καλημέρα



εγώ, η αδερφή μου και η μητέρα μου σε ένα μπαλκόνι παρατηρούσαμε το κόσμο που μαζευόταν για δύο συναυλίες. η δρούζα περνούσε με ένα καροτσάκι / μηχανάκι. προσπάθησε να αποφύγει μια κοπέλα, πήγε να πέσει στη θάλασσα που ήταν δίπλα αλλά έκανε ένα ελιγμό και έπεσε στο έδαφος από την άλλη. τα πόδια της ήταν αδύναμα. κόσμος έτρεξε να τη βοηθήσει.
μέσα στο πλήθος ήταν και αυτός, ο Σ, στα μαύρα ντυμένος. όμορφος, δεν με είδε που τον κοιτούσα. είχα χρόνια να τον δω, ήταν υπέροχος!
αργότερα πάλευα μαζί του, φυσούσε και χρησιμοποιούσα τον άνεμο για να τον παρασύρω. στο τέλος άρχισα να πετάω, με κράτησε όμως για να μην φύγω.
μετά είχα ένα όπλο, ήταν και άλλοι με όπλα και ο κυνηγούσε ο ένας τον άλλο. ήταν παιχνίδι. τους απέφυγα όλους εκτός από έναν, ήταν ο g4george. τον πυροβόλησα, θεραπευόταν. τον πυροβόλησα ξανά, στο πρόσωπο αυτή τη φορά για να μη βλέπει. μετά σεξ, πολύ σεξ.

στη συνέχεια γέννησα ένα ξανθό αγοράκι, πανέμορφο. ήμουν μόνος, δεν ήθελα να ξέρει κανείς για το μωρό, ούτε με ποιόν το έκανα. το είχα με τον Σ. ήμουν ευτυχισμένος, πολύ ευτυχισμένος. το έδωσα στη γιαγιά του Σ. σηκώθηκα και έφυγα κρυφά από εκεί που ήμουν. τους βρήκα στο δρόμο. ήταν αυτός με τη γιαγιά του και το παιδί μας. πήγα μαζί τους. το προσέχαμε, το ταίσαμε... είχαμε αγχωθεί... το κρατούσα στα χέρια μου... το μόνο που με ενδιέφερε ήταν να είναι καλά το παιδί μας, τίποτα άλλο...

και μετά ξύπνησα... ένιωθα μόνος, άδειος και μου έλειπε το παιδάκι, μου έλειπε πολύ. πονούσα στο στήθος, υπέφερα. άρχισα να κλαίω.