H Γνώση έχει ηλικία;



Αυτο το μεγα ερώτημα με απασχόλησε γιατρέ μου τον τελευταίο καιρό. Γιατι άκου να δεις πως έχουν τα πράγματα. Εγω εδω και πολλά χρόνια τρέφω μια ιδιαίτερη συμπάθεια για την ισπανική γλώσσα. Θες λίγο η μουσικότητα της, αυτό το γλυκό ψεύδισμα στο Θ, λίγο ο Αλμοδοβαρ με εκαναν και την λάτρεψα. Κάνοντας τις διακοπες μου φέτος το καλοκαίρι στη Βαρκελώνη πήρα την απόφαση να τα μάθω. Οχι για κανένα λόγο. Έτσι, για το κέφι μου.
Επιστρέφοντας πίσω στην Ελλάδα, έκανα μια μικρή ερευνα αγοράς και γράφτηκα σε κάποιο φροντιστήριο. Το τι εχω ακούσει απο τότε γιατρέ μου δεν περιγράφεται:

- Τωρα στα γεράματα, μάθε γέρο γράμματα

- Είσαι σίγουρος οτι ο εγκέφαλός σου μπορεί ακόμα να αφομοιώνει; Ξέρεις απο μια ηλικά και μετά δεν είναι ευκολο

- Ισπανικά; Οι γλώσσες του μέλλοντος ειναι ρωσικά και κινέζικα. Γιατι δεν πας να μάθεις μια απ' αυτές;

- Πφ! Ισπανικά. Έγιναν μόδα κι αυτά, κι ολοι πανε να μάθουν.

- Πεταμένα λεφτά!

Αυτά ετσι για να πάρεις μια ιδέα.
Στην αρχή σκιάχτηκα λιγο ειναι η αλήθεια. Θες να 'χω κάνει μλκία, σκεφτηκα μεσα μου, και να γελάσει καθε πικραμένος; Οκ, ειμαι 36 ζωή να 'χω. Αλλα λόγω της δουλειάς μου χρειάζεται συχνά να μαθαίνω νέα πράγματα και δοξα το θεό, μια χαρά τα αφομοιώνω. Τωρα αν ειναι μόδα δεν ξέρω, αλλα και πάλι δεν ειναι μπλουζάκι ... γλώσσα είναι. Ασε που σιχαίνομαι και τα ρώσικα και τα κινέζικα (no offence!). Καλλιο αργά παρά ποτέ λέει ο λαός μας γιατρέ μου κι απο αυτο θα πιαστώ. Μου καρφώθηκε η ιδέα, μου αρέσει και θα το κάνω, όποια κι αν είναι η εξέλιξη. Τουλάχιστον στην δύση της ζωής μου δεν θα ειναι ενα απο αυτά που θα μετανοιώνω που ΔΕΝ έκανα !

Ο καλύτερος διάλογος επι του θέματος διξήχθη σήμερα το πρωί :

Constademon : Αύριο ξεκινάω ισπανικά.

Friend : Άντε με το καλό! Πως νιώθεις;

Constademon : Περίεργα αλλα νομίζω θα μου αρέσει.

Friend : Βιβλία πήρες;

Constademon : Ναι απ' το σάββατο.

Friend : Και την κυριακή φαντάζομαι έντυνες τα τετράδιά σου

Constademon : Ναι και έγραψα απ' 'εξω "Της μαθητρίας της εβδόμης Λίζας Πετροβασίλη"

Friend : E, εσυ επρεπε να το αλλάξεις λιγάκι.

Constademon : Και πως να το κάνω

Friend : "Της μαθητρίας της εβδόμης Λύσσας Πετροβασίλη !!!!"

Αντε και καλή μας πρόοδο γιατρέ μου !