Έλα μ' ακούς;;


- Τι νέα;
- Καλά.
- Μμμμ... τίποτα συνταρακτικό;
- Ναι δεν άκουσες; Επιασαν 11 της αρσης βαρών ντοπαρισμένους.
- Δεν εννούσα αυτό.
- Το ξέρω απλά απέφυγα την απάντηση.
- Η οποία είναι;
- Τίποτα συνταρακτικό!
- Το ζώδιό σου πάντως λέει αυτή την εβδομάδα θα 'χεις τυχερά στα ερωτικά.
- Ναι και την περασμένη ελεγε ευνοια στα οικονομικά αλλα την αύξηση δεν την είδα πάλι στο μισθό μου.
- Τώρα μπορεί να πέσει μέσα.
- Στο πηγάδι να ησυχάσουμε. Δε με χέζεις.
- Είσαι αρνητικός. Δεν κάνεις τίποτα έτσι. Πρέπει να είσαι δεκτικός. Να έχεις τις κεραίες σου ανοιχτές.
- Ξεχνας μου φαίνεται οτι δεν είμαι η Μάγια η μέλισσα!
- Ελα, ξέρεις τι εννοώ.
- Τελος πάντων, ολα ανοιχτά τα έχω, και τα μάτια και τ' αυτία και τα ... τις κεραίες μου αλλα δεν κάθεται.
- Μπα δε γίνεται, δεν το κυνηγάς.
- Ναι δεν έχω βγεί ακόμα με το τουφέκι αυτό είναι αλήθεια.
- Κοροϊδευε αλλα ναι ... να το κυνηγήσεις, να βρεις το στόχο και να επιμείνεις και θα δείς που στο τέλος θα το "χτυπήσεις" το θήραμα!!
- Χα! Μήπως στο τέλος να κρεμάσω και το κεφάλι του πάνω απο το τζάκι;
- Ε, δε βγάζω άκρη μαζί σου!
- Αφου μου λες μαλακίες. Θες να σου θυμίσω τότε που έβεαλα στόχο εκείνο το μπάρμαν στο γκάζι που πήγαινα για 6 ολοκληρους μήνες κάθε βράδυ και ξεροοστάλιαζα στη μπάρα πίνοντας ολα τα Χαϊλαντς και στο τσάκ γλίτωσα τους ΑΑ; Και χαρά δεν είδα!
- Ε, έτυχε.
- Η μήπως τότε που ειχαμε παει εκδρομή και λυσάξατε οτι με γουστάρει το γκρούμ του ξενοδοχείου, νοστιμούλης ήτανε δε λέω, και πλήρωσα €500 room service, μόνο να απολυμάνουν το δωμάτιο δε ζήτησα και πάλι φως μηδέν!
- Μάλλον έχεις λάθος target group
- Ναι, εσένα περίμενα, ξεχνάς όμως μου φαίνεται εκείνη τη γνωριμία που έκανα απο το ιντερνετ, που οταν τον είδα ακίνητο στη φωτογραφία ήταν σα χασάπης της Αθηνάς. Ε, φτιάχτηκα ο άνθρωπος. Με το μούσκουλο, με το μουστάκι του, με το τριχωτό του στέρνο! Εδω είμαστε λέω! Μιλάμε και στο τηλέφωνο, ε, ξεφευγε λίγο αλλα οχι ανυσυχητικά! Και μου 'ρχεται στο σπίτι και μπάινει μέσα ο ψινάκης, αλλου μου πάει η μέση κι αλλου γέρνω μη μου πέσει; Που η κλίμακα ρίχτερ αμφιβάλλω αν θα άντεχε τη μέτρηση!
- Τι να πω μάλλον είσαι άτυχος. Αλλα μην το βάζεις κάτω.
- Ναι ναι ξέρω, τελος πάντων εσυ να τα βλέπεις αυτά και να συνειδητοποιείς πόσο τυχερός είσαι που έχεις τον άνθρωπό σου.
- Ασε με μωρέ και με αυτόν. Δεν τον μπορώ άλλο, Ολο σέξ και γούτσου γούτσου θέλει , Δεν αντέχω!
- .... <κλικ> ...
- Έλα που είσαι ;... μ' ακούς;