It' my Invasion-Bewareeee :pp

Well,well,well...

Here I am,καλώς με βρήκατε βρε! Αποφάσισα να "εισβάλλω" σε αυτόν τον ομολογουμένως πολυσυζητημένο κόσμο που τόσο καλά οι περισσότεροι απο εσάς έχετε μάθει να χρησιμοποιεί (κι ελπίζω κι εγώ να γίνω εξ'ίσου επαείων :p).
Διάβαζα λοιπόν που λέτε για καιρό τώρα πολλά έτερα blogs και θα έλεγα πως δε με άφησε διόλου αδιάφορο η όλη διαδικασία στην οποία οι περισσότεροι απο εσάς έχετε μπει.Έτσι καθώς περνούσε ο καιρός και τα εμπέδωνα όλα κατάτι καλύτερα,γνώρισα κόσμο που "μπλογκάρει",έκανα αρκετές φορές σχόλια σε μπλόγκς άλλων και γενικά συμμετείχα πολυ ώσπου γνωρίστηκα με ακόμη περισσότερους απο εσάς,με αφορμή την έλευση του keen on boys στη χιλιόπαθη Αθήνα.Καιρός λοιπόν εσείς που με ξέρετε ήδη να με "διαβάσετε" και όσοι δεν με ξέρετε να με μάθετε μέσω των γραπτών μου.

Το θέμα αυτού του μπλογκ λέω να μην είναι ενιαίο αλλά να γράφω γενικά ότι μου συμβαίνει απλά για να το "μοιράζομαι",να έχω ουσιαστικά γνωστούς και αγνώστους να με συμβουλεύουν γι'αυτά που μου συμβαίνουν και έτσι να συμμετέχουν και αυτοί με τον τρόπο τους στη ζωή μου (isn't that great? or what?)

Παρόλα αυτά αυτό το παρθένο (sic) post είχα σκεφεί απο καιρό να το ξεκινήσω σχολιάζοντας τον τίτλο που επέλεξα...
G Spot Unveiled : Καιρός να αποκαλύψουμε το τζι σποτ μας n'est-ce pas? Να αφιαρέσουμε το "πέπλο" που το καλύπτει (όπως αλλωστε μεταφράζεται ο τίτλος). Εγώ πάντως έχω δύo: at first τη σεξουαλικότητά μου (βλ.Gay) και δεύτερον το όνομά μου (βλ.George).

Τι; Άλλα περιμένατε ε; kinky όντα, τς τς τς, ντροπή,εις το πυρ το εξώτερον :pppp

Και εδώ λέω να σας προ(σ)καλέσω: το/τα δικό/ά σας G Spot(s), ποιό/ποιά είναι;
Μπορείτε να επεκταθείτε είτε συμβολικά είτε και κυριολεκτικά (δεν παρεξηγώ εγώ ;p )

Αυτό ήταν λοιπόν,καλώς με βρήκατε στη μπλογκόσφαιρα,ελπίζω να έχω όρεξη και κέφι για να σας δίνω ζουμερά νέα (αλλά και παλιά) απο τη ζωή μου....

Όσοι πιστοί προσέλθετε λοιπόν, άνοίξαμε και σας περιμένουμε :p

Καλώς ήρθατε , Bienvenue , Welcome , Benvenuto,Bienvenido,Willkommen, κοκ (την ολυμπιάδα μου θύμισα τώρα, λολ)

Σας φιλώ