Η Αυτοκριτική Της Συντρόφισσας!

Έκανα την αυτοκριτική μου η συντρόφισσα.
Πήρα σβάρνα τα πουστοσάιτ εδώ και δύο τρεις μέρες τα παρατήρησα έστειλα πολλά μυνήματα, δεν πήρα απάντηση σε κανένα πίστεψε με....και έβγαλα πάλι τα συμπεράσματα μου.
Μαλάκα οι αδερφές είμαστε το ποιο τραγικό είδος επάνω στον πλανήτη.
Καταρχήν ένα θα σου πω!
Έχει γεμίσει ο κόσμος πουστράκια μαλάκα! Πολλά πουστράκια!!! Με την πολύ κακή έννοια! Και δεν είναι αυτό το κακό..όχι αγάπη μου...το κακό είναι ότι βγαίνουνε από ένα καλούπι όλα.
Το καλούπι της ΑΔΕΡΦΗΣ!
Βλέπω τα προφίλ και βλέπω να γράφουνε ποιο πολλά και βαρύγδουπα ΟΧΙ απ το ίδιο το ΟΧΙ του σχωρεμένου του Ι. Μεταξά!
“όχι Fats!όχι Fems”!
“όχι μεγάλοι σε ηλικία, όχι μικροί”
“όχι μοντέλα όχι ψωνάρες”
Και στον αντίποδα οι απαιτήσεις υπερβαίνουν αυτές τις Βασίλισσας Ελισάβετ..τουλάχιστον!
“ Να είσαι άντρας! Να είσαι εχέμυθος! Να είσαι αρρενωπός! Να είσαι εκτός κυκλωμάτων!”
Προσωπικά δεν θέλω να ανήκω σε καμία από τις “κατηγορίες” επειδή όμως για πολλά χρόνια ήμουν ένας συμπαθητικός χοντρούλης αλλά και έχω αρκετούς φίλους που τη σπάνε τη μέση όσο να το πεις, και έχω φίλους μεγάλους σε ηλικία και μικρούς και και και....
Με ενοχλεί εντέλει, πολύ αυτός ο ρατσισμός από ανθρώπους που είναι ντεμέκ καταπιεσμένοι και νιώθουν το ρατσισμό οι ίδιοι. Οι χειρότεροι ρατσιστές είναι οι ίδιοι οι Gays. Και το βασικό είναι ότι από τη στιγμή που κάνεις προφίλ μέσα σε ένα από αυτά τα κρεοπωλεία είσαι όχι ΕΝΤΟΣ κυκλωμάτων αλλά δεν θέλεις να ξέρεις και πόσο εντός χρυσό μου! Το να είσαι Gay δεν έχουνε καταλάβει κάτι αυτές οι μικρές αδερφές νέας κόπιας, το να είσαι Gay λοιπόν δεν σημαίνει μόνο: Πούτσα Γλέντι και Χορός! Κακία, Καλιαρντοσύνη, Κουλαμάρα και Τσιριδούλες σαν χαρούμενο τσιουάουα! Δεν υπάρχει κανόνας που να λέει ότι οι κοιλιακοί σου θα πρέπει να είναι σαν του Νίκου Παπαδάκη, ούτε ότι το καυλί σου θα πρέπει να είναι περιτομημένο και μεγάλο σαν των πορνοστάρ. Οι μισές και πάνω στα προφίλ δηλώνουν “άθεος” “αγνωστικιστής” “σκεπτικιστής”
Παπάρια μέντολες.
Όλα αυτά απλά για να κάνουν εντύπωση...
Εκεί που λέει Θρήσκευμα έπρεπε να υπάρχει και η επιλογή “Ξινίλα” θα κάλυπτε πολλές!
Κορίτσια! Κορίτσια! Χαλαρώστε όλες σας και συγνώμη που θα σας σοκάρω αλλά υπάρχουν Gay που απλά η μόνη τους διαφορά από τους στρέητ είναι ότι ερωτεύονται άντρες. Υπάρχουν Gay που φοράνε ρούχα από το Ζάρα, αγνοούν τελείως την ύπαρξη της Lady Gaga και βγαίνουν στο Μπουρνάζι. Και δεν έχουν κινητό 4G, ούτε καν 3G... Αχ σας σόκαρα χρυσές μου ε? Λυπάμαι που σας πληγώνω έτσι σήμερα! Πρόσφατα ανακαλύψαμε δε, ότι υπάρχουν και Gay που δεν είναι εικοσάχρονοι! Έχει και Πενηντάρηδες, και δεν είναι ανάγκη να είναι πορνόγεροι που κοιτάνε να γαμήσουν με μια καραμέλα. Και προς θεού χρυσά μου δεν έχουνε όλοι οι άνθρωποι την πούτσα του μακαρίτη John Holmes!
Επίσης κουκλίτσες μου όταν αναφέρετε στο προφίλ σας όλα αυτά τα τσιτάτα του Φρόιντ και οποιοδήποτε άλλου ψαγμένου αυτομάτως κατατάσσεστε σε μία από τις χειρότερες κατηγορίες αδερφής έβερ!
Τις ξινής έντεχνης μπαναλαρίας με το ταγάρι! Χαλαρώστε κανείς δεν μπαίνει εκεί μέσα για να διαβάσει Κούντερα και κανείς δεν θα το διαβάσει! Η ειλικρίνεια δεν έκανε ποτέ κακό σε κανέναν αγάπες μου! Όταν μου γράφεις “ψάχνω αρρενωπό, αρσενικό εχέμυθο για σχέση” και μου έχεις φωτογραφία προφίλ την κολάρα σου με το string μην περιμένεις να σε πάρω στα σοβαρά! Είτε το θέλουμε είτε όχι, μερικά πράγματα υπάρχουν για να συντηρούν τη βιομηχανία.. Καλλυντικά, Γυμναστήρια, Τέχνες, Μόδα, όπως και να λέγεται αυτή.. δεν είναι τυχαίο ότι επίσημα το 10% απο παγκόσμια οικονομία διατηρείται και συντηρείται από Gays. Ο τέλειος gay είναι σαν την αληθινή αιώνια αγάπη...
Δεν υπάρχει και δεν υπήρχε ποτέ.
Είναι ένας ήρωας για να πουλάνε οι τραγουδιστές τραγούδια και οι συγγραφείς βιβλία
Και κάτι τελευταίο [που ισχύει και για μένα την ίδια] γιατί μου σώνετε το δηλητήριο....
Όταν σου στέλνουν μήνυμα και δεν έχεις καν τη στοιχειώδη αξιοπρέπεια να απαντήσεις έστω και αρνητικά ή απορριπτικά, δεν είσαι ντίβα ούτε υπεράνω.
ΜΑΛΑΚΑΣ ΕΙΣΑΙ!