εγώ μόνο για την Έλενα ήθελα να γράψω

τραγούδια από Έλενα Παπαρίζου που μου αρέσουν πολύ... βασικά τα βάζω εδώ για να τα έχω μαζεμένα και να τα ακούσω το πρωί με τον καφέ:P
αααααα δεν έχω απαντήσει στα σχόλια των προηγουμένων αναρτήσεων, θα απαντήσω όμως. δεν ξέρω αν σας ενδιαφέρει κιόλας. σκέφτομαι αν δεν πω τίποτα θα είμαι ... δεν ξέρω, κάτι κακό τέλος πάντων. από την άλλη αν πω ότι θα απαντήσω θα γυρίσει κάποιος και θα μου πει "φαγούρα":S
απλά τρέχω λιγάκι!!! φεύγω από Θεσσαλονίκη, για το καλοκαίρι βέβαια:)
και γνώρισα κάποιον και έχω κολλήσει ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
θα τρελαθώ!!! υπάρχει ένα πρόβλημα όμως,δεν ξέρω αν είναι γκέι! λογικά έχω 10% πιθανότητα!!! πως όμως μπορώ να ξέρω αλλιώς?! να τον βάλω να καθίσει σε καναπέ και κάτω από το μαξιλάρι να βάλω ένα ψαλίδι. όταν θα σηκωθεί να ελέγξω το ψαλίδι. αν είναι κλειστό, τότε είναι στρέιτ. αν όμως είναι ανοιχτό, τότε είναι γκέι. έλεος ΛΟΛ. πάντως το έχω ακούσει αυτό, το κάνουν για να δουν αν μια έγκυος γυναίκα έχει αγόρι η κορίτσι. αν όμως έχει δίδυμα?! και μάλιστα διαφορετικού φύλου?! φαντάζομαι πως θα πάει με το πόσο ανοιχτό θα είναι, θα μετράνε και μοίρες:P
απλά έλεος!!!

εγώ νιώθω πως υπάρχει κάτι! δεν μπορώ να πω με σιγουριά τι, αλλά κάτι υπάρχει. δε μπορεί να κάνω τόσο λάθος!
σήμερα βγήκαμε για καφέ!!! ολόκληρη σκευωρία στήσαμε για να γίνει!!
και πριν πάμε για καφέ μου ζωγράφισε ένα ποδήλατο στο χέρι, έτρεμα ολόκληρος. ήταν προσεκτικός, καθόλου δεν με πόνεσε!!! βέβαια δεν το κατέχει και πολύ το σχέδιο. πήγαινε για αγωνιστικό, αλλά σαν ματρακάς βγήκε!! ματρακά δεν το λένε?! εκείνο το ποδήλατο που έχουν οι παππούδες, με τη πινακίδα?! έτσι πρέπει να το λένε. του το είπα, δεν πτοήθηκε.
κοιτάω τώρα το χέρι μου και δυστυχώς έχει σχεδόν σβήσει. η ζέστη φταίει, ιδρώνω συνέχεια.
το έβγαλα όμως φωτογραφία!!!!!!!!!!
σκέφτομαι μόλις βρω την ευκαιρία, όταν θα είμαστε κάπου μόνοι μας... σε ένα μπαλκόνι και να κοιτάμε τα αστέρια, να του πω ότι μου αρέσει και ας κόψει τον λαιμό του!!! τουλάχιστον θα το έχω βγάλει από μέσα μου. άντε, γιατί πολύ ασχολήθηκα μαζί του. ποιος νομίζει πως είναι? είναι αυτός που περιμένω?! δεν ξέρω!!!
πάντως χαμογελά και νιώθω ευτυχισμένος!!!! τον έψαξα στο Google, τρελάθηκα με το τι βρήκα. πολύ χρήσιμο, αν και με τρομάζει κάπως.

Follow me


Treli kardia


Panta se perimena


Porta gia ton ourano