Life Stories - Αγαπητό ημερολόγιο


Μεγάλη Πέμπτη

18:45 μμ
Αγαπητό ημερολόγιο,
Επιτέλους, πέρασε και η τελευταία μέρα στη δουλειά! Διακοπές για Πάσχα κι εμείς αύριο φεύγουμε! Πάμε Μύκονο με το Δήμο την Κλαίρη και τη Ματίνα. Οι δικοί μου γκρινιάξανε λίγο που θα φύγω αλλά ευτυχώς τους παρηγόρησε ότι θα είμαστε δύο αγόρια και δύο κοπέλες. Που να ‘ξεραν ότι οι κοπέλες είναι ζευγάρι! Βέβαια κι εγώ θα ήθελα να ήμουν ζευγάρι με το Δήμο αλλά δεν μας βγήκε. Δεν πειράζει περνάμε πολύ καλά μαζί και σαν φίλοι. Πάω να φτιάξω τα πράγματά μου.

20:20 μμ
Αγαπητό ημερολόγιο,
Έτοιμα τα πράγματα για αύριο. Νομίζω ότι πήρα πολλά για τρεις μέρες. Αλλά καλύτερα να έχω παρά να μου λείψουν. Ο Δήμος θέλει να βγούμε το βράδυ για ποτό. Μας βλέπω ξενύχτηδες αύριο στο καράβι!

Μεγάλη Παρασκευή

07:50 πμ
Αγαπητό ημερολόγιο,
Είμαστε μέσα στο πλοίο! Σε κανένα τέταρτο θα ξεκινήσουμε. Ο καιρός είναι καταπληκτικός. Ούτε καλοκαίρι τέτοια λιακάδα. Είμαι κουρέλι από το ξενύχτι, βγήκαμε τελικά εχθές με το Δήμο. Είδα και τον κοντό που μου αρέσει πάλι και συγχύστηκα. Αυτός γραμμένο με έχει βέβαια αλλά εγώ ελπίζω. Τον έχω δει να «παίζει» με διάφορο κόσμο που σημαίνει ότι είναι διαθέσιμος. Τέλος πάντων. Είπαμε να ξεραθούμε στον ύπνο στο ταξίδι για να φτάσουμε φρέσκοι στο νησί. Τα κορίτσια θα μας περιμένουν εκεί μιας κι έφυγαν με το αεροπλάνο. Νομίζω ότι ακούω τις μηχανές … μάλλον ξεκινάμε !

13:15 μμ
Αγαπητό ημερολόγιο,
Τα νεύρα μου τσατάλια! Ο κοντός είναι μαζί μας στο πλοίο. Τον είδε ο Δήμος στο κατάστρωμα όταν βγήκε να χαζέψει το λιμάνι της Τήνου. Τι δουλειά έχει εδώ αυτός; Να δεις που πάει κι αυτός Μύκονο. Εμ, τι στην Τήνο θα πήγαινε; Λες να ‘χε κάνει τάμα να ψηλώσει; Ελπίζω να μην τον συναντήσω στο νησί αν και μάλλον αδύνατο …

15:30 μμ
Αγαπητό ημερολόγιο,
Είμαστε στο νησί αλλά δεν το ευχαριστιέμαι καθόλου. Έχω συνέχεια το νου μου μην δω τον κοντό. Ο Δήμος και τα κορίτσια βέβαια με βρίζουν που ασχολούμαι. Μου αρέσει πολύ αυτό το παιδί γμτ! Τέλος πάντων το ξενοδοχείο μας είναι καταπληκτικό, και το δωμάτιο που έχουμε με το Δήμο είναι πολύ γουστόζικο. Των κοριτσιών βέβαια είναι καλύτερο αλλά έχει διπλό κρεβάτι κι έτσι συμφωνήσαμε με το Δήμο να μείνει εκεί το ζευγάρι. Σε λίγο θα πάμε για καφέ στη Μικρή Βενετία. Ελπίζω να μην έχω καμία συνάντηση.

23:00 μμ
Αγαπητό ημερολόγιο,
Είμαι αμαρτωλός! Σήμερα το βραδάκι κατά τις 9:00 κι αφού είχαμε τρελαθεί στις βόλτες πεινάσαμε και είπαμε να καθίσουμε κάπου για φαγητό. Εγώ παρήγγειλα μια καρμπονάρα. Όπως τρώγαμε λοιπόν ξαφνικά βλέπω μερικούς από τους άλλους πελάτες να σηκώνονται από τα τραπέζια τους και να κάνουν το σταυρό τους. Ξαφνιάστηκα και γύρισα να δω προς το μέρος που κοίταζαν όλοι. Και τι βλέπω; Έξω από το μαγαζί περνούσε η λιτανεία το Επιτάφιου! Το ‘χα ξεχάσει τελείως ότι σήμερα είναι Μεγάλη Παρασκευή! Κι εγώ ήμουνα μπουκωμένος με μπέικον και κρέμα γάλακτος! Θα πέσει φωτιά να με κάψει … σίγουρα γιατί το βράδυ θα πάμε και στο Pierro’s.

Μεγάλο Σάββατο
10:30 πμ
Αγαπητό ημερολόγιο,
Χτες βράδυ έγινε αυτό που δεν φανταζόμουνα. Πήγαμε με τα παιδιά στο Pierro’s και φυσικά ήταν εκεί κι ο κοντός. Το περίμενα βέβαια ότι θα τον έβλεπα εκεί. Ήταν μαζί με έναν άλλο. Κάποια στιγμή τους είδα να φιλιούνται. Το έδειξα στο Δήμο κι εκείνος μου είπε να το πάρω απόφαση και να μην ασχοληθώ άλλο. Δυστυχώς όμως το Pierro’s δεν είναι και κανένα τεράστιο μαγαζί κι έτσι κάποια στιγμή βρεθήκαμε να χορεύουμε δίπλα δίπλα. Τότε με είδε (εμ, ποιος του είπε να είναι κοντός;). Ταράχτηκε, το κατάλαβα. Αλλά μου χαμογέλασε. Εκείνη την ώρα ήρθε ο Δήμος από πίσω μου και με έπιασε από την μέση για να χορέψουμε. Το είδε ο φίλος του κοντού κι έκανε κι αυτός το ίδιο. Χωρίς να το καταλάβω βρεθήκαμε να χορεύουμε και οι τέσσερις μαζί! Έκανα ότι το διασκέδαζα αλλά η καρδιά μου κόντευε να σπάσει! Αναπόφευκτα συστηθήκαμε. Τους συστήσαμε και τα κορίτσια. Τον κοντό τον λένε Κώστα και τον άλλο Σάκη. Είναι ζευγάρι λέει 2 χρόνια. Αλλά ο Σάκης ζει μόνιμα στην Κύπρο και πηγαινοέρχεται. Εγώ όμως τον Κώστα τον είχα δει πολλές φορές σε μπαρ στην Αθήνα να χαριεντίζεται με διάφορους. Αλλά τι να πω; Να ρωτήσω τον Σάκη αν τα κέρατα τα βάζει στις αποσκευές όταν έρχεται Αθήνα; Το ‘παιξα αδιάφορος. Γενικά ο Κώστας δεν μιλούσε πολύ, ο Σάκης από την άλλη ήταν κατενθουσιασμένος που μας γνώρισε. Θέλει σήμερα το μεσημέρι να πάμε για καφέ … δεν ξέρω αν θα πάω. Προς το παρόν πάω για πρωινό γιατί το κεφάλι μου πάει να σπάσει από τα χθεσινά ξύδια

18:00 μμ
Αγαπητό ημερολόγιο,
Μετά το φαγητό πηγαίναμε να ρίξουμε καμιά ξάπλα στο ξενοδοχείο για να είμαστε φρέσκοι στην ανάσταση. Στο δρόμο όμως πέσαμε πάνω στον Κώστα και τον Σάκη. Θέλανε να πάμε για καφέ. Ο Δήμος η Ματίνα και η Κλαίρη δεν θέλανε. Εγώ πήγα. Μην με ρωτήσεις γιατί. Ο Κώστας πάλι αμίλητος ήταν. Ο Σάκης από την άλλη με τρέλανε στις ερωτήσεις. Όταν με ρώτησε «Έχετε συναντηθεί ποτέ με τον Κώστα στην Αθήνα;», έκανα το μαλάκα φυσικά. Όταν ο Σάκης όμως πήγε τουαλέτα και μείναμε οι δύο μας δεν άντεξα είπα του Κώστα «Δεν γυρνάς την κουβέντα αλλού γιατί δεν μου αρέσει να λέω ψέματα;». Εκείνος πάλι δεν μίλησε αλλά όταν ήρθε ο Σάκης από την τουαλέτα του ζήτησε να φύγουν.
Καλύτερα, γύρισα κι εγώ να ρίξω κανένα ύπνο μην είμαι σα σταφίδα το βράδυ. Τι τον ήθελα τον καφέ; Σε τι ελπίζω;

23:00 μμ
Αγαπητό ημερολόγιο,
Είμαστε έτοιμοι να πάμε στην ανάσταση και περιμένουμε το Δήμο να κάνει τα μποτέ του! Ολη η Μύκονος σήμερα είναι στην τρίχα. Το τι συνολάκι κυκλοφορεί δεν το συζητάμε. Η δικιά μας όμως αργεί και θα την χάσουμε την Ανάσταση. Μετά θα έρθουμε πίσω στο ξενοδοχείο για τη μαγειρίτσα και ύστερα μπαρότσαρκα. Ο Κώστας με το Σάκη δεν ξέρω τι θα κάνουν αλλά το πήρα απόφαση να μην ασχοληθώ άλλο! Τόσο ωραία παιδία κυκλοφορούν στο νησί, σιγά μην κάτσω να περιμένω τον κοντό που έχει και (δήθεν) γκόμενο. Πάω να βγω από το δωμάτιο γιατί ο Δήμος έχει ψεκάσει πάνω του τόσο άρωμα που θα πάθω ασφυξία


Κυριακή του Πάσχα

13:00 μμ
Αγαπητό ημερολόγιο,
Τώρα κατάφερα και ξύπνησα! Ti ξενύχτι ήταν αυτό χτες! Μετά την ανάσταση όλο το νησί βόλταρε στα σοκάκια. Το έθιμο εδώ δεν είναι τα βεγκαλικά αλλά οι στρακαστρούκες. Αυτά τα αυτοσχέδια που τα πετάς με δύναμη κάτω και σκάνε. Χαμός μέσα στα σοκάκια καθώς οι ντόπιοι είχαν πιάσει τα περισσότερα μπαλκόνια και πετούσαν τις στρακαστρούκες στον κόσμο που περνούσε από κάτω! Το πόσα καλσόν κάηκαν ούτε ξέρω! Άσε δε που ήταν πολύ καλό τεστ για να τσεκάρεις. Εβλεπες κάτι μπρατσωμένους βαρύμαγκες που έσκαγε η στρακαστρούκα δίπλα τους και από την τρομάρα έβγαζαν κραυγούλες γκόμενας. Πως είναι το κατσαρίδα-τέστ; Αυτό ήταν το στρακαστρούκα-τέστ! Αποκάλυψη τώρα!
Εμείς αφού κάναμε τις βόλτες μας καταλήξαμε στην πλατεία του Pierro’s. Ο Ίκαρος που είναι από πάνω είχε drag show στην εξωτερική σκάλα με αποτέλεσμα να έχει μαζευτεί όλος ο κόσμος στην πλατεία σαν υπαίθριο πάρτι.
Φυσικά πέσαμε πάνω στον Κώστα με το Σάκη. Εγώ έκανα τον αδιάφορο, άλλωστε μου είχε γυαλίσει ένας Άγγλος που καθότανε με μια παρέα κοντά μας και το ματάκι του έπαιζε προς το μέρος μου. Εκείνοι άρχισαν τα φιλιά και τις ευχές και μπαστακώθηκαν μαζί μας. Ο Κώστας βλέποντας πως τον γράφω δεν άντεξε και ήρθε να μου μιλήσει «Δεν μας μιλάς απόψε;» ρώτησε κι εγώ του απάντησα ότι «κάνω παιχνίδι με τον Άγγλο». Έδειξε σαν να ξενέρωσε αλλά δεν έδωσα σημασία. Κάποια στιγμή μπήκαμε όλοι μαζί στο Pierro’s για να χορέψουμε. Ύστερα από λίγο μπήκε κι ο Άγγλος με την παρέα του. «Εδώ είμαστε» σκέφτηκα θεωρώντας σίγουρο ότι θα μιλήσουμε. Αλλά ο κοντός που το πήρε χαμπάρι ήρθε και με έπιασε αγκαλιά κι άρχισε να μου κωλοτρίβεται δήθεν ότι χόρευε! Και μπροστά στο Σάκη! Ο οποίος Σάκης, όχι μόνο δεν ενοχλήθηκε αλλά έκανε το ίδιο με το Δήμο! Κι εκεί που σκεφτόμουνα ότι «Ωραίο ζευγάρι είναι αυτοί οι δύο» είδα και τον Άγγλο να φεύγει φανερά απογοητευμένος. Από την μία ήθελα να το ακολουθήσω αλλά η αγκαλιά και τα χορευτικά τσαλίμια του Κώστα δεν με άφηναν αδιάφορο. Αυτό το παιχνιδάκι κράτησε όλο το βράδυ. Με αφορμές να μου τρίβεται, να με χαϊδεύει να με χουφτώνει, όλα σε στιγμές που ο Σάκης δεν τον έπαιρνε χαμπάρι. Βέβαια κι εγώ δε έχασα την ευκαιρία να χουφτώσω. Μάλιστα κάποια στιγμή που τον είχα πιάσει από πίσω και χορεύαμε, τσέκαρα ότι ο Σάκης δεν κοιτούσε προς το μέρος μας και φίλησα τον Κώστα στο πίσω μέρος του λαιμού. «Με ανατριχιάζεις» γύρισε και μου είπε πονηρά. «Το ξέρω» του απάντησα και του έκλεισα το μάτι. Πολύ μπερδεύουν τα πράγματα και δεν ξέρω που θα καταλήξει αυτή η ιστορία. Στο ξενοδοχείο μαζευτήκαμε το ξημέρωμα.
Σήμερα η Μαρίνα και ο Δήμος έχουν πάει να νοικιάσουν μηχανές. Θα πάμε στον Ορνό που έχουμε κλείσει τραπέζι για να φάμε τα ψητά … άντε γιατί το πρωινό το χάσαμε σήμερα και το στομάχι μου από τα χθεσινά ξύδια έχει αρχίσει να γουργουρίζει

18:00 μμ
Αγαπητό ημερολόγιο,
Έχουμε φάει σαν τα ζώα και γυρίσαμε στο ξενοδοχείο για ύπνο μπας και συνέλθουμε.
Ευτυχώς κανένα σημείο ζωής από τον Κώστα και τον Σάκη αν και τα χθεσινά με έχουν εξάψει λίγο και τον σκέφτομαι.

22:00 μμ
Αγαπητό ημερολόγιο,
Τελευταίο βράδυ στο νησί. Αύριο φεύγουμε. Είμαστε όλοι κομμάτια από τις κραιπάλες αλλά θα βγούμε και σήμερα.
Δεν ξέρω αν θέλω να ξαναδώ τον Κώστα με το Σάκη. Το συζητήσαμε και με τα παιδιά ότι δεν είναι ζευγάρι της προκοπής και πολύ «παίζουν» γενικότερα. Ο Δήμος μας είπε ότι ο Σάκης το προηγούμενο βράδυ που χόρευαν έβαλε το χέρι του μέσα από το παντελόνι του Δήμου και τον χούφτωσε κανονικά!
Αν και σήμερα αρχίσουν τα ίδια θα σηκωθώ να φύγω. Ο Άγγλος άραγε να είναι ακόμα στο νησί;


Δευτέρα του Πάσχα

15:00 μμ
Αγαπητό ημερολόγιο,
Είμαστε ήδη στο πλοίο της επιστροφής. Ο Δήμος δίπλα μου ήδη κοιμάται. Κι εγώ σε λίγο το ίδιο θα κάνω γιατί πάλι το ξενυχτήσαμε χτες. Φυσικά ξαναείδαμε τον Κώστα και τον Σάκη. Και πάλι ο Κώστας άρχισε τις ματιές, τα υπονοούμενα, τα χάδια πάνω στο χορό. Ήθελα να ‘ξερα δεν ντρέπεται να τα κάνει αυτά μπροστά στο γκόμενό του; Εγώ από την άλλη ενώ είχα πει ότι θα φύγω, γλυκάθηκα από τις κινήσεις του Κώστα και μαζοχίστηκα πάλι όλο το βράδυ. Όταν γύρισα στο ξενοδοχείο και το σκεφτόμουνα το μετάνιωσα αλλά ήταν αργά. Ορκίστηκα όμως, πίσω στην Αθήνα όταν θα ξανασυναντήσω τον Κώστα να μην κάνω καμία κίνηση. Αυτή η ιστορία θα τελειώσει στο νησί.
Το πρωί, όταν κατεβαίναμε στο λιμάνι να πάρουμε το πλοίο τους βρήκαμε σε μια καφετέρια να πίνουν καφέ. Σταματήσαμε να τους χαιρετήσουμε και τότε ο Σάκης γύρισε σε μένα και το Δήμο και μας είπε «Να αλλάξετε τηλέφωνα με τον Κώστα για να κάνετε παρέα στην Αθήνα. Μην νιώθει μοναξιά το μωράκι μου!». « Εμ, δεν σε θέλει», σκέφτηκα «εγώ προσπάθησα να το αποφύγω φίλε μου αλλά το τραβάει ο οργανισμός σου το κέρατο» ενώ έδινα το τηλέφωνό μου στον Κώστα. Και θα φροντίσω εγώ φίλε μου Σάκη να μη νιώσει καθόλου μόνος

Σε γενικές γραμμές πάντως περάσαμε πολύ ωραία αυτό το Πάσχα στην Μύκονο. Βέβαια απ’ ότι παρατήρησα δεν υπάρχει καμία θρησκευτική διάθεση και όλοι ήταν εδώ για την διασκέδαση και το life-style. Αλλά όπως είπε κι η Ματίνα «Άμα θέλαμε θρησκευτική διάθεση θα πηγαίναμε στην Πάτμο»
Άντε και του χρόνου να ‘μαστε καλά!!