Mes nouvelles + quiz :)

Καλησπέρα :)


Κατ'αρχάς θα ήθελα να σας ευχαριστήσω πολύ πολύ που μαζί με εμένα ρίξατε μια κλεφτή ματιά (στο προηγούμενο post) σε εκείνες τις στιγμές που με επηρρέασσαν τόσο και που με μεγάλη κατανόηση αφήσατε ο καθένας τη δική του άποψη-συμβουλή.Αν για κάτι δε μετανιώνω που μπήκα στη μπλογκόσφαιρα ένα θα είναι σίγουρα αυτή η διάδραση που μας προσφέρει τόσα πολλά-merci και πάλι :)


Τώρα στις επάλξεις-----τινάζω ανέμελα το μαλλί αφήνω το χλομό αγέρι (?) να μου το ανεμίσει,φοράω την αγαπημένη μου ροζ φανελίτσα απο τα intimissimi με το ασορτί ροζ παντελονάκι,βάζω πίσω απο τα αυτιά-ανεπαίσθητα-λίγη Issey Miyake-l'eau d'Issey pour homme,παίρνω μιά βαθειά ανάσα και σας ανακοινώνω: σήμερις πήγα για κούρεμα και βγήκα..................................με άλλο χτένισμα.'Η τουλάχιστον έτσι φαίνεται :P. Το μαλλί απο εκεί που το έκανα πίσω ή άντε προς τα πάνω (βλ.Mark- στο Ugly Betty) τώρα έχει έρθει όλο μπροστά,με κάνει ακόμα πιο μικρό και ακόμα πιο yummie :p (πολύ χαμηλή αυτοεκτίμηση έχω ε?.........νιε συμφωνώ LOOOL)




Τεσπα,άντε να δω πόσο θα το κρατήσω ή αν θα βαρεθώ....




και τώρα το quiz.....λέγεται πως απο τους χαρακτήρες απο τα γνωστά και αγαπημένα singles (ξέρεις μωρέ,αυτή τη χιτ σειρά του mega λέω) υπάρχει και κάποιος για τον καθένα μας,κάποιος που μας αντιπροσωπεύει περισσότερο....όπως άλλωστε και στα περισσότερα serials και ταινίες αλλά εδώ μιλάω γι'αυτό :p







Εγώ έχω ταυτιστεί-χρόνια τώρα-με τη Ράνια και άντε στο τσακίρ κέφι και με τη Λίλα (λολ?)



















Εσείς αγαπητοί αναγνώστες,προς τα πού κυμαίνεστε??? (ιδού η απορία) 300 words by tomorrow.....thank you :PPPP

p.s. αν δεν ξέρετε τη σειρά,όπως ο hfaistiwnas ας πούμε (thanx ηφαιστιωνάκο for the reminding) πάρτε αυτό το link που θα σας βοηθήσει να γνωρίσετε καλύτερα τους χαρακτήρες :)



Σας φιλώ