Happy Κούλουμα !!

Γιατρέ μου αύριο φεύγω.
Παω στο χωριό μου.
Στον τόπο καταγωγής μου.
Τέσσερις μέρες μακριά απο την Αθήνα.
I need that desperatelly!

Πάω να ντυθώ μασκαράς και να πάρω σβάρνα τα σπίτια του χωριού να με φιλέψουνε!
Να συναντώ άλλους μασκαράδες και να χτυπιόμαστε με τις βίτσες!
Να κουβαλήσω τα προικιά της νύφης στο βλάχικο γάμο!
Να παίξω αλευροπόλεμο!
Να πηδήξω τις φωτιές!
Να αμολήσω τον αετό!

Ξέρω γιατρέ μου , πολύ βουκολικά σου ακούγονται εσένα αυτά, αλλα είναι τα έθιμά μας. Και ειναι ωραίο να τα βλέπεις, να τα ζείς και να παίρνεις μέρος σε αυτά. Και χωρίς ντροπή να τραγουδάς:
"Ένα μουνί στην κερσιά, κι ο πούτσος απο κάτω
Πέντε μετάνοιες έκανε, μουνί κατέβα κάτω
Δε κατεβαίνω πούτσαρε , γιατί 'σαι κορδωμένος
Μπαίνεις πολύ-πολύ βαθιά και βγαίνεις μαραμένος"

Δόμνα Σαμίου - Τα Αποκριάτικα

1. ΚΑΛΕΣΜΑ
2. ΤΟΥΤΕΣ ΟΙ ΜΕΡΕΣ ΤΟ 'ΧΟΥΝΕ
3. ΜΕ ΤΗ ΘΕΙΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΚΟΝΤΥΛΩ
4. ΜΠΑΛΟΣ
5. ΤΙΣ ΜΙΓΑΛΙΣ ΑΠΟΥΚΡΙΕΣ
6. ΤΟ ΜΟΥΝΙ ΤΟ ΛΕΝΕ ΓΙΩΤΑ
7. ΘΕΙΑ ΜΟΥ ΝΙΚΟΛΑΚΑΙΝΑ
8. ΠΕΝΤΕ ΔΕΚΑ ΠΑΠΑΔΙΕΣ
9. Ο ΓΙΑΝΝΑΡΟΣ ΕΠΟΘΑΝΕ
10. ΠΥΡΓΟΥΣΙΚΟΣ ΧΟΡΟΣ
11. ΕΝΑ ΜΟΥΝΙ ΣΤΗΝ ΚΕΑΡΑΣΙΑ
12. ΣΑΡΑΝΤΙΑ Μ'ΝΙΑ ΜΙ ΚΥΚΛΟΥΣΑΝ
13. ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ Ο ΕΡΗΜΟΣ
14. ΝΑ 'ΜΟΥΝ ΝΥΧΤΑ ΣΤΟ ΓΙΑΛΟ
15. ΕΝΑ ΜΟΥΝΙ ΠΑΙΝΕΥΤΗΚΕ
16. ΛΙΒΑΝΑΤΕΪΚΟ ΚΑΓΚΕΛΙ
17. ΓΙ' ΑΚΟΥΣΑΤΕ ΤΙ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ
18. ΕΝΑΣ ΓΕΡΟΣ ΗΡΚΟΥΝΤΑΝΕ
19. ΟΥ ΠΑΠΠΟΥΣ ΟΥ ΡΑΓΚΑΒΕΛΑΣ
20. ΤΗΝ ΤΡΑΝΗ ΤΗΝ ΑΠΟΚΡΙΑ
21. ΓΕΡΑΣΑ ΜΩΡΕ ΠΑΙΔΙΑ
22. ΠΩΣ ΤΟ ΤΡΙΒΟΥΝ ΤΟ ΠΙΠΕΡΙ
23. ΚΑΒΟΝΤΙΡΙΤΙΚΟ
24. ΠΕΘΑΝ' Ο ΚΡΕΑΣ


Download here : http://rapidshare.com/files/16343679/Domna_Samiou_-_Ta_apokriatika.rar.html

Happy Κούλουμα γιατρέ μου !!