ΤΖΑ!

Όλη μέρα σούρνομαι από κρεββάτι σε καναπέ και από πολυθρόνα σε καρέκλα και τούμπαλιν!
Οι Κυριακές με ρεπό έτσι είναι. Και έτσι πρέπει να είναι!
Τον καφέ στα χέρια, φαρδιές φόρμες και doing nothing!
Αφού εχθές το βράδυ με τη φίλη μου, κάναμε μαραθώνιο, μη και ξεχάσουμε κάνα μαγαζί!
Η αλήθεια είναι ότι έψαχνα μπας και δω τον πιτσιρικά όλη νύχτα. Γιατί στα άφησα και στη μέση βλέπεις...
Λύσσαξα η πουτάνα μπας και τον πετύχω πουθενά.
Δεν ζούμε και στο Μανχάταν μη χέσω λέω κάπου θα τον επετύχω η καριόλα που θα πάει? Αλλά πού! Το μαλακισμένο! Δηλαδή χρυσό μου είναι τελείως παρανοϊκό το παιδάκι το ξέρεις? Μα άκου να δεις τι έγινε!
Βρε παλιοπουσταρά σε παίρνω τηλέφωνο δεν το σηκώνεις, με βλέπεις έξω πριν το Πάσχα και κάνεις ότι δεν είδες, και μετά μου έρχεσαι καλός και καμωμένος και με αγκαλιάζεις και με φιλάς [ευτυχώς για το καλό μου, και το δικό σου καλό επίσης, στο μάγουλο] σαν να μην τρέχει τίποτα? Και μου βάζεις και πάγο γιατί σε είδα και δεν σε χαιρέτησα και μου λες ότι με έψαχνες κιόλας?? Συγνώμη που θα σε πληγώσω μαλάκα αλλά έχουνε ανακαλυφθεί τα κινητά τηλέφωνα!
Και άντε να πάει σταγδιάλα το γαμημένο, που ήτανε και Πάσχατος και ένα Jesus Resurrected να το πούμε και να κάνουμε και τους χαρούμενους φίλους! Μα είναι δυνατόν καλό μου παιδί να μου λες “Πάρε με τηλέφωνο αύριο να πάμε για μπύρα” να σου τηλεφωνώ και να με γράφεις στα αρχίδια σου πανηγυρικά?
Ε άντε και γαμήσου βρε μαλάκα Βλάχε!
Κατά τα άλλα εγώ είμαι ο πούστης....να χαρώ εγώ Στρέητ!
Και έτσι έβαλα ένα Κιάμμο γιατί “Σφύριξα και Έληξες” και συνέχισα την υπόλοιπη εβδομάδα μου.
Την μέρα γενεθλίων του Blog αποφάσισα να χτυπήσω το πρώτο [και εύχομαι όχι τελευταίο μου] Tattoo. Καιρός ήτανε και πολύ άργησα.
Κατά τα άλλα δουλεύω πολύ..τι πολύ.. παπάρια δηλαδή..πάντως δουλεύω, βγαίνω όσο μπορώ και ψάχνω απεγνωσμένα να βρω γκόμενο.
Που να βρεις γκόμενο παιδάκι μου πλάκα μου κάνεις? Πήγαμε ένα βράδυ στο ΕΝΟΛΑ στη Θεσσαλονίκη και κόντεψα να πέσω κάτω από την παγωμάρα και το δηθενισμό. Μα καλά είναι δυνατόν όλες οι αδερφές τις Θεσσαλονίκης να είναι τόσο μα τόσο απελπιστικά σνομπ?
Που πήγε ο παλιός καλός κόσμος του Αχουντουντου και του Κούρος? Που πήγανε οι Θεές αδερφές του Μπανάλ? Γιατί γαμήθηκε έτσι η φάση?
Είπα να την ξανά-πέσω στο Ρομέο και τα λοιπά κρεοπωλεία...
Αρχίδια! Μα καλά και τώρα λύσε μου και άλλη απορία.
Κοιτάς καλέ μου άνθρωπε το προφίλ μου κάθε μέρα επί μήνες..αποφασίζω να σου στείλω μήνυμα γιατί με τη λίγη νοημοσύνη που έχω λέω “ε δεν μπορεί κάτι του αρέσει και το κοιτάει” και δεν μπαίνεις ούτε καν στον κόπο και στη αξιοπρέπεια να μου απαντήσεις? Έστω και αρνητικά?
Μωρή η εγώ είμαι τελείως τρελή που τα δίκια σου τα έχεις τρελή είμαι, ή αυτές δεν πάνε καλά.
Α! να μην ξεχάσω τώρα που πήρα φόρα!
Καλά να πάθουμε στην επαρχία που δεν έχει κόσμο η αγορά και τα μαγαζιά. Και σε αυτή τη σκατόχωρα όλα πάνε κατά διαόλου!
6€ το ποτό στη Μύκονο στο Άρωμα που όσο και να πείς η Μύκονος είναι “Η” Μύκονος.... και 9€ σε ένα απλό Κλαμπ στην Παραλία Κατερίνης?
Μαλάκα πάνε καλά? Εμ! Για αυτό τη βγάζετε με Ladies Night Μαλάκες! Να πίνουνε μπόμπες τα μουνάκια και να πληρώνουν ένα και μόνο ένα, ποτό οι μπάκουροι μπας και ξημερώσει για να χώσουνε...σιχτίρια ναι βαρέθηκε τόσα χρόνια! Άλλη παράνοια τιμών να δεις...
Πήγα να αγοράσω ένα άρωμα η θεία, να χω να βάζω καμιά φορά... ε γριά είμαι και γω με αυτά χαίρομαι τι νομίζεις...μπαίνω που λες στο Hondos...[ ναι αμέ είμαστε πολιτισμένο χωριό εμείς τι νόμιζες?] 60€ τα 100ml η κολόνια Ck1 στο Hondos...με πιάσανε τα γέλια σε λέω καλέ. Η πωλήτρια με κοίταγε σαν να έβλεπε την τρελή του Σαγιώ.. γύρισα σπίτι και μπήκα στο Strawberrynet.com...
25€ να την παραγγείλεις απ' το Internet?
Θέλει και ρώτημα καλέ?