Γιατί είμαι απαρηγόρητος.



Χτες βράδυ παραιτήθηκε αιφνιδίως ο CEO της εταιρίας του αγαπημένου μου μαλακτικού, του Καζολίν Ελληνικά Νησιά (για να γίνω πιο συγκεκριμένος) και είμαι απαρηγόρητος.

Ψάχνω στο youtube ομιλίες του και παρουσιάσεις των νέων προϊόντων της εταιρίας (Καζολίν Τουρκικά Νησιά, Καζολίν Νησιά Μεσογείου, Καζολίν Άλλα Νησιά Πιο Μακρινά, Καζολίν Νησιά του Πάσχα etc) για να χαζέψω και να κάνω motivation στον εαυτό μου να εμπνευστώ για τη ζωή μου παραπέρα γιατί τον αγαπούσα και θα μου λείψει, μιλούσαμε κάθε μέρα στο τηλέφωνο του γραφείου και συζητούσαμε για νησιά αλλά το τηλέφωνο του σπιτιού δεν μου το έδωσε, ενώ ταυτόχρονα μυρίζω μια φρεσκοπλυμμένη πετσετούλα και που και που σνιφάρω μαλακτικό και με πιάνει ντάγκλα.

Βίντεο δυσκολεύομαι να βρω και αυτό με νευριάζει και βάζω μαλακτικό στη σαλάτα και μετά την τρώω από τα νεύρα (και τη θλίψη).

Ευτυχώς είναι το Ελληνικά Νησιά και κάπως ταιριάζει με τη χωριάτικη.