Κριτική Κινηματογράφου [Ελα... για τη Ντούβλη θα γράψω!]

Ντοκυμαντέρ βλέπω συχνά. Προχθές που λες, είδα μια πολύ ωραία ανάρτηση στου Πρόβατου για την επερχόμενη σεζόν στους σινεμάδες και έτσι ρε παιδάκι μου ένοιωσα και γω να κάνω την κριτική μου σε ένα επικό αριστούργημα η θεία!
Να συνεχίσω όμως, Ειδικά λοιπόν αγαπώ πολύ αυτά τα ταξιδιωτικά ντοκυμαντέρ που καλοπληρώνουν παρουσιαστές, ένα κάρο λεφτά για να σου δείχνουν όλα αυτά τα ωραία μέρη όπου εσύ δεν μπορείς να πας γιατί απλά δεν έχεις τόσα λεφτά.....
το καλύτερο μου όμως είναι αυτά με τα ζώα!
ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ!
[πονηρό χαμόγελο]
Αιφνής λοιπόν έτρεξα πάλι η θεία κρατώντας ψηλά τη σημαία της επανάστασης να κατεβάσω [υπάρχουν άραγε άνθρωποι που θα δίνανε λεφτά? Και μάλιστα 20 ολόκληρα γιουρίδια?] το νέο επικό αριστούργημα με την Κυρία Μαριάννα Ντούβλη για να ενημερώσω το φιλοθεάμον κοινό μου! Χρειάστηκε ένα ολόκληρο λεπτό και ένα Update στο status στο Φατσοβιβλίο για να πάρω τα πολυπόθητα Links και δέκα λεπτά να τα κατεβάσω – να κάνω decode και τα λοιπά...
Τι είπες? Δεν είναι ντοκυμαντέρ αλλά είναι τσόντα?
Μαλάκα...είναι άθλια τσόντα!
Μαριάννα χρυσό μου να ζήσεις χίλια χρόνια καλή μου κοπέλα !!! Είχα να γελάσω τόσο πολύ η πουτάνα με τσόντα που έκανα καινούριο συκώτι!
Όμως εγωίστρια δεν είμαι και έτσι Θα στα γράψω επιγραμματικά για να γελάσουμε όλοι μας.
1.Η Ταινία ξεκινάει με την Πρωταγωνίστρια ως άλλη επαναστάτρια Μπουμπουλίνα να κραυγάζει ότι είναι η “Βασίλισσα της Πουτανιάς!” Αή μωρή χαζή κατούρα τα μπούτια σου! Που άμα κρεμάσουν τις πουτάνες στο Σύνταγμα, τζάμπα και βερεσέ θα πας μωρή χαζή! Ούτε η Κυρία επί των τιμών της πίπας δεν είσαι!
Μαλάκω!
2.Σκηνή πρώτη να αρχίζει μετά απο 16 ολόκληρα λεπτά και τη Διάσημη Ντούβλη μαζί με την διάσημη Βίβιαν [έλα που δεν ξέρεις τη Βίαν θα σε μαλώσω...!! Ε...αμα ακούσεις την ατάκα “Τι ψουώνσες?” θα καταλάβεις και για τί, μιλάμε!!!!]
Που λες, ΔΕΚΑΕΞΙ ΛΕΠΤΑ αρχικό διάλογο σε τσόντα δεν έχει βάλει ούτε ο Mario Salieri! Αφού χρειάστηκα να δω στα καπάκια το έργο: “Άνοιξη, Καλοκαίρι, Φθινόπωρο, Χειμώνας και πάλι Άνοιξη” για να αντισταθμίσω όλη αυτή την πολυλογία [ως γνωστόν η προαναφερθήσα ταινία έχει 2 λεπτά διάλογο σε ολόκληρο έργο]
3...για να καταλήξει με μια παναγνώστου φήμης ξεκωλιάρα ονόματι Βίβιαν[που λέγαμε ππιό πάνω?] να παίρνεται με τον Dimitrixxx σε κάτι τζουρά. Οι δε διάλογοι ανεπανάληπτοι! Ο Ντιμίτρι μιλάει σαν λαθρομετανάστης που ψάχνει δουλειά στην στην Ομόνοια και η τύπισσα με υποκριτική ικανότητα μπάμιας σε όλα της, να βγαίνει πασιχαρής για να περιγράψει το πάρσιμο στα τζουρά:
“και έχυσες με έναν άγνωστο?” [Όχι μωρή! αντάλλαξαν Ε9 πρώτα και μετά δαχτυλικά αποτυπώματα!]
4.Περνάμε με πολύ κόπο στην επόμενη αλλά καθοριστικά κορυφαία σκηνή, όπου η Καλή μας αγελάδα δεν βόσκει κάτω στη λιακάδα αλλά κάνει πράξη το στοίχο της Άντζελας [ΜΙΑ είναι η Άντζελα δεν θέλω μαλακίες] “Και στα λευκά μου σεντόνια το κορμί μου καίει λιώνει” Κυλιέται σε ένα κρεβάτι με το στυλ του πλανητάρχη Τάσου Μπουγά, χώνοντας μια πουράκλα [ΝΑ με το συμπάθιο] μέσα στο μουνί της. Κάτι απλό και διακριτικό νομίζω για κάποιον που θέλει να κόψει το κάπνισμα αλλά δεν ξέρει που να βάλει το τσιγάρο όταν του έρθει η επιθυμία να καπνίσει, συν μια απόδειξη της ατάκας “Που να βάλω το πούρο? - Βάλτο στον πάτο σου”
Στην σκηνή συνπρωταγωνιστεί και η αδυναμία της θείας, ο κύριος Ζαφείρης Ντούρος [ο οποίος πρέπει να ομολογήσω είναι μια καύλα σκέτη και ίσως ο μοναδικός ο οποίος θα με έπειθε να καυλώσω] μια δούλα/καθαρίστρια/φίλη/οικιακή βοηθός/'άσχετη που πέρναγε να πάει στη δουλειά και την έβαλαν στο πλάνο/ προτωξαδέρφη της Γκερέκου που τις είχανε ταμένο ρουσφέτι και τελικά τους βόλεψε ο Σειρινάκης....
συν τον Dimitrixxx αυτον που δηλώνει Τσίπριων αλλά μιλάει ελληνικά, σαν Αλβανός και Αγγλικά σαν Έλληνας, για να καταλήξουν όλοι μαζί σε ένα καταπληκτικό Menage a Trois με αλησμόνητες ατάκες όπως: “Κυρία Μαριάννα μου Φαίνεται πρέπει να σας γαμήσω” και το εκπληκτικό “Το είδες που καπνίζει το μουνί μου?”
Εδώ έχω να ρωτήσω κάτι κυρία Μαριάννα μου.
Το πολυτάλαντο κατά τα άλλα μουνί σας, μήπως λέει και φλιτζάνι? Γιατί έχω μια αγωνία τι θα κάνω με τα γκομενικά μου!
Τελικά της δίνουνε το μουνί στο πιάτο, πίπα κώλο εμπλοκή και η Κυρα Μαριάννα σε όλο το σκηνικό βρίζει σαν μηχανικός αυτοκινήτων και να φλυαρεί σαν βλάχος βουλευτής. Η σκηνή τελειώνει μετά από απανωτά παρσέ, πάνω κάτω και πλαγίως, και φυσικά το αναμενόμενο τελικό χύσιμο στη μάπα. Κλασσικός κινηματογράφος με εξαιρετικές ερμηνείες!
Αν έχεις φτάσει εώς εδώ και δεν έχεις τρέξει FF τουλάχιστον 2 φορές στο DvD είσαι αν μη τι άλλο ήρωας.
Στη συνέχεια έχει ένα παρτουζέν ακόμη μπροστά σε κάτι απλό λιτό και καθημερινό που νομίζω πως ο κάθε ένας, από εμάς έχει στην αυλή/μπαχτσέ/φτωχικό τουλάχιστον σε δύο χρώματα...
Ένα Ελικόπτερο!
Εγώ παρακάτω δεν πρόλαβα να δω. Και βαρέθηκα, και πόνεσα από τα γέλια.
Εν τέλη το εργάκι είναι να το δεις με παρέα και να κλάσεις στα γέλια, δεν είναι ούτε καν για να καυλώσεις. Αλλά μια απορία έχω
Χωρίς καπότα ρε μαλάκα?
Τραγικό!