Είμαι επισήμως ξανθιά! (updated)

-Where can I find a good hospital Miss?
G-spot: You can take the metro and go off at Vangelis Moss station---it's a male, it's a male!





Check this out και feel free να αναρωτηθείς: Πού ζώ εγώ γλυκειά μου κοπελίτσα?? ΕεεΕ?
'Εεεελεοςςς...



Απο την πρώτη στιγμή που ήρθα εδώ ένιωθα πως είναι μια lifetime experience.

Όχι μόνο εξ'αιτίας των parties με ούζα!! και του διαφορετικού περιβάλλοντος αλλά όλων των διαφορετικών στοιχείων που κατακλύζουν ένα άτομο που δεν ήξερε ως τώρα τί σημαίνει να είσαι ανεξάρτητος,να μένεις μόνος σου,να καθαρίζεις,να πλένεις πιάτα,να σκουπίζεις,να βάζεις πλυντήριο,να πηγαίνεις για ψώνια,να ζεις βάσει ενός προϋπολογισμού κλπ κλπ.


Η υποτροφία είναι γεγονός πως μου έχει δώσει μεγάλη ασφάλεια (αφού λόγω του τοπικού ΑΕΠ και των απαιτήσεων ζωής παίρνω τη μεγαλύτερη ^^υποτροφία^^ απο όλους τους φοιτητές Εράσμους) χωρίς αυτό όμως να σημαίνει πως δεν έχω προσθέσει ότι οικονομικό υπόλοιπο είχα απο το σπίτι, συν τις προσθήκες απο γονείς και συν τις επαγγελματικές ευκαιρίες που εκμεταλλεύομαι εδώ,όπου οι μισθοί απλά δεν παίζονται σου λέω (αμέσως να με πεις πόρνη--άσε σε ξέρουμε!!!)


Τόσοι καινούργιοι φίλοι απο όλο τον κόσμο και όχι μόνο την Ευρώπη (γιατί έχουμε και bilateral Ερασμιακούς εδώ) άπο τους οποίους μερικές πολύ καλές και με ουσία φιλίες που είναι σίγουρο πως θα κρατήσουν...τα ταξίδια συνεχίζονται με άλλα λόγια!!!


Το πανεπιστήμιο τώρα. Ο λατρεμένος Good As You μου (ο πρώην Ερασμιακός) πριν φύγω μου είπε να μην ασχοληθώ με μαθήματα γιατί "Erasmus-Tourismus-Partismus" !


Μέχρι τώρα το έχω ακούσει για τα καλά γιατί στην κυριολεξία δεν έχω βάλει κώλο κάτω,ο όγκος της ύλης όμως είναι απερίγραπτος :( .Έχω πάρει 5 μαθήματα για να μπορέσω να ισοσκελίσω αυτά του Εαρινού στην Ελλάδα,επειδή στην ψοροκώσταινα δεν έχουμε το σύστημα των ECTS.Με λίγα λόγια το ένα μάθημα εδώ έχει 15 μονάδες ή 30 όσες δλδ όλο το εξάμηνο μπακ ιν χομ!!!!!! Το επίπεδο δλδ είναι αυξημένο στο ένα μάθημα όσο θα ήταν και στα 5 Ελληνικά μαθήματα μαζί κι εγώ αναγκάζομαι να πάρω 5 τέτοια μαθήματα.
You do the Math!!



(Αχ αυτός ο καθηγητής του Διεθνούς Ποινικού είναι σκέτη Γκάβλα!!)



Ναι, όπως κατάλαβες προσπαθώ να παρακολουθώ διαλέξεις,ε μα ναι σαφώς για να κοινωνικοποιηθώ,όπως για τον ίδιο ακριβώς λόγο πάω και στα σέξυ κλάμπς αράουντ χίαρ!!


Γκέι γκέτο εδώ δεν υπάρχει και τα γκέι μέρη είναι μετρημένα απλά επειδή όλα είναι για όλους,δεν υπάρχει κάτι το ιδιαίτερο και αξιοσημείωτο στους χόμοςςς και αυτό πηγάζει κατ'αρχήν (που σημαίνει κατα βάση--γιατί αν ήθελα να πω αρχικά θα έλεγα κατ'αρχάς----για να μαθαίνεις και κανένα Ελληνικό) απο τους ίδιους και όχι απο μαλακίες που ακούω στην Ελλάδα για την κοινωνία και την κοινωνία. ΕΜΕΙΣ δίνουμε μορφή,σχήμα και και και ότι άλλο στην κοινωνία ΟΧΙ αυτή σε εμάς....καταλάβετέ το ΚΡΥΦΕΣ εκεί έξω γιατί σας βαρέθηκα...


(αυτή η ισότητα και η ισονομία που επικρατεί σε όλα τα επίπεδα εδώ, με κάνει να θέλω να μείνω, σε σιχαμερό βαθμό,άσε με)





Οι τιμές είναι ίδιες με την Ελλάδα σε όλα εκτός απο τα λαχανικά και τα ποτά (Σοκαρίστικα απερίγραπτα όταν το διαπίστωσα και περισσότερο όταν έκανα παράλληλη σύγκριση των μισθών μας)


Το τσιγάρο απαγορεύεται δια ροπάλου σε όλους τους δημόσιους χώρους (κλειστούς)


Απαγορεύεται η κατανάλωση αλκοόλ σε όποιο ανοιχτό δημόσιο χώρο μετά τις 20.00 όπως και η πώληση.





Έχω επιβιώσει υπο συνθήκες -28 βαθμών.



Οι άντρες είναι ανεπανάληπτοι και ασύγκριτοι (αν και προτιμώ τους Σουηδούς) ειδικά στο σεξ και τα περι Greek lover να τα ξεχάσετε και να μεταναστεύσετε στην ευρύτερη περιοχή του ΕΔΏ...επιτοπέως!

Πρέπει να πληρώσω το ενοίκιο του Απριλίου.!


Σκοπεύουμε να πάμε στα εξής: Bergen,Tromsø,Tallinn,Riga,Reykjavik and London πρώτα ο Βούδας!

Και αν νομίζεις πως θα κάθομαι να αρθρογραφώ με συνοχή και δημοσιογραφική δεινότητα όπως μερικές ψωνάρες που δεν ξέρουν τί τους γίνεται,έχεις γελαστεί οικτρά :pPpp



Σε αφήνω με δύο σουτς που δε θέλουν κανένα σχόλιο πέραν του ότι η πρώτη είναι απο το μετρό της Στοκχόλμης και η δεύτερη απο το έντυπο που συμπλήρωσα όταν πρωτο ήρθα για να εγγραφώ στα μητρώα της αστυνομίας και να μου δωθεί άδεια παραμονής.



Check them Out :)












(update) Εδώ μόλις ξεκίνησαν οι διακοπές του Πάσχα...δεν ειναι πολύ hooooot??