Greek KATINA Idol

Τηλεόραση δεν βλέπω το χω δηλώσει εδώ μέσα χιλιάδες φορές. Στο κιτς όμως δεν μπορώ να αντισταθώ και το Greek [my ass] Idol είναι καρακιτσαριό! Είναι η δεύτερη κατά συρροήν και κατ επακολούθηση Δευτέρα που κάθομαι να το δω..
Και για μένα το “Κάθομαι να δω τηλεόραση” σημαίνει: “Αντέχω να δω το ίδιο κανάλι για πάνω από 5 λεπτά χωρίς να πιάσω τηλεκοντρόλ στα χέρια”
Όχι δεν κατάλαβες!!! Άκου κει που δεν θα τους κράξω αγάπη μου.....
καταρχήν...
Η Ρούλα.
Αν εξαιρέσεις ότι [νομίζω δηλαδή και να με κρίνεις αν κάνω λάθος] αν εξαιρέσεις λοιπόν, ότι είναι η μοναδική Ελληνίδα παρουσιάστρια που πήρε συνέντευξη στην Καμπαλόγρια [που και πάλι επιμένω ότι πάντα διατηρούσα τις επιφυλάξεις μου για αυτή τη συνέντευξη, μιας και είχα φάει απο μικρή την πετριά με τη γριά]
Δεν μου ήτανε συμπαθής ποτέ. Δεν μου αρέσει και δεν την συμπαθώ! Σίγουρα παραδέχομαι ότι είναι εξαιρετική επαγγελματίας και αυτό που κάνει το κάνει πολύ καλά, αλλά συγνώμη η Ρούλα βγήκε στο γυαλί όταν πήγαινα δημοτικό, έφτασα 33 και ακόμη βλέπω τους ίδιους και τους ίδιους δεινόσαυρους στην ελληνική τηλεόραση.
Και ένας από αυτούς είναι και η κοπελιά! Έκανες τον κύκλο σου χρυσή μου, έβγαλες ότι έβγαλες..λανσάρισες κυλότες, κολόνιες τα κερατά μου... δεν ξέρω και γω τι. Φτάνει! Κάτσε σπίτι σου να χαρείς τη ζωή σου καλή μου, και άστο το γαμημένο  να βγει και κάνας άλλος σε αυτό το ρημαδοκούτι μπας και δούμε καμιά φρέσκια φάτσα!
Η κριτική επιτροπή!
Από δεξιά προς τα αριστερά.. αυτός ο Καπετανίδης...μα χρυσέ μου! Κωστάκη μου! Πόσο εύκολα ξεχνάς που έπαιζες μουσική στα club της επαρχίας και ξαφνικά μου την είδες το λιγότερο Jonas Åkerlund. Την ακατονόμαστη σκηνοθετείς τόσα χρόνια όχι τη Madonna [αχ το κορίτσι μας!]
Μα τόση ξινίλα καλέ μου δεν βγάζουμε ούτε όταν δούμε τον πρώην μας στο γκάζι μαζί με τον καινούριο του δεσμό! Δηλαδή έλεος! Ακόμη και γω που είμαι αδερφή, και όπως και να το κάνουμε έχω μια μεγαλύτερη αντοχή στο Bitchiness τόση προσποιητή και δήδεν και Τάχα μου κακία δεν την αντέχω.
Επίσης το χουμε καταλάβει ότι ζηλεύεις τον Κωστόπουλο και γουστάρεις τον Ντούρο [ Ο οποίος μπορεί να είναι καύλαρος να την πω την αμαρτία μυ η ρουφιάνα, αλλά πρέπει να ναι μεγάλος καθικαράς αλλά αυτόν θα βγάλετε στον τελικό μαζί με την “Με λένε Πόπη” είμαι σίγουρη!]
Και περνάμε δίπλα στην ..πως τη λένε κάτσε να ψάξω στο Google..σε αυτή την κοπελιά..την Θεοδωράκη [ανέκδοτας: Πώς λέγεται ο Ξάδερφος του Μίκη Θεοδωράκη? - Γκόυφη Θεοδωράκης"]
στα προκριματικά [ο μι τζι! χάου κούλ ιζ δατ?] του παιχνιδιού σας είχα για μεγάλη καριόλα και να με συγχωρέσετε. Στην πορεία όμως είδα ότι ε μια παραπάνω γνώμη την έχετε τεκμηριωμένα με όλες αυτές τις σπουδές που βρήκα ότι έχετε κάνει [ α... δε φταί εγώ, ο θείος γούγλης έτσι μου είπε!!] αλλά να σας πω κάτι... αποφασίστε πιά τι ακριβώς θέλετε να σας τραγουδήσουνε για να καταλάβω και η γω η καημένη! δεν σε πιάνω πουθενά χρυσή μου! Σου λέει σκυλάδικο του ζητάς Sinatra, σου λέει τη Τζαζιά του ζητάς έντεχνο! Ε δηλαδή τέτοια ανισσοροπία ούτε εγώ πιά!
επίσης...[οι κακές γλώσσες τα λένε όχι εγώ]...πολύ συμπάθεια με το Στέργιο βρε παιδί μου! Δεν λέω όμορφο παιδί είναι...αλλά...
Ο Κοντόπουλος πάλι με πείθει ποιο πολύ από όλους. Και θεωρώ ότι είναι και ο ποιο αντικειμενικός. Φυσικά κάνει μπαμ ότι γουστάρει την “Με λένε Πόπη” με χίλια αλλά,.,.. “Τι να πει κανείς για το μουνί της αλληνής”
Ο Κωστόπουλος τέλος μέχρι πριν λίγο καιρό μου ήτανε σχετικά άγνωστος. Εννοώ ότι Οκ έχει βγάλει πολλές φυλλάδες και τον έχουμε στηρίξει οικονομικά ουυυυυυυυυυυ..
και φυσικά ευθύνεται για την ανατροφή μας στα αμαρτωλά 90's σε μεγάλο βαθμό. [καλά συ πχοιοτικέ αναγνώστη μου, αυτό μην το πάρεις πολύ της μετρητής γιατί προσωπικά για το 01 έκοβα φλέβες]
και συνεχίζω μου ήταν άγνωστος σας χαρακτήρας αλλά όσο τον βλέπω τον συμπαθώ. Γενικά μου κάνει κλικ. Βγάζει έτσι ένα λίγο λαϊκό..έτσι ποιο μάγκικο... από όλους τους άλλους εκεί μέσα.
Φυσικά και αυτός γουστάρει τον Ντούρο και την “Με λένε Πόπη” αλλά λέει και καμιά καλή κουβέντα και στον χοντρούλη το Νίκο. [αυτός να μου το θυμηθείς ότι θα κάνει τρελή καριέρα στα μπουζούκια!!]
έτσι που λες φιλενάδα...
Αλλά περίμενε γιατί για τους παίκτες θα κάνω άλλο post
Σε κλείνω όμως στα βιαστικά τώρα, γιατί πρέπει να πάω να δω, ποιος θα αποχωρήσει σήμερα...
Ναι είμαι Κατίνα!
Σχώρα με!