And a happy new month :-)







Helloooooooooo guysssss and girlsssss :))))




Καλό μήνα να έχουμε βρε...με το καλό να μας μπει (ο Σεπτέμβριος :ppp),ας ελπίσουμε να μην κυλήσει νωχελικά αλλά με δράση και φαντασία,άλλωστε θέλουμε να ζούμε την κάθε στιγμή σα να είναι μοναδική, n'est-ce pas?




Είναι ο μήνας της προσαρμογής,της κλασσικής φράσης που όοοοοολοι λένε αυτό τον καιρό και μου τη δίνει αφάνταστα "τα κεφάλια μέσα" δλδ έλεος,ο μήνας που μπορούν να συμβούν πολλά μαζί αλλά και τίποτα,εγώ απο την πλευρά μου πάντα προσπαθούσα να κρατάω τη φλόγα που μου άφησε το καλοκαίρι σχεδόν άσβεστη,έτσι κανόνιζα διακοπές και άλλα διάφορα (άκουσα τι σκέφτηκες).


As far as I am concerned, δε θα "βάλω το κεφάλι μέσα" θα προσπαθήσω τόσο στη ζωή μου όσο και στο blog να αναζωογονήσω αυτό το μήνα,απολαμβάνοντας όμως ταυτόχρονα και την κάθε μοναδική στιγμή που έχει να μου προσφέρει...




Σας φιλώ



p.s. το ξέρετε πως σήμερα συμπληρώνονται 100 χρόνια απο τη γέννηση του Φίνου που έφτιαξε την πρωτοποριακή για τα Ελληνικά (τότε) δεδομένα Finos Film ??

αν όχι ορίστε ένα link για να το μάθετε :ppp