ΜΠΑΤΣΟΚ!

Με την πολιτική γενικά δεν ασχολούμαι. Είμαι όμως άνθρωπος. Είμαι δημοκράτης ή έτσι τουλάχιστον θέλω να πιστεύω και φυσικά είμαι Blogger!! Είναι μια βασική ιδιότητα μου. Σαν το επάγγελμα μου και σαν τη μάρκα που καπνίζω.
Διαβάζω Bloggs ενημερώνομαι απ'αυτά.
Έχω φίλους που με αγαπάνε και τους αγαπάω γιατί τους γνώρισα από εδώ μέσα.
Φίλους που μιλάμε στο τηλέφωνο, γελάμε πηγαίνουμε σε γάμους γιορτές και πανηγύρια σε κηδείες σε οτιδήποτε.
Φίλους με τα ίδια ιδανικά και πιστεύω.
Σαν θεία πιστεύω και επενδύω πολύ,στην ελευθερία της έκφρασης μέσα από οποιοδήποτε μέσο. Αν αυτό είναι καλλιτεχνικό ακόμη καλύτερα.
Έχω και φίλους καλλιτέχνες.
Ζωγράφους, Γλύπτες, Performers
Ναι θέλω να καταλήξω κάπου.
Έχω και φίλους Δημοσιογράφους.
Εδώ ένας κακοπροαίρετος θα μπορούσε να συμπληρώσει: “Κακές παρέες κάνεις θεία μου”
και αυτοί που ΔΟΛΟΦΟΝΗΣΑΝΕ τον Σωκράτη Γκιόλια ιδρυτή και ιδεολόγο του Troktikou μάλλον, κάπως έτσι σκεφτήκανε. Μπορεί να κατηγοργθώ για λαϊκισμο [sic!] αλλά το Τροκτικο θα το διαβάσω καθε μέρα όπως και να χει. Αν ήμουν τόσο Caume Il faux θα είχα για Nick name Αλέξις Κόλπμι και όχι Θεία Ντόννα!
Κακές παρέες... ε...? Ναι έτσι είναι για αυτούς..εμείς οι Bloggers είμαστε μάλλον αποβράσματα...
Δεν ξέρω εάν αυτό ήτανε σαν όλα αυτά που ακούμε στις ειδήσεις και μοιάζουνε να γίνονται σε μια άλλη χώρα και κάπου αλλού μακριά από εδώ
ξέρω όμως ότι θέλουνε να μας φιμώσουν όλους τους Bloggers Που θέλουμε να μοιραζόμαστε με άλλους ανθρώπους τις ιδέες μας, τις στεναχώριες μας και τις χαρές μας, και πιστεύουμε στην ελευθερία του λόγου, στην ελευθερία της βούλησης, και στη δύναμη της ενότητας.
Σήμερα αυτός ο άγνωστος αλλά blogger άρα “φίλος”
αύριο ποιος?
Άγνωστε φίλε Σωκράτη καλό ταξίδι. Μπορεί να μην σε γνώρισα ποτέ αλλά το μπλογκοχώρι είναι ένα μεγάλο σπίτι, και όποιος φεύγει -πόσο μάλλον δολοφονημένος- είναι απώλεια.