
έτσι λοιπόν για να δεις το προφίλ του εχθρού ο μόνος τρόπος είναι να δημιουργήσεις ένα ψεύτικο προφίλ... πάνω από την πραγματική σου ηλικία...με όλα αυτά τα χαρακτηριστικά που έχει ο ιδανικός str8 που γαμάει αγοράκια...
πολύ γυμνασμένος... πολύ τσαμπουκάς....πολύ τριχωτός...πολύ ψωλαράς...πολύ λαϊκός..
Αλλά όλα τόσο πολύ ““ΠΟΛΥ”” που φυσικά, εάν διαθέτεις την στοιχειώδη νοημοσύνη, να καταλάβεις ότι πολύ απλά ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΕΝΑΣ ΑΝΤΡΑΣ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΝΑ ΜΗΝ ΒΡΙΣΚΕΙ ΝΑ ΓΑΜΗΣΕΙ!!!!!!!!! και να κάνει προφίλ σε κάποιο από τα σιχαμένα σκατόκρεοπωλεία της συμφοράς..
Φυσικά για μένα, αλλά και τον καθένα από εμάς που μπλέκεται πάνω από δεκαετία με τα πουστοσαϊτ είναι το μόνο εύκολο να φτιάξει ένα προφίλ που όχι μόνο να φαίνεται αληθινό αλλά να πείθει κιόλας.
Φυσικά εγώ ξεκαθαρίζω στον εαυτό μου αλλά και στους γύρω μου, ότι δεν πρόκειται σε καμία περίπτωση να το χρησιμοποιήσω για να κοροϊδέψω κάποιον ή για να δουλεύω κόσμο, αλλά για να το χω σε περίπτωση αντιπερισπασμού ή άμυνας.
Στο θέμα μας λοιπόν! Έκανα login που λες, για να δω αυτό που ήθελα και μετά το έκλεισα.
Για να το ανοίξω σήμερα και να διαπιστώσω με τρόμο! Σοκ και δέος!
Ότι:
Από τις 14 του μήνα που φτιάχτηκε μέχρι σήμερα το εν λόγω προφίλ δέχτηκε πάνω από 600 επισκέψεις και τουλάχιστον 130 εισερχόμενα μηνύματα στα οποία φυσικά και δεν απάντησα...απλά απόρησα και σκέφτομαι?
Είναι δυνατών η αδερφή να είναι τόσο! μα τόσο! μα τόσο! Λυσασμένη για τον πούτσο? Μαλάκα ντράπηκα που είμαι Gay αλήθεια στο λέω...
τόσο ξεφτίλα άτομα δεν έχω ξαναδεί.. άτομα που στέλνουνε μήνυμα σε ένα προφίλ που κάνει μπαμ ότι είναι Fake αν είσαι λίγο υποψιασμένος, και παρακαλάνε να τους χτυπήσεις να τους χέσεις να τους κατουρήσεις και γενικά παρακαλάνε για γαμήσι δίχως έλεος δίχως καπότα δίχως τίποτα ακόμη και έτοιμοι να δώσουν το προσωπικό τους τηλέφωνο από το πρώτο μήνυμα, χωρίς να δούνε ούτε καν φωτογραφία.
Ένοιωσα αηδία... ένιωσα ντροπή... ένιωσα αμήχανα και χαλάστηκα..ίσως γιατί το αληθινό μου προφίλ δεν έχει λάβει ποτέ τόσα μηνύματα ούτε τόσα κόμεντς θα μου πεις? Ίσως..
ίσως για την κατάντια του να αναγκάζεσαι να ασχολείσαι με όλα αυτά που δεν έχουν κανένα ουσιαστικό και αληθινό σκοπό – λόγο – αιτία παραπάνω από όσο κρατάει ένα χύσιμο.
Ίσως γιατί οι άντρες σκέφτονται ΜΟΝΟ το σεξ και τίποτα παραπάνω? Έτσι ώστε να πρέπει και γω να σταματήσω να κρατάω άμυνες και να γίνω και γω ένα πουτανάκι του:
“top to top games cam2cam και να περνάμε καλά”
απογοητεύτηκα τελείως μαλάκα αλήθεια σου λέω..
[Το Post αυτό ήτανε να ανέβει μερικές μέρες νωρίτερα αλλά μας πρόλαβε ο καιρός και οι καταστάσεις. Η Ζωή όμως είναι πουτάνα, συνεχίζεται και δεν μπορείς παρά να την ακολουθήσεις. Έτσι με αιτία ενα Post του ανιψώλη Pisoglenti βρήκα και γω αφορμή να ανεβάσω αυτό σήμερα.. καλη και αναίμακτη εβδομάδα να χουμε ]