Great times...

Καλημέέέέέέραααααα :)
Λοιπόν τί να πω για τη χθεσινή συναπτή μπλογκο-συνάντηση,μου άφησε γλυκές κυρίως εμπειρίες και ένα ατέλειωτο χάνγκ όβερ το οποίο και κάνει μαρτυρικές τις ετοιμασίες μου για αύριο...
Λαμπερές παρουσίες (σικ) καθώς και λαμπερές απουσίες (στο δεύτερο δε θα επεκαταθώ).Ήμασταν αυτό που λένε "μια ευχάριστη (gay) παρέα".Περισσότερα όπως καταλαβαίνεις δεν μπορώ να πω γιατί πρέπει και να ετοιμαστώ. Tο μόνο που έχω να πω τώρα είναι: merci mes amis που αλληλομοιραζόμαστε τέτοιες ωραίες στιγμές κι ελπίζω 1)να αυξηθούμε (μα τι λυσσάρα :pppp) και 2)να μην σταματήσουν οι "επαφές" μας (Αυτά για τώρα,τα υπόλοιπα άλλη στιγμή-είμαι σκορπιός άλλωστε εγώ,δεν αφήνω να πέφτουν πολλά κάτω :pp)
Όσο τώρα για το άλλο που σας έλεγα,φεύγωωωω γλυκιάάάά μου,ετοιμάζομαι να εκδράμω εις τας εξωτερικάς περιοχάς :P και συγκεκριμένα Ιταλίαααα ελπίζοντας να ζήσω ανάλογες ωραίες στιγμές... (c'est magnifique,n'est-ce pas?)
Ελπίζω να μη σας λείψω (γιατί που αλλού θα βρείτε άλλον σαν εμένα εεε??).Θα επιστρέψω δρυμίτερος με full recap του ταξιδιού καθώς και σχόλια (αν έχω όρεξη τότε) για τη μεγάλη βραδιά.
Να ευχηθώ εδώ: "Στις ωραίες στιγμές που πέρασαν και σε αυτές που θα έρθουν,cheers"

Ciao ragazzi προς το παρόν (ελπίζω να μη μου κλέψει την καρδιά κανένας Ιταλός και σας ξεχάσω,λένε ότι το κατέχουν το χόμπυ του heart stealing,λέτε να το διαπιστώσω ψυxή τε και σώματι?? :ppp)

Σας φιλώ και θα τα πούμε ξανά σύντομα :)

p.s.καλείστε ευγενικά όπως μου αποστείλετε (αν επιθυμείτε :PPP) στο e-mail μου τα μσν σας για να έχουμε περαιτέρω (ηλεκτρονική) επαφή,να γράφετε και ποιοι είστε ε...