What it feels like for a boy...


Hello hello (not from hell--απεναντίας) ...

Εδώ είναι που απολογούμαι. (ΛΟΛ) Το παράπτωμά μου είναι πως συνέβησαν τόόόόσα πολλά το τελευταίο διάστημα και έπρεπε να αφιερωθώ στο καθένα ξεχωριστά...έφυγα εξωτερικό,γύρισα, θα ξαναφύγω (και θα ξαναγυρίσω ελπίζω),πήγα σε αυτή που με μιμείται (you know...μια άγνωστη λεω που το όνομά της ξεκινάει απο Μ...φτου κακά),είχα προτάσεις συγκλονιστικές (τις ερωτικές δεν τις σχολιάζω... :P) επαγγελματικές,ω ναι,και ελπίζω να επιλέξω κάτι που θα με κάνει μια μέρα διάσημο και πλούσιο...isn't that wow?? (lol)

Anyway... ας βάλω δυο φωτογραφιούλες από εκεί που ήταν αυτή που με μιμείται...






Βαριέμαι να πολυσχολιάσω αλλά θα πω τα εξής:
Με μιμήθηκε καλά--αυτό να λέγεται :P
Το αγαπημένο μου ήταν το Vogue...τρελό κόλλημα
Όλα τα remixes μου άρεσαν τρομεράάάάά
Όλα τα λεφτά, τα κλασσικά - προπαγανδιστικά της videos

και


ΚΡΥΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ ΚΡΥΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ


(Αυτές ήταν οι εντυπώσεις μου εν ολίγοις)



I "Take a bow" here γιατί ήμουν πολύ "Frozen" στη συναυλία. Σκοπεύω να βρω ξανά το "Ray of light" πηγαίνοντας ένα ταξιδάκι στο Παρίσι (μην πεις τπτ) καθώς και ποστάροντας my beloved past summer in titles :)

Because "Love makes the world go round" .. "Open your heart" go on "You must Love Me" ... and you know it ... όχι μη μου λες "Nothing really matters" , απλά αρνούμαι...

Ελπίζω να γίνω "Lucky star" απο τις τελευταίες μου ευκαιρίες και όχι a "Little Star" just because "She's not Me" :P

Well, in the try for everyone to "Express yourself" and "Get together" I "Push" it whether you "Like it or not"...



Σας Φιλώ ...